Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E38

LONG, 13 lat temu
Silnik 740 i L 286KM 210kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,77
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : KOMFORT KOMFORT KOMFORT,JEDZIESZ NA TRASIE 200 A W ŚRODKU TAKA CISZA ŻE MOŻNA ROZMAWIAĆ NIEMALŻE SZEPTEM,JAZDA PO MIEŚCIE WYGLĄDA TAK ŻE JEŻDŻĘ Z LEKKO OPUSZCZONYMI SZYBKAMI ŻEBY SŁYSZEĆ TO CUDO,POPROSTU PIĘKNIE BRZMI
5,0
Całokształt
PODOBNO PRAWDZIWE 7-ER KOŃCZĄ SIĘ NA E38,DLA KUPUJĄCYCH MOJA RADA JEST TAKA,ŻEBY NIE KUPOWAĆ ZAGAZOWANEJ,SZUKAJCIE AUTKA KTÓRE BYŁO ZASILANE TYLKO BENZYNĄ I Z ROZSĄDNYM PRZEBIEGIEM,BMW Z SILNIKIEM V8 MOŻE SPOKOJNIE DOKRĘCIĆ DO MILIONA KILOMETRÓW BEZ KONIECZNOŚCI INGERENCJI MECHANIKA W JEDNOSTKĘ NAPĘDOWĄ,USZCZELKI POD GŁOWICĄ TO RACZEJ BOLĄCZKA AUT ZASILANYCH LPG BO WYSTĘPUJE WTEDY PROBLEM Z CHŁODZENIEM
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK V8,PIĘKNE BRZMIENIE TO RAZ,PRAKTYCZNIE BEZOBSŁUGOWY-TYLKO WYMIANA OLEJU,A TAK NAWIASEM MÓWIĄC JAK PATRZĘ NA OGŁOSZENIA E38 Z PRZEBIEGIEM 100,200 TYS,TO CHCE MI SIĘ ŚMIAĆ,BO TAKI PRZEBIEG NIEKTÓRE Z TYCH AUT OSIĄGAJĄ NA PRZESTRZENI 4,5 LAT
5,0
Skrzynia biegów
PŁYNNIE PRZERZUCA,A JAK DEPNIESZ PEDAŁ DO PODŁOGI KICK DOWN ROBI SWOJE I NIE MOŻNA ODERWAĆ GŁOWY OD ZAGŁÓWKA :)
5,0
Układ jezdny
PO PROSTU PŁYNIESZ
Komfort
3,0
Widoczność
DO PRZODU OK,ALE DO TYŁU TO PRAKTYCZNIE WIDOCZNOŚCI NIE MA ZE WZGLĘDU NA GABARYTY,W KOŃCU TO LONG ALE PARKTONIKI ROBIĄ SWOJE.
5,0
Ergonomia
CZUJESZ SIĘ JAK BYŚ ZASIADŁ ZA STERAMI BOENINGA :)WSZYSTKO JEST TAM GDZIE BYĆ POWINNO
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST WEBASTO,JEST TEŻ FUNKCJA PRZEWIETRZANIA WNĘTRZA,KLIMA DAJE RADE MIMO ŻE W ŚRODKU ZMIEŚCIŁ BY SIĘ MALUCH Z KOŁAMI
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W WERSJI LONG TEGO PYTANIA NIE POWINNO BYĆ :)
5,0
Wyciszenie
PODWÓJNE ATERMICZNE SZYBKI,PO MOCNIEJSZYM WCIŚNIĘCIU PEDAŁU GAZU SŁYCHAĆ TYLKO POTWORKA SPOD MASKI JAK BUDZI SIĘ DO ŻYCIA,POD WARUNKIEM ŻE WYCISZY SIĘ RADYJKO DO ZERA.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA TE GABARYTY AUTA TO JESZCZE ZNOŚNIE,MNIEJSZY SILNIK W WERSJI LONG TO RACZEJ NIEPOROZUMIENIE.3500 POJ,SPALANIE PODOBNE ALE TROSZKĘ MU BRAKUJE KUCYKÓW,ROZBIEŻNOŚCI W SPALANIU SĄ DUŻE,WSZYSTKO ZALEŻY OD NOGI,JA RACZEJ JEŻDŻĘ SPOKOJNIE PO MIEŚCIE,NIE MA SENSU GO KATOWAĆ,ZA TO NA TRASIE ROZWIJA SKRZYDŁA
5,0
Stosunek jakość/cena
KUPUJĄC TO AUTKO NIE TRZEBA SIĘ SUGEROWAĆ ROCZNIKIEM TYLKO STANEM TECHNICZNYM,JEŚLI KTOŚ SZUKA OKAZJI TO KUPI ZA 15TYS Z GAZEM :)PROSZĘ MI WIERZYĆ ŻE CIĘŻKO JEST KUPIĆ E38 W DOSKONAŁYM STANIE BLACHARSKO MECHANICZNYM,PRZED ZAKUPEM RADZĘ ODWIEDZIĆ WARSZTAT,SPRAWDZIĆ CZUJNIKIEM LAKIERU,PODPOWIEM ŻE GRUBOŚĆ POWŁOKI LAKIERNICZEJ W ORYGINALE MA OK 200 MIKRONÓW,DO 500 JESZCZE AKCEPTOWALNA,A POWYŻEJ LEPIEJ POWIEDZIEĆ PANU DO WIDZENIA,TRZEBA DŁUGO SZUKAĆ ALE JAK JUŻ SIĘ TRAFI TO NAPRAWDĘ SATYSFAKCJA,KOMFORT,PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY GWARANTOWANA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM AUTKA SERWISOWANEGO,WIĘC PÓKI CO NIC SIĘ NIE PSUJE,PUK PUK PUK :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ŻARÓWKI OD STOPÓW,PRZETWORNICA OD RINGÓW I PÓKI CO NIC WIĘCEJ

Pb - zużycie paliwa dla silnika 740 i L 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW
Średni koszt przejechania 100 km
77,00 zł
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 7 E38