Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Grand Voyager

sebo_ns@poczta.onet.pl, 16 lat temu
Silnik 2.5 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 339 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Voyager III Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nigdy wcześniej nie miałem tempomatu, a to taka super rzecz jest, niby nic a jak cieszy ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : ręczny mi się skończył i musiałem szczęki w bębnach z tyłu wymienić:)
Inne : regenerowałem pompe wspomagania koszt 250 zł
Układ elektryczny : żaróweczka mi się przepaliła w podświetlaniu dmuchawy, problem był bo nie było takich w sprzedazy i musialem lutować sobie sam, ale jakoś dałem radę :)
5,0
Całokształt
lepszy wan nie istnieje, prowadzę firmę budowlaną i pokonuje nim 5 - 10 tyś miesięcznie, auto nie sprawia ŻADNYCH problemów, kupiłem je w rodzinie dlatego wiem o nim wszystko, sprowadzone jako prawie nówka z austrii zrobiło u kuzyna 250000 km, jedyną grubszą rzeczą jaką robił była pompa wodna, samochód przy przebiegu 340000 km jeździ na oleju 10w/40 i o dolewkach nie muszę myśleć, kuzyn mówi że klekocze tak samo jak był nowy, te typy tak mają. Auto ze względu na swoje zawieszenie idealne do ciągnięcia lawet i przyczep, nie buja nim tak jak innymi samochodami nawet przy duzych prędkościach, samochodem zrobiłem 60 tyś i uważam go za niezawodny trzeba tylko dbać o niego a nie robić jak coś już odpadnie
Wrażenia
4,0
Silnik
115 koni z blisko 2 tonami gabarytu rozpędza się do blisko 200 km/h to niewątpliwie robi wrażenie. Brat jeździ transitem i śmieje się że chrysler jest głośniejszy od transita to jego jedyna wada, no może jeszcze to że przy wymianie oleju 6 litrów przeraża :). samochód z tym motorem idealny do ciągniecia lawet i innych ciężkich dupereli.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą fatalnie, mam jeszcze 20 letnie audi 80 z przebiegiem 600 tyś i do takiego auta chrysler nie ma nawet szans z taką skrzynią biegów. Ale są i jej plusy, jest dobrze wystopniowana, każdy się w niej odnajdzie, można go wysoko ciągnąć na biegach ( no może nie na 1 i na 2 biegu ), dla amatorów ekonomiczności też jest super na 5 biegu jedziemy od 60 km/h do 190km/h... ;)
5,0
Układ jezdny
Wspomaganie ok, zawieszenie genialne, sharany się kryją... na początku wydaje się że się przechyla ale to tylko złudzenie. Samochód idealny dla nie za mądrych ludzi gdyż wybacza wszystkie błędy. 160 km/h w ostrych łukach to żaden problem, jedzie jak po szynach. Nie dziwne że już 20 punktów karnych nim uzbierałem ;-)
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko wszędzie widać, pozatym mamy wszystkich pasażerów pod kontrolą ( żeby nam czasem ślicznych plastików nie porysowali czy welurku nie poniszczyli ). Jeżeli ktoś będzie się doszukiwał to doczepi się do grubych słupków przednich ale i tak nie są tak tragiczne jak np: w vito...
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, moze przełączniki od szyb troche za daleko ale po takim czasie w nim spędzonym to juz intuicyjnie je mam, a no i może kierownica jak by jeszcze do przodu i tyłu się regulowała a nie tylko góra dół to by było ok. Tempomat jest świetny, jak go kupowałem to kuzyn się śmiał ze mnie i powiedział że te przełączniki na kierownicy to od radia są ;). w Aucie jest kilka schowków miejsc na napoje, fajnie go wymyślili skurczybyki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Deszczowa pogoda, 7 osób w samochodzie, a na szybach ani dymka pary, i to przy wyłączonej klimie na 3 z 5 stopni dmuchawy BOMBA!!! nagrzewnica grzeje, w upale klima chłodzi, szybko się grzeje (3 km i mamy 90 stopni w chłodnicy) tylko z ogrzaniem tej przestrzeni (bo jest jej rzeczywiście sporo) schodzi troche dłużej bo z jakies 5 km... :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jeździ tydzien w tydzien do warszawy z gór, wozi niby komplet dorosłych osób a śpią sobie w nim jak dzieci, nawet jak kierowca pyka nim sobie średnią prędkościa 160...
4,0
Wyciszenie
Niby głośny ale cichy. Inni userzy tego auta mówią że ponad 120 jest głośno. A mnie wydaje się że to samo słysze przy 50 jak i 150 na godzine, słychać głośny silnik i tyle, przynajmniej nie ma problemu ze świszczącymi uszczelkami czy jakimiś przedmuchami w aucie. Nie ma co narzekać. Z resztą ludzie, po co niby macie radia w samochodach?? Po to żeby ładną muzyczkę grały :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autostrada do 100 km/h - 6,5 litra polska rzeczywistość trasa do 120 km/h - 7,5 - 8 litrów mojemu tacie średnio 7 pali z moją nogą i kompletem osób mieści się w 10 litrach. Ostatnio jechałem nim kompletem i z przyczepą na której wiozłem 800 kg drutu to spalił 12 litrów ale nie było góry pod którą bym 100 km/h nie wyszedł...
5,0
Stosunek jakość/cena
20000zł za auto 9 letnie tej klasy, sharany są droższe a jakie to złomy... za te pieniądze nic lepszego nie znajdziecie, z resztą lepszego wana w ogóle nie ma więc o pieniądzach szkoda nawet dyskutować
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym aucie drobiazgi nie nawalają jak już coś się dzieje to od razu z grubej rury ładuje :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
340 tysiecy a w aucie od nowości robione było z pozaeksploatacyjnych rzeczy: -pompa wody -pompa wspomagania -rolki (same łożyska) na pasku wieloklinowym. Myślałem że ta lista będzie dłuższa echh, co to za samochód co się nawet psuć nie chce, ja nie wiem ludzie co wy tym chryslerom robicie że tak narzekacie na nie :)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler Voyager III Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Voyager III Grand Voyager