Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Fiat Multipla I - Oceń swoje auto

Fiat
Multipla
I
Wybierz
silnik
lista silników Fiat Multipla I
Pb Benzynowe
On Diesla
Ukryj

Podsumowanie 177 ocen tego auta

Oceny Fiat Multipla I

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,29
3% lepiej niż w segmencie Vany (4,13)

Całokształt

Całokształt
4,37

Mechanika

Silnik
4,46
Skrzynia biegów
4,20
Układ jezdny
4,21

Komfort

Widoczność
4,72
Ergonomia
4,38
Wentylacja i ogrzewanie
4,15
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,79
Wyciszenie
4,06

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,14
Stosunek jakość/cena
4,33

Niezawodność

Drobne usterki
3,82
Poważne usterki
4,10

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
91%
9%
NIE
na podstawie 69 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Karoseria

Filtr

Lista 177 ocen

4,69
dodano 20.04.2008 przez

Jeżdżę ponad pół roku, po sprowadzeniu zrobiłem zawieszenie i rozrząd i jak na razie (20 tys przejechany km) mechanik obraził się, że do niego nie przyjeżdżam :) Zastanawiałem się nad vanami 7 osobowymi, ale tamte są już potężnie długie i manewrowanie w mieście gdzie często jeżdżę jest utrudnione. Multipla ma tylko 4 metry, zawracasz na dość wąskiej ulicy bez problemu. Myślałem też o zafirze, ale tam po rozłożeniu siedzeń nie ma bagażnika, tutaj na wakacje jechaliśmy w 6 osób i bagaże też spokojnie się zmęczyły. Auto szerokie, ale np. składane elektrycznie lusterka pozwalają zmieścić się w wąskich miejscach. Żona, która się bała jechać, że takie szerokie, po pierwszej jaździe nie chciała auta oddać :) Niesamowita ergonomia w środku, możliwość wyjęcia tylnych foteli i skorzystania z płaskiej podłogi powoduje, że i bagaż można przewieść spory :) Zarąbiste, niedocenione auto, miałem kilkanaście aut, ale po raz pierwszy jakieś tak polubiłem :) No i ten nieziemski wygląd, nie dla przeciętniaków :P

więcej »
4,38
dodano 18.02.2005 przez

Uważam że jest to bardzo dobry i wygodny samochód. Jak na fiata w miarę niezawodny. Trzeba się przyzwyczaić do gabarytów (większa szerokość), trochę trudniej się parkuje, ale po przyzwyczajeniu się nie odczuwa się dyskomfortu. Bardzo wygodnie się prowadzi, doskonale trzyma się drogi, świetna widoczność. Z zewnątrz nie wygląda może okazale, ale za to jak się wsiądzie do środka, to od razu zmienia się zdanie. Można się w tym aucie zakochać. Przeglądy cena ok. 500 zł. Na części czasem parę dni się czeka, bo auto nietypowe i nie zawsze mają na stanie na bieżąco. Części oryginalne umiarkowanie drogie, ale już coraz więcej zamienników. Kierowcy Multipli pozdrawiają się na drodze; jest to bardzo miły zwyczaj. Przy okazji pozdrawiam wszystkich współużytkowników Muplitpli.

więcej »
4,69
dodano 24.02.2013 przez

Super auto rodzinne jak i dla małej firmy po wyciągnięciu tylnych siedzeń przestrzeń ładunkowa jak w małym busie, duża przestrzeń, 6osobowy, dużo schowków, fajny dizajn w środku, mało pali musimy pamiętać że to nie jest sportowa fura tylko do normalnej eksplatacji, bezawaryjny.Sprowadziłem Multiple z a 700euro stała rok nie używana w niemczech to jest 3tyś zł. Wszystkie opłaty z rejestracją i ubezpieczeniem kosztowało mnie 1,5tyś zł. Wymieniłem całe zawieszenie przednie kompletne, linki ręcznego, okładziny hamulcowe tylnie i łożyska w tylnim zawieszeniu,klocki ham. przednie i łożyska kół przednich koszt to 1600zl i mam spokój już 3 lata ani złotówki nie wrzuciłem w cześci a cały samochód po podliczeniu wyszedł mi 6 tyś zł i bez komentarza

więcej »
4,69
dodano 03.09.2010 przez

Mimo kilku wad, mogę z ręką na sercu polecić to auto do wykorzystywania w każdej dziedzinie zawodowej i życiowej. Po wyjęciu tylnych foteli podłoga jest jak stół i można sobie robić tam wszystko, dosłownie, a i na taxi się przyda, bo zawsze jeden człek więcej jakby nie patrzeć. Ekonomia na dobrym poziomie, przestronność i spora widoczność oraz mocna blacha i tylko aż 6 poduszek w tym kurtyna powietrzna i poduszki dla tylnych pasażerów mówią za siebie - maksymalne bezpieczeństwo(!). Dodam, że przewożąc bobasa na przednim fotelu możemy sobie odłączyć przednio-pasażerską poduchę by nie zmiażdżyła nam dzidziulka.

więcej »
4,77
dodano 14.08.2003 przez

jechałem kiedyś koło salonu fiata, obok mnie coś dziwnego skręciło nagla w prawo i zniknęło ja ufo we mgle. Pognałem za tym czymś. Stało zaparkowane przy krawężniku. Kierowcy już nie było. Tak nagle, tak szybko ? Jak on to zrobił ? Oglądam i czytam napis marki !!! fiat !!?? Szybciutko do salonu, stoi. Ale pięknie dziwny. Prawie na głos powiedziałem - jesteś moja !!! Za dwa miesiące miałem ją obok. Trwa to już piąty rok. Najpierw benzyna 145000 km, teraz ropniak 45000 km. Nie zamienię i nie pozwlę jej skrzywdzić. Ona chyba to czuje, bo odwzajemnia się nawet w bardzo nietypowych i skrajnych warunkach.

więcej »
4,23
dodano 21.08.2003 przez

Pomimo powyższych uwag jestem bardzo zadowolony. Dzieci nazwały auto CHICHOTEK, ale to świadczy o indywidualnym charakterze auta. Poprzednio Astra to była tylko Astra, albo wręcz Opel i tyle. Auto uważane (niesłusznie) za brzydkie i przez to bardzo niepopularne ma w tym wielką zaletę. Pewnie nikt nie będzie chciał go ukraść. Po wypadku, w którym przeciwnik rozorał mi cały bok, a ja będąc w śroku z całą rodziną nie dość że wyszedłem cało to jeszcze odjechałem o własnych siłach określam bezpoieczeństwo bardzo wysoko. Nie wiem jakby się skończyło, gdybym jechał cieńkusiem....

więcej »
4,77
dodano 15.01.2004 przez

JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z TEGO AUTKA , NA POCZĄTKU TROCHE SIE OBAWIAŁEM ALE PO KILKU DNIACH JAZDY JUŻ WIEDZIAŁEM ŻE TO STRZAŁ W DZIESIĄTKE. JESTEM POSIADACZEM WERSJI NIEDOSTĘPNEJ W POLSCE TO ZNACZY MAKSYMALNIE WYPOSAŻONA (DODATKI KTURYCH NIE MA W POLSCE) I TRZEBA PRZYZNAĆ IŻ MAJĄC TYKE GADZETÓW W AUCIE POWINNO COŚ SIE POPSUĆ , STUKAĆ ITD, A TU NIC. FIAT ZROBIŁ DUŻY POSTĘP W JAKOŚCI I WYKONANIU OCZYWIŚCIE NA LEPSZE. W PUŻNIEJSZYCH MIESIĄCACH BĘDE OPISYWAŁ DALSZE LOSY MOJEJ MULTIPLI. JEŚLI MASZ PYTANIA Z MIŁĄ CHĘCIĄ ODPOWIEMNA NIE.

więcej »
2,85
dodano 26.12.2011 przez

Świetny pomysł na samochód!! Mierne wykonanie. Ciągłe usterki wymagające pracy i pieniędzy. Kupiłem multiple ojcu a później sobie. No cóż pomyślałem, że sobie ją zrobię. Więc zacząłem ją robić i co trochę wychodziły nowe rzeczy. I tak więcej pracy, więcej pieniędzy i ogarniać mnie zaczęła irytacja. Przyjrzałem się rozwiązaniom i stwierdzam, że nie chce już ją jeździć. Trzeba w nią włożyć dużo kasy i czasu. Wcześniej miałem japończyka i to był samochód. Jedynie eksploatacja. Tu, wieczna naprawa.Ja marce FIAT dziękuję.

więcej »
4,62
dodano 18.11.2005 przez

Rewelacja. Wspaniale auto rodzinne. Wyroznia sie na ulicy, jak dla mnie jest piekna, i dobrze ze nie ma juz tych dziwnych "oczu" nad maska. Draznia glownie braki wersji Active: brak przerwanej pracy tylnej wycieraczki, podgrzewania lusterek, czujnika temp. zew. (ale mozna sobie wybrac w komputerze stopnie C lub K!), nie mozna wlaczyc swiatel pozycyjnych przy wylaczonej stacyjce, brak zarowek i wlacznika przednich swiatel p. mgielnych (reflektor jest czescia przednich swiatel)...ale to jest juz czepianie sie.

więcej »
4,46
dodano 17.09.2012 przez

Jak na auto z 1999 roku jestem bardzo pozytywnie zaskoczony Fiatem Multiplą. Miałem poważne obawy decydując się na ten model i w sumie jedynie moja słabość do brzyduli zdecydowała na zakup tego auta. Wykonanie auta, fenomenalny silnik, doskonała praca skrzyni biegów, brak poważniejszych awarii układu elektrycznego (raz lusterka, ale nie wiem czy to nie była wina raczej mechanizmu) sprawiło, że te trzy lata były bardzo udane. Poza Hondą Jazz to drugi samochód z którego jestem tak zadowolony.

więcej »