Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E38

14 lat temu
Silnik 730 d 193KM 142kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 260 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 7 E38 730 d 193KM 142kW 2000-2001 - Oceń swoje auto
3,00
32% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Jazda tym autem to prawdziwa przyjemność nawet zimą, idealne połączenie zawieszenia komfortowego ze sportowym.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : łączniki stabilizatora i różne tuleje metalowo gumowe
Układ elektryczny : nie świecące piksele na wyświetlaczu licznika
3,0
Całokształt
Dobre auto ale lubi żeby o nie dbać, co czasami kosztuje. Odwdzięcza się za to fantastycznym prowadzeniem
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik na prawdę rewelacja, elastyczny zrywny do normalnej jazdy w zupełności wystarcza i nie ma problemów z wyprzedzaniem. Jak chcesz się ścigać na drodzy, to może zabraknąć mocy, choć tryb sport skrzyni biegów poprawia nieco osiągi.
3,0
Skrzynia biegów
Jestem zadowolony, ale czasami zdarzy się jej szarpnąć, koniecznie trzeba wymieniać w niej olej i filtr. Tiptronic pracuje bardzo poprawnie. Przy spokojnej jeździe nie czujesz szarpnięć w trybie D.
3,0
Układ jezdny
Prowadzenie tego auta to bajka,nirwana i nie wiem co jeszcze DSC działa wprost rewelacyjnie. Oczywiście jest ale, mianowicie zawieszenie nie jest przewidziane na polskie drogi choć i tak dobrze je znosi, auto jest ciężkie i na 18\\\" kołach łączniki drążków stabilizatora wymieniam co 30tyś. Jak kupiłem auto to miało 200tyś km auto było jeszcze na fabrycznych częściach więc całe przednie zawieszenie robiłem od ręki (łącznie z drążkami kierowniczymi) i w tylnym wahacze górne i tuleje wahliwe.
Komfort
3,0
Widoczność
Duże auto więc są problemy z parkowaniem ale tu z pomocą przychodzi doskonały i tu nie przesadzam parktronic.
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, może trochę nie wygodna obsługa foteli ale za to ich wygoda to rekompensuje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tu zonk, wentylacja żyje swoim życiem, klima jest wydolna ogrzewanie też, ale w trybie auto klimatyzacji raz ciepło raz zimno. Ogólnie do przyjęcia lecz mogło być lepiej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie 2 metry wzrostu i jak usiądę z przodu wygodnie to o dziwo średniego wzrostu osoba siedzi z mną wygodnie, poza tym dużo przestrzenie z przodu z tyłu trochę gorzej.
3,0
Wyciszenie
Tu nic nie da się zarzucić, jakość materiałów w środku gwarantuje, że nic nie będzie drżało i skrzypiało w czasie jazdy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to auto kocha długie trasy szczególnie jak są to autostrady. Spalanie może naprawdę zadziwić pozytywnie nawet przy dość dużych prędkościach.
3,0
Stosunek jakość/cena
już za nie tak wygórowaną cene możesz mieć bardzo luksusowe auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopracowane auto, choć czasem siada jakaś elektroniczna część. U mnie licznik i czujnik ciśnienia płynu hamulcowego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać brak, ale w auto trochę zainwestowałem na początku i jeżdżę tylko na paliwie verva i nigdy na rezerwie, bo słyszałem że lubi paść pompka w zbiorniku paliwa.

On - zużycie paliwa dla silnika 730 d 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 7 E38 730 d 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 7 E38