Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 6 E63-64 Coupe

Petey, 9 lat temu
Silnik 630i 258KM 190kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 6 E63-64 Coupe 630i 258KM 190kW 2004-2007 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygodne jak na sportowe coupe. Male spalanie jak na 3.0 - troche powyzej 7l na autostradzie przy 120-130km/h. miasto (powyzej 500tys mieszkancow) 12l. nastepne to samo ale 635d
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : wolno chodzace szyby
Inne : rozszczelniona klimatyzacja
Inne : cieknacy przewod/uszczelka w okolicach chlodnicy
4,0
Całokształt
Auto podobalo mi sie od dobrych kilku lat, zakochalem sie jezdzac 2004/645i ktore kupil moj brat ok 3 lata temu. 630 byla wyborem pokierowanym tylko i wylacznie mniejszymi oplatami, mniejszym spalaniem itd. Po pierwszej jezdzie bylem troche zaskoczony duzym brakiem mocy w porownaniu z 645, ale cos za cos.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi bez zadnych problemow - po wymianie oleju na 0-30 zaczal mniej palic o ok. 1l/100. Jest bardzo chichy na postoju, daje o sobie znac po wcisnieciu gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest doskonala, po wcisnieciu SPORT dobrze wydluza biegi i czuc duzo wiecej mocy. Bez SPORTu auto nie jest az tak agresywne.
5,0
Układ jezdny
Nic nie stuka nic nie puka po ponad 150tys km - brawo! Zawieszenie twarde jak w sportowym aucie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jesszcze sie przyzwyczailem do dlugiej/szerokiej maski i super widocznosci po mojej 530/e60, ale jest coraz lepiej. Nie jest to limuzyna wiec siedzi sie duzo nizej.
5,0
Ergonomia
Ergonomia w tym samym stylu co E60, wiec bardzo mi sie podoba. Nie bierzcie zadnego drewna, ktore nie pasuje do charakteru auta. Mam wersje ze sportowymi siedzeniami. Bardzo polecam, sa duzo wygodniejsze od 'plackow' ktore mialem w e60.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemow - 2 strefy/jak w kazdym dobrym aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale dla kierowcy i pasazera z przodu; baaaardzo zle dla pasazerow z tyl - mam 1.88 wzrostu i nie mieszcze sie z tyl - problemem sa i nogi nawet jezeli kieruje ktos moich rozmiarow, i glowa - przez sciety dach glowa musi byc przechylona. Troche lepiej dla nizszych ludzi...badz ludzi bez nog, ewentualnie glowy. Na dluzsze trasy razczej bym nikogo nie zabieral.
5,0
Wyciszenie
Cichutko, mily dzwiek przy przyspieszaniu. Wydech jak na 3.0 to mistrzostwo - tylne rury sa inaczej skonstruowane niz w 645 (bardziej okragle) i daja poczucie wiekszego silnika. Silnik niestety nie 'bulgocze' i chodzi jak zwykla, rzedowa szostka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 3.0 i tak ciezkie auto to nie jest zle - nie oszukujmy sie - nie znajdziecie tak duzego/ciezkiego sportowego coupe, ktore bedzie spalalo 7-8l pb. Oleje, filtry, tarcze, klocki i wiekszosc czesci w cenach jak do E60.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeszcze 2-3 lata temu najtansze E63 byly w okolicach 100tys zl - co wtedy nie wydawalo sie zbyt duzo jak za takie auto. Szostka szybko traci na wartosci - mozna kupic ladne 630i z historia serwisowa z 2005-2006 juz za 70-80tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mam zbyt krotko zeby komentowac. Nic oprocz jednej z uszczelek (cena ok 20zl w serwisie) przy chlodnicy nie wymienialem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie (odpukac w niemalowane) brak. W historii znalazlem wymiane przedniej szyby (raczej nie wina BMW), koncowki wahaczy, itd. Nic powaznego.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 630i 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 6 E63-64 Coupe