ekonomiczne sprytne autko o obszernym wnętrzu i zadawalającym komforcie, ze względu na egzotyczną na polskim rynku markę pod którę występuje wzbudza duże zainteresowanie, dość się wyróżnia ma swój styl, szkoda że model podstawowy nie ma przynajmniej obrotomierza i drugiej poduszki powietrznej, wtedy byłby bezkonkurencyjny w tej klasie, bez wspomagania kierownicy można się obejść jak się trochę rozrusza - chodzi lekko - myślę że GM podszedł zbyt skąpo do polskiego rynku który juz jest dość wymagający a konkurencja nie śpi i ma tu ugruntowane tradycje, byle tylko tym sknerstwem nie spalili dość dobrego technicznie produktu w tej klasie aut .
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy, praktycznie nie słyszalny
4,0
Skrzynia biegów
lewarek zbyt przesunięty do tyłu, trzeba się przyzwyczaic, pracuje precyzyjnie i cicho
4,0
Układ jezdny
dobrze tłumi nierówności polskich dróg, dość mięki ale nie buja beznadziejnie
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki bez zarzutu, do tyłu kiepsko
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewania jeszcze nie sprawdziłem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę auta super a mam 188 cm
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio od tankowania do tankowania wychodzi 5,8 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
jaka będzie jakość w perspektywie czasu i kilometrów to się zobaczy