Wymiana sprzęgła po 190 tys. km raczej na własną prośbę, (budowa i ciężka przyczepa). Alternator wymieniłem tylko 1 raz na rewelacyjnie naprawiony przez elektryków z Ząbek k/Warszawy. Zbyt szybko zaczęła rdzewieć tylna klapa po 7 latach. Wymieniłem przednie i tylne wycieraczki. Wg. mojej oceny jak na FIATA, świetne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelka od początku, żadnych problemów, chociaż od 130 muł.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy żadnych problemów ze skrzynią biegów.
3,0
Układ jezdny
Tu dużo do zrobienia, pomimo pozytywnej diagnostyki twarde i tłucze
Komfort
4,0
Widoczność
Moja Pani nie bardzo widzi przodu. Dla mnie wszystko w porządku.
3,0
Ergonomia
Fotel kierowcy dla mnie nie za bardzo wygodny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy bardzo wygodny, drzwi kierowcy jak wrota od stodoły.
3,0
Wyciszenie
Do 110 km/h wszystko Ok. powyżej trochę głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7, trasa 6 przy prędkości zawsze powyżej 120 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
w 1996 roku zapłaciłem ok. 35 tys. złotych. Nie było nic za tę cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez uwag
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie naprawiałem tylnej belki, o której krążą legendy.Alternator drugi