Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Camaro III

Bad boy, 15 lat temu
Silnik 2.8 137KM 101kW
Rok produkcji 1988
Przebieg: 128 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Camaro III 2.8 137KM 101kW 1985-1989 - Oceń swoje auto
4,62
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : camaro zaskoczylo mnie wszystkim, jezdzilem wieloma samochodami o wiele mlodszymi i byly w duzo gorszym stanie niz camaro, w camaro jest praktycznie wszystko jak nowe
5,0
Całokształt
Caloksztalt samochodu mozna spokojnie ocenic na 5 mimo swojego wieku trzyma sie naprawde wspaniale, orginalny lakier podloga bez grama rdzy, jak na tak duzy silnik spalanie bardzo niskie srodek bardzo zadbany siedzenia mimo wieku w caloci, wszystko orginalne nic nie kombinowane auto w znakomitym stanie ktore moglbym bez cienia watpliwosci polecic kazdemu wielbicielowi takich saochodow i nie tylko
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.8 V6 dla niektorch to malo mi w zupelnosci wystarcza, silnik chodzi ladnie rowno i jest bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
zadnych problemow ze skrzynia (manualna), biegi chodza idelanie mimo wieku chodza lepiej niz w niektorych nowych autach
5,0
Układ jezdny
auto trzyma sie znakomicie drogi, dobrze i pewnie wchodzi sie w zakrety ma znakomite wspomaganie kierownica chodzi lekko i sprawnie
Komfort
4,0
Widoczność
tu mam zastrzezenia, do przodu i na boki widac znakomicie, kiedy trzeba spojrzec w lusterka boczne badz do tylu jest maly problem, przynajmniej byl na poczatku, wiadomo w miare jak sie jezdzi to mozna sie do wszystkiego przyzwyczaic, na poczatku bylo to dlamnie troche uciazliwe lecz teraz niemam zadnego problemu
4,0
Ergonomia
czego mozna wymagac od samochodu ktory ma 20 lat, lecz mimo to ma wskazniki ktore nie sa montowane do dzis w samochodach jak np, cisnienie oleju ladowanie aku. zegary sa dobrze widoczne i przejrzyste, regulacja nadmuchu pod reka, jezeli ktos ma dlugie palce to nawet nie musi zdejmowac reki z lewarka zmiany biegow ;P
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bdb wentylacja rowniez lecz mam zastezenie do parujacych szyb pozatym wszystko ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mialo byc 5 gdyby nie to ze kazdy narzeka siadajac do tylu :P z przodu naprawde masa miejsca jezdzi sie bardzo wygodnie i swobodnie, pasazer moze spokojnie wyprostowac nogi
4,0
Wyciszenie
trudno mi tutaj cos powiedziec o wycieszniubo mam sportowy wydech wiec powiem tak, silnika nie slychac w kabinie a co do wyciszenia jest moim zdaniem bardzo dobre a sugeruje sie tym ze jak jade z otwartym oknem to jest bardo glosno a jak zamkne okno jest o niebo lepiej :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak duzy silnik uwazam ze spalanie jest naprawde zachwycajace jazda na lpg troche mieszana lecz wiekszosc po miescie spalanie 12-13 lpg, ceny napraw trudno powiedziec, zalezy kto na jakiego mechanika trafi, czesci moim zdaniem bardzo tanie, niektore duzo tansze niz do np calibry (bo taki posiadam drugi samochod) niema problemu z dostepem do czesci
5,0
Stosunek jakość/cena
moze mi sie udalo trafic na tak znakomity egzemplarz po tak relatywnie niskiej cenie teraz za samochod moglbym spokojnie wziasc raz wiecej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaraz po kupnie padl mi modul zaplonowy ( jeszcze byl orginalny) wiec chyba mogl sie zepsuc po 20 lat wiecej problemow z camaro nie bylo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Camaro III