Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Touring

igorb@satland.com.pl, 16 lat temu
Silnik 530 d 218KM 160kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E60 Touring 530 d 218KM 160kW 2004-2005 - Oceń swoje auto
3,00
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doskonały silnik , dynamiczny , potężna moc, cichy , wspaniale brzmi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Przekłądnia kierownicza, drążki, wahacze
3,0
Całokształt
Kupiłem BMW 530D z ciekawości . Zawsze mi się ten model podobał , jak zresztą wielu jeleniom no i kupiłem. Moja opinia jest taka: Jeżeli prestiż i łechcący podziw wszystkich , który z zazdrością patrzą jak jedziesz swoim BMW jest dla ciebie ważniejszy od wszystkiego innego co jest związane z samochodem to kup BMW. Ja nie dałem rady wytrzymać tej beznadziejnej nie przemyślanej ergonomii, serwisu BMW, który traktował mnie jak debila któremu zabiera się samochód na parę godzin a następnie opowiada bajki za które trzeba płacić straszne pieniądze. Nie chcę tu już pisać więcej , ale moja noga więcej w życiu nie postanie w serwisie BMW
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry silnik, myślę że to najlepszy na świecie diesel. Bardzo cichy , dynamiczny, choć lubi popalić olej i ropę , w dużych ilościach. Za silnik szacunek dal BMW.
1,0
Skrzynia biegów
Tragedja!!! To jakieś nie porozumienie. Automat szarpie , jest wolny jak flaki z olejem, sekwencja to żenada- przełącza z prędkością 2s. na bieg. Zastanawiam się tylko co wypisują tu inni użytkownicy , że skrzynia działa ok i takie dziwne rzeczy . Czy ci ludzie nie mieli nigdy do czynienia z normalną skrzynią biegów , polecam przejażdżkę LEXUSEM GS- to jest klasa.
2,0
Układ jezdny
Samochód jeździ bardzo dobrze SUPER - ale tylko po autostradzie , gdzie jest płasko. Na dziurach i nierównościach zaczyna się problem. Ten samochód jeździ dobrze do 50tyś Km potem trzeba się liczyć z luzem na przekładni kierowniczej, stabilizatory , drążki, trzeszczące wnętrze i bardzo niemiłe pokonywanie nierówności. Miałem felgi 16" na zwykłych oponach. Na 17" lub 18" to będzie prawdziwa masakra. Jeżeli masz bardzo dużo pieniędzy to te drobnostki nie będą zapewne miały znaczenia
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boli super. Tył nieźle. Doskonały parktronic- brawo
1,0
Ergonomia
Ten samochód zaprojektował człowiek który nie ma prawa jazdy. Można by tu wiele pisać , ale powiem ze I-Drive to-paranoja, zmieniarka CD-paranoja, schowki konsolety środkowej -paranoja, Za każdym razem jak przyspieszałem to wszystko wylatywało na podłogę- może ktoś to lubi , nie wiem. Pochwała za świetne schowki w bagażniku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadziwiająco dobre ogrzewanie jak diesla- brawo. Klima ok. Ustawiania klimatyzacji to paranoja. Trzeba się uczyć obsługi z książki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze, dużo miejsca w całym samochodzie, ale fotele fatalne. Miałem skórzane fotele DAKOTA, bardzo niewygodne , na trasie bolał mnie kręgosłup i półdupki - serio. Dostępne są fotele sport -polecam saświetne
5,0
Wyciszenie
Brawo - świetne wyciszenie , nic nie miałem do roboty. Nawet przy 150km/h jest cicho
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
530D nie pali mało , nie ma co wierzyć w bajki . Przy spokojnej jeździe w mieście 12 lit to standard na trasie nie dociskając 9.5 lit. Niestety taka jest prawda. Podobno model 2007 pali mniej ale nie sprawdziłem i nie sprawdzę bo już nigdy w życiu nie kupię BMW.
2,0
Stosunek jakość/cena
To jakaś żenada , samochód za 297 tyś zł , a w środku konsolety plastik z chińskich zabawek i pokrętło do zgłaśniania z bomisu. trzeszczące plastiki to udręka, roleta też trzeszczy, nie do wiary.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hasło: Kup BMW będziesz miał wydatki jest niestety prawdą. To samochód dal bogatych ludzi.. Usterki : zawieszenie, układ kierowniczy, klocki znikają jak kamfora i bardzo brudzą klocki( oryginały BMW)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik rozpadł się dopiero przy 222tyś km. Więc uznaję ,że jest bardzo dobry.

On - zużycie paliwa dla silnika 530 d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Touring 530 d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Touring