tyram tym autem codziennie od prawie 6 lat. nigdy nie stanąłem na trasie_ przepraszam ,raz po awarii sprzęgła. Zyczę każdemu takiego dobrego muła. W środku za kółkiem jest bardzo sympatycznie, czego nie ma w germańskich kempfwagonach , ergonomia bez zarzutu i wygodne do długich jazd fotele. niestety po 6 latach gąbka fotela kierowcy się wykrusza. Kupowałem go za 44 tys. i był świetnie wyposażony za tę cene. Teraz go nie sprzedam do mi się nie opłaca za 13-15 tys. Zajadę go na śmierć. Części nie są drogie. wszystko prócz silnika zrobię sobie sam. Auto nadspodziewanie udane choć fiat.
Wrażenia
5,0
Silnik
bezawaryjny, oszczędny, dość dobrze wchodzi na obroty ,nieco za słaby z pełnym obcią
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag, troszkę haczy.W poprzedniej (1.4) była zdecydowanie lepsza
4,0
Układ jezdny
do 150 tys. nic się nie działo .wymiany zaczęły się po tym przebiegu.uważam że to świetny wynik
Komfort
4,0
Widoczność
poza przednim słupkiem o.k.
5,0
Ergonomia
z przodu ameryka , fotele bardzo wygodne można jechać godzinami
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przewietrzanie jak najbardziej o.k. nagrzewanie trochę za wolne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu świetnie z tyłu trochę mniej ale bez uwag
4,0
Wyciszenie
przy wyższych obrotach ( 4.5 tys) robisię głośno .Przy normalnej jeździe elegancja
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie średnie ( w większości miasto z drogami przelotowymi) ok.6.5-6.7
5,0
Stosunek jakość/cena
nie spodziewałem się że tak dobrze będzie się spisywać przez tyle lat
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie wiem z czego zrobiono klamki ale słońce im szkodzi po 6 latach obłażą
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nawaliło sprzęgło po100 tys. jak wzięli się za nie mechanicy serwisu to po roku nawaliło znowu i poszła skrzynia