Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Fiat Stilo - Oceń swoje auto

Fiat
Stilo
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Fiat Stilo
lista silników Fiat Stilo
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 951 ocen tego auta

Oceny Fiat Stilo

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,18
3% lepiej niż w segmencie Nizsza klasa srednia (4,06)

Całokształt

Całokształt
4,19

Mechanika

Silnik
4,32
Skrzynia biegów
4,22
Układ jezdny
4,17

Komfort

Widoczność
4,12
Ergonomia
4,39
Wentylacja i ogrzewanie
4,15
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,54
Wyciszenie
3,94
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,11
Stosunek jakość/cena
4,27

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
85%
15%
NIE
na podstawie 461 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 951 ocen

2,92
dodano 03.02.2016 przez

Auto jest zrywne i jak juz jezdzi to daje duuuuuzo frajdy - golfy, passaty i ibizy ten samochod pozera na sniadanie na swiatlach. Przejechalem autem prawie 60.000km w rok. W tym czasie auto spedzilo 3 miesiace na warsztacie. Samochod to pozeracz rowniez pieniedzy. Komfort jazdy jako-tako - siedzenia wygodne, ale zawieszenie twarde - ale co sie spodziewac po samochodzie takich rozmiarow z takim silnikiem, nie wyobrazam sobie, zeby mialo byc miekkie. Kat skretu tragiczny, jak na taki samochod - poprzedni Peugeot 406 kombi o dlugosci prawie 5m byl duzo zwrotniejszy - tutaj zdecydowanie powinno byc lepiej. Fajne jest elektryczne wspomaganie kierownicy, czuc duzo latwiejsze manewrowanie kierownica niz w innych autach. Co sie psuje? Wszystko. Doslownie. Moze napisze, co ja w nim musialem naprawic: 1. Zacisk hamulca tyl - zacial sie w trasie i nie odpuscil az do rozebrania calosci. Kosztu nie podam, bo robilem sam. 2. Blad poduszek powietrznych - plaga dotyczaca 99% tych aut. Zwiazana jest z marnym wykonaniem polaczen na kostkach i ta piekielna mata w siedzeniu pasazera - w moim musialem zamontowac emulator, zeby sie trwale pozbyc bledu maty. 3. przednie zawieszenie + tylnie zawieszenie - znalezienie odpowiednich amortyzatorow na przod to MORDEGA - 3 tygodnie szukalem! Razem z zawieszeniem wymieniony rozdzad - calkowity koszt 2600zl. 4. Naprawa wyciekow z silnika + ponowny serwis hamulcow + naprawa klimatronika - rowniez plaga w tych autach, powod to psujace sie silniczki sterowania nawiewem i temperatura - koszt 2400zl. 5. Kapitalka silnika - silnik ma fabryczna wade w postaci zbyt drobnych pierscieni zgarniajacych na tlokach, przez co szybko sie zapiekaja i auto pali olej w ogromnych ilosciach - do 2l/1000km. Jak ktos uwaza, ze to norma, ten typ tak ma i tak ma byc, to niech sie stuknie w czolo - auto po wymianie pierscieni i uszczelniaczy zaworowych nie bierze ani kropli oleju. Koszt 1500? - w Polsce NIKT poza ASO nie chcial sie tego podjac, a tam wstepny koszt wyceniono na 7000zl PO ZNIZCE + to co po drodze wyjdzie. Okazuje sie, ze polscy mechanicy rozkladaja rece jak sie przyjedzie czyms innym niz astra, golfem czy passatem... no ale coz, taki mamy klimat, taki mamy kraj. 6. mechanizm opuszczania szyby kierowcy. 7. lampy przednie - kolejna plaga - wysiadajace silniczki sterowania reflektorami. 8. pompa paliwa - niewykluczone ze ma to zwiazek z gazem, ale pierwsza pompa wysiadla przy 232000km, w czym 50.000 na gazie, druga po 1300km - obecnie auto stoi unieruchomione w oczekiwaniu na kolejna pompe. 9. sprezarka klimatyzacji - padlo lozysko, niby nierozbieralne, koszt nowej sprezarki klimatyzacji 600 EURO! 10. rolka przy paskach, ktora "sie nie psuje" (slowa ludzi z ASO i kilku mechanikow). Faktem jest, ze samochod byl troche zaniedbany, jak go kupilem - ale jak ktos mysli, ze to auto da sie zrobic tanim kosztem, to nawet sobie nie zdaje sprawy, w jakim jest bledzie. Malo ktory mechanik chce cokolwiek w tym aucie zrobic, a o grzebaniu w silniku a tym bardziej skrzyni biegow juz nawet nie wspominam - poza ASO w Katowicach nikt nie chcial sie tego podjac. Pol biedy, jak powie za wczasu, ze sie nie podejmie - ale wiekszosc po prostu rozgrzebie, cos zepsuje, po czym posklada zepsute spowrotem i powie, ze nie umie i trzeba gdzie indziej jechac. Podsumowujac auto kosztowalo mnie juz ponad 8500EUR razem z montazem gazu i mam dosc. Dlaczego go tak dlugo naprawialem? Bo za kazdym razem myslalem sobie "teraz to juz nic sie nie moze zepsuc, nie ma szans!" - i kilka dni pozniej wysiadalo wlasnie to, co sie zepsuc nie moglo. Jedyne, co sie nie zepsulo jeszcze a powinno wg wszystkich juz dawno, to polautomat Selespeed. Za wciskanie w fotel po kickdownie mozna sporo wybaczyc - ale bez przesady, sa jakies granice. Nie kupilbym go ponownie, za zadne pieniadze.

więcej »
4,69
dodano 07.12.2013 przez

Stilo Kombi jest samochodem wygodnym, jeździ się nim komfortowo. Jest jednak jeden problem który może zaszokować kierowcę zakupującego stilo z rynku wtórnego - ten problem to błędy komputera tzw. FAILURy. Zmora niesamowita. U mnie wymiana akumulatora na dużo większy i z mocniejszym prądem rozruchowym. Mimo to raz w tygodniu coś na tablicy rozdzielczej wyskoczy - oczywiście jest to wyimaginowany błąd... co nie zmienia faktu, że wkurza. Z wad ego samochodu to układ kierowniczy na zakrętach, nie wiem czy tylko ja tak mam ale przesiadłem się z megan II i to auto nie pływało na zakrętach tak jak stilo. No i to chyba wszystkie wady Stilacza. Zalet tego auta jest na szczęście dużo więcej niż wad. Pierwszą zaletą jest to, że Stilo jest duuużo tańsze od rywali z tego samego segmentu a do tego jeszcze mamy lepsze wyposażenie. Przestrzeń w kabinie to następna rewelacja, tutaj Stilo bije konkurencje na głowę, a bagażnik w kombi jest naprawdę duży. Wyciszenie do 120 km/h jest ok. Co do silnika 1,6 i jego 103km to jest niestety muł. Jeśli jedzie się samemu to daje radę, jak z całą rodziną to już słabo. Ogrzewanie jest świetne, nagrzewa się szybko. Troszkę jakby głośno na wyższych obrotach wentylator chodził/w migane ciszej szumiał wentylator? :D Skrzynia biegów jest długa? bardzo fajnie się jeździ po mieście? Plastiki w środku są dobrej jakości i nie skrzypią tak jak w wegance? Co do napraw to jeszcze nie miałem, żadnej oprócz wymiany akumulatora. Aha silnik 1,6 benzynka bierze olej, opisane jest w książce że ok. 0,7 L/1000km. Ja dolewam ok. 0,5Litra na 3000km. Podobno to jest norma. W wegance nic nie dolewałem. Teraz najważniejsze. Jestem przedstawicielem handlowym. Miesięcznie robię średnio 2500 km. Przedział 70% trasa, 30% miasto. Nie jestem piratem drogowym, ale też zawali drogowym emerytem też nie. Najwięcej ile mi spalił to 8,5 l/100km. Najmniej spalił jadąc- trasa 80km/h ? wyszło ok. 6,2l.100km. Spalanie wedle komputera jest w granicy błędu statystycznego i pomiary na tankowaniu w miarę się zgadzają. Z ?TRIP? spalanie z ostatnich 3000km wyświetla się równiutko 7,0l/100km także jest świetnie! Zakładałem, że będzie palił około 9 litrów, a tu miłe zaskoczenie. Auta zmieniam średnio co 2 lata jak na P.H. przystało, wcześniej był Seat Ibiza (super auto, ale miałem dzwona), Kia Rio II (żona jeździ już 8 lat i ani jednej awarii!,ale komfort mizerny), Cinquecento (no comment:[), Ford Fokus 2d (nigdy więcej), Megane II (była super, ale 300,000 km i już miała dość?). Tak więc, Fiat Stilo Kombi jest bardzo dobrym wyborem i jeśli trafiło się na nie zmęczony egzemplarz na rynku wtórnym to myślę, że naprawdę zaskoczy komfortem, ekonomią i przestrzenią? i oby się nie psuło :D

więcej »
3,85
dodano 21.04.2016 przez

Auto w wersji 3 drzwiowej prezentuje się zdecydowanie najlepiej. Jest dość krótkie jak na swoją klasę, jednak już szersze od wersji 5 D. Czuć to zdecydowanie podczas jazdy. Auto prowadzi się dużo lepiej od rodzinnej wersji fiata. Nie pływa już tak na zakrętach, jest też zdecydowanie sztywniej...nie wpływa to jednak znacząco na komfort podróżowania. Porównując zawieszenie samochodu z konkurencją cenową tego rocznika i tej klasy ( seat leon, almera, astra II) jest niebotycznie bardziej komfortowe! zdecydowanie lepiej tłumi nierówności, a we wnętrzu nie słychać dziwnych odgłosów plastików. Widać że fiat zrobił tutaj niezłą robotę. Silnik 1,6 16v- wystarczająca moc, chociaż w moim odczuciu brakuje mu zrywności. Krótkie pierwsze dwa biegi nie ułatwiają jazdy w mieście. Spalanie dość duże, szczególnie w mieście ( spokojnie 9l, zimą nawet 11!). Co do awaryjności...w aucie psują się drobiazgi. Nie ominał mnie znany już wszystkim posiadaczom Stilo "airbag failure". Wystarczy jednak poczytać, zamiast jeździć po mechanikach. Za ten błąd w 90% przypadków odpowiadają złączki przewodów poduszek powietrznych. wystarczy schylić się pod fotel, lub schowki w bagażniku... rozłączyć i złączyć na nowo. Ten feler wg, niemieckich ekspertów upodlił wysokość Stilo w rankingach..uważali że ten błąd uniemożłiwia dalszą podróż, skutecznie unieruchamiając pojazd. Śmiech na sali, no ale wtedy trzeba było bronić konkurencyjności golfa IV, który wg mnie odstaje znacząco od Stilo. Wyskakujące "check enginy", które mogą być zmora posiadaczy tego samochodu mają dwie główne przyczyny i można na starcie je zniwelować. Złe umiejscowienie komputera... zwyczajnie ulegały zbyt dużym wahaniom temperatury i wilgoci. Drugą przyczyną może być zbyt słaby akumulator lub spadki napięcia w alternatorze. Koszt niewielki, a problem na stałe rozwiązany. Podobno awarii ulega climatronic, najczęsciej odpowiedzialny jest za to siłownik nawiewów, lub czujnik temperatury. Koszt ok 200 zł. Pomimo tych wad auto naprawdę godne polecenia. Bardzo wygodne, komfortowe, z bardzo bogatym wyposażeniem ( standard to 6 poduszek, abs, esp, klimatyzacjia, radio fabryczne, regulacja położenia kolumny kierowniczej w każdej płaszczyźnie)... W cenie ok 7 tysięcy zł z rocznika 2003, dostaniemy gołego, nie koniecznie lepszego golfa IV z 2000 roku i nie pewną historią. Osobiście posiadałem seata toledo i astrę II...uważam że Stilo jest zdecydowanie lepszym samochodem. Poprzednie auta psuły się częściej, w toledo padła turbina, w astrze skrzynia biegów...koszta napraw ogromne, a komfort prowadzenia znacznie gorszy. Zdecydowanie polecam ten samochód!

więcej »
3,08
dodano 23.10.2011 przez

Fajne auto, jednak wybitnie usterkowe. Nigdy nie miałem takiej "skarbonki" po doprowadzeniu mnie do ruiny zapadła decyzja o sprzedaży. Na kilka słów komentarza rzec mogę iż wybitnie irytujące ciągłe drobne usterki elektryczne. Na okrągło jakieś komunikaty z komputera to żarówka przepalona (niby) , to awaria jednej lub drugiej poduszki czy napinacza pasów, to znowu czujnika obecności pasażera. Oczywiście po sprawdzeniu u elektryka okazywało się że albo wszystko jest OK , albo usterka była chwilowa i sama minęła, albo gdzieś jakaś kostka czasami traci połączenie. Padający mechanizm przednich wycieraczek oraz silnik tylnej itp, itd. - tych drobiazgów wymieniać można bez końca. Z poważniejszych (koszta jakieś chorendalne) : rozszczelniła się sprężarka klimy, padł wariator, rozrusznik, alternator, mechanizm zamykania dachu, silniczki (oba) regulacji świateł , podgrzewanie lusterek, synchronizator 3 biegu , docisk sprzęgła, poduszka skrzyni biegów, przełącznik zespolony pod kierownicą, rozszczelnił się reflektor itd. Auto tak niskie że haczy nosem na prostej drodze przy niewielkich koleinach (nie wspominając o spowalniaczach, a zimą poprostu tragedia. Trochę śniegu i każde cofnięcie kończy się urwaniem osłony pod silnikiem. Notorycznie urywana aluminiowa rurka od klimy która biegnie 10 cm nad ziemią tuż nad osłoną. Delikatne i czułe zawieszenie które raczej słabo znosi polskie dziury.O częściach eksploatacyjnych nie wspominam bo amory, tłumiki, klocki, tarcze , sprężyny , końcówki drążków, hektolitry oleju, filtry, świece, rozrząd iin. to norma w każdym aucie , ale jak wszystko zsumować (a to tylko 3 lata mojej eksploatacji) to wniosek jeden - auto dla pasjonatów z zasobnym portfelem. Ja okazałem się jedynie pasjonatem. Wrażenia z jazdy owszem - całkiem nieźle, a i 200km/h to też żaden problem i drogi trzyma się idealnie . W miarę ciche, dynamiczne i moim zdaniem piękne. Ogólnie jednak żałuję że ta skarbonka stanęła kiedykolwiek na mojej drodze.

więcej »
4,46
dodano 07.03.2013 przez

Auto jest świetne. Inaczej opisać go nie można. Sylwetka może się podobać a innym nie, ale nie to jest najważniejsze. Auto nigdy mnie nie zawiodło, żadna usterka nie spowodowała unieruchomienia. Silnik jest genialny, z resztą nie bez przyczyny montowany był w całej rodzinie fiat - alfa - lancia a także w np. w oplach i saabach. Prosta konstrukcja dostępna w kilku odmianach różniących się mocą czy liczbą cylindrów (4 lub 5) ale ze wspólną cechą - nie do zdarcia. Po przejechaniu 200 tys km auto nie spala oleju między wymianami, nie ma wycieków, nie brudzi. Turbina działa jak trzeba i jestem pewien, że auto przejedzie co najmniej 500 - 600 tyś km co patrząc na sprowadzane z zachodu egzemplarze wyposażone w silniki jtd lub mjtd wcale nie będzie jednostkowym wyczynem. Bardzo miłym zaskoczeniem jest dla mnie spalania. Na trasie przy dynamicznej jeździe wynosi około 4,6 l/100, a przy jeździe ekonomicznej można jeszcze sporo z tego zabrać. Moim rekordem było 3,8/100 km przy 3 osobach w samochodzie i pełnym bagażniku (niemieckie autostrady i prędkość do 120 km/h). Silnik 115 km jest wystarczający dla przyjemnej jazdy - nie odczuwa się braku mocy przy wyprzedzaniu. Moje stilo z 4 osobami i pełnym bagażnikiem radziło sobie na austriackich serpentynach w górach. Jeśli chodzi o wnętrze to jest bardzo przyjemne i ergonomiczne. Regulacja wysokości fotela kierowcy, regulacja kolumny kierowniczej to zapewne standard, ale już regulacja położenia kanapy tylnej i jej kąta pochylenia to rzadkość w innych samochodach. Dzięki temu mogę przy zachowaniu 5 miejsc w pojeździe regulować komfort pasażerów z tyłu kosztem przedziału bagażowego. Do tego chłodzony schowek, tunel na narty, relingi... jest wszystko co potrzebne! Radio i nagłośnienie przyjemne. Do tego w prosty i tani sposób kazdy właściciel stilo może sobie "dorobić" tempomat. Wystarczy do tego manetka z allegro, kawałek kabla i lutownica :) Nie miałem nigdy problemów z elektryką.

więcej »
4,31
dodano 28.11.2011 przez

Posiadam dwa stilony 5d 1.6 02r i 3d 1.8 02r.Jesli chodzi o awarie to silnik 1.6 sporo usterek.Auta znakomicie sie prowadza, szczegolnie 3d.Trzeba jednak nadmienic ze wersje z sinikami 1.8 i 2.4 maja troche inny (lepszy)uklad kierowniczy,niz pozostale . Ogolnie wiadomym jest ze wersje 3d sprawiaja mniej problemow,tak tez jest na moim przykladzie . Obydwoma przejechalem podobna ilosc km przez 2,5 roku okolo 30 tys W 5d wymienialem laczniki stabilizatorow ,tuleje belki, 3d praktycznie jezdzi bezawaryjnie (spalone zarowki ,pozycyja tyl i prawa mijania ). Juz 20 tys jak w siniku (1.8)slychac lekki klekot ,wiadomo regulator zmiennych faz rozrzadu. Jednak zadnych negatywnych objawow z tego tytulu , wrecz przeciwnie -super brzmienie silnika ,zwlaszcza powyzej 4 tys obrotow .Poprzednie auta jakie mialem to vw golf IV kombi i seat leon I . Decydujac sie na porownaie , stilony to jakby auta o klase wyzej (usteki na podobnym poziomie).Wersje 3d kupilem od znajomego,ijedynie zaluje ze nie jest srebrny- stalowy ,moim zdaniem ten kolor prezentuje sie jednak najlepiej zwlaszcza z nakladkami na progach i daszkiem ,i przod super wyrozniaja sie - gril i zaslepki w zderzaku. natomias kolega od ktorego kupilem zdecydowal sie na brawo 1.9 td 150 km 2007 r i totalne rozczarowanie ,notoryczne usterki .Podsumowujac 5d a 3d to jednak auta troche inne (5d jest wyzszy i wezszy, oczywiscie dluzszy)ale obydwa godne polecenia, zwlaszcza ze ceny sa smiesznie niskie . samo wyposazenie rewelacja , materialy wykonczenia i ich spasowanie ,zadnych nechcianych zgrzytow trzaskow pomimo nie malego przebiegu 170tys.Obydwa auta sa w wersij Dynmic- ABS,EBD ,BAS,,MSR,ESP + dwustefowa autoklima . Szkoda ze fatalny marketing i niby wysokie ceny zawazyly iz mamy powrot fiacika brawo .Byl drozszy od aut konkurencij ale z takim wyposazeniem w roku 2002 musial tyle kosztowac.Pseudodziennikarze maniacy vw audi seata tez zrobili swoje, ( ale to wszystko tez toczy sie w kregu biznesu) .

więcej »
4,08
dodano 22.04.2010 przez

Bardzo udane auto Fiata. Niedocenione na rynku, głównie wśród samochodów nowych. Szwagier zawsze jeździł niemieckimi i to zwykle w dobrych wersjach, obecnie ma BMW e39 benzyna 520, i jak pożyczył na dwa dni to nie chciał oddawać, co mnie o tyle nie dziwi, że koszty paliwa są ponad dwa razy mniejsze dla Stilo a przyjemność z jazdy wcale nie taka mała nawet w porównianiu do wzorcowego wg mnie E 39. Szkoda, że model nie był dłużej na rynku, Fiat w trakcie produkcji faktycznie poprawiał jakość wykonania, usuwał felery. Wyposażenie przynajmniej dobre, poza może najnowszymi i najbardziej podstawowymi wersjami, znacznie lepsze niż aut innych producentów zwłaszcza z początkowyc lat produkcji. Trzeba unikać raczej silnika 1.6 Fiata, od chyba 2005 jest od Opla i ten jest bardzo zacny i "lubi gaz", poprzedni sprawia dużo kłopotów, gazety motoryzacyjne mają tu rację, znajomy ma i ciągle coś mu się psuje. Disle jak ktoś tylko toleruje ten charakter pracy silnika to są świetne. W przeciewieństwie do konkurencji, zwłaszcza Unijet jest odporny na nienajlepsze polskie paliwa i ma bardzo trwały układ wtryskowy Boscha, w serwisie Fiata mają pod stałą opieką te silniki z przebiegami pod 500000 i nic im nie ma. Koło dwumasowe nie psuje się też często, warto ponoć przestrzegać zasady żeby gasić silnik i zapalać go przy wciśniętym sprzęgle ( nie wiem ile w tym prawdy ale tak słyszałem w ASO ). Nowsze silniki wysokoprężna Multijet faktycznie ciszej chodzą i mają większą moc ale i tak są dość głośne bo nie zmieniło się wyciszenia auta. Gdyby ktoś przykładał uwagę do ilości wnętrza wewnątrz to Stilo ma znacznie więcej miejsca zwłaszcza z tyłu w porównaniu do nowego Bravo, ma też o niebo lepszą widoczność do tyłu, i wyższy prześwit co w Polsce jest plusem. Generalnie to naprawdę polecam, a zwłaszcza wielbicielom VW - tak dla porówniania, ręczę, że się mile zdziwią.

więcej »
4,54
dodano 28.09.2014 przez

To moja 2 opinia. Przejechałem autem 23000 km. I teraz wpełni mogę napisać opinię. Auto zakupiłem 10 letnie więc nie spodziewałem się rewelacji... a tu zaskoczenie. W aucie nic się nie popsuło. Poza rurką klimatyzacji którą urwałem na swoje życzenie :) Miałem dzwona w lutym i powiem, że przyjąłem na siebie citroena saxo i auto (citroen do kasacji). Ja wymieniłem drzwi używki (100zł) i lewy błotnik nówkę z nadkolem i pierdołami (250zł). Zawieszenie po tylu kilometrach polskich dróg nadzwyczaj sprawne! Co do foteli to pisałem wcześniej że nie wygodne - przyzwyczaiłem się. Bagażnik w stilo MW to poezja, na wczasy nie trzeba trumny na dach. Co do spalania oleju to zmieniłem z SELENIA na Catrol Magnatec i dolałem 1 litr na 6 tyś km - więc jak na fiata to super. Kupiłem swojego stilacza za 11,5 tyś więc przepłaciłem, ale jestem zadowolony bo auto bez zarzutów. No ale nie jest znowu tak różowo, 2 razy w tym roku stilo odmówił współpracy przy odpalaniu - ASR FAILURE i koniec pompa paliwa nie podaje benzyny. Odczekanie od 10 do 30 minut i znów kilka miesięcy spokoju. Dla mnie to jakaś pozaziemskie zjawisko z tym błędem. Musi to być chba z kablemi coś bo jak nie po myciu zamochodu to w angielską pogodę takie rzeczy miały miejsce. Klimatronic i grzanie jest fanomenalne w stilo. Mam potównanie do meganki II tam było kiepsko. Za taką cenę samochodu mam na wyposarzeniu wszystko oprócz nawigacji. Jestem bardzo zadowolony ze STILO MW i polecam wszystkim bo auto niesprawiedliwie zasłużyło na złą opinię, ale plus tego to cena na rynku wtórnym. Auto jest wspaniałe dla małej rodzinki bez zacięcia sportowego. Osobiście zmiałbym na stilo MW z silnikiem 1,8, zawsze to 30 KM więcej. Zagazowałem stilacza (BRC seqense) i jestem bardzo zadowolony z wyniku spalania mieszczę się w 9 litrach gazu!

więcej »
4,69
dodano 01.05.2011 przez

To auto zawsze mi się podobało ale nie było mnie na nie stać. Teraz jego ceny są przystępne i od paru lat bujam się nim z rodzinką po polskich drogach. Wbrew pozorom Jest bardzo ergonomiczny i pojemny . Przesuwane tylnie siedzenia pozwalają powiększyć przestrzeń bagażową. Wszystko jest przemyslane w szczegółach - lusterka i schowki podświetlane, jeden schowek klimatyzowany, dobra jakość plastików (gorsza welurowej tapicerki). Skrzynia biegów bardzo elastyczna (długie biegi) która wybacza sporo błędów i powoduje że nienamachsz się drążkiem. Zawieszenie dobrze tłumi polskie dziury a przy tym jest mało awaryjne i tanie w naprawie (dużo tanich zamienników). Na trasie 200km/h nie stanowi problemu dla tego auta a przy tym nadal prowadzi się jak po szynach. Nic nie drga , nie trzęsie a i hałas jest znośny - pomimo że najlepsze lata ma już za sobą. Przez okres użytkowania nie zaznałem żadnych poważniejszych usterek a o silniku możnaby zapomnieć gdyby nie jego apetyt na olej , ale ten typ tak ma co opisano nawet w instrukcji obsługi. Jestem zadowolony z tego auta ponieważ spełniło swoją rolę zarówno jako rodzinny dzieciowóz jak i zaspokoiło moje sportowe ciągotki. Dodam że fabryczne nagłośnienie jest dość dobrze zaprojektowanie choć fabryczne radio to przestarzały relikt którego pozbyłem się zaraz po kupnie. Nowe może tak idealnie nie komponuje się z resztą kokpitu ale gra o niebo lepiej. Jeszcze jeden mankament który wymaga podkreslenia to wsteczny bieg który w tych autach potrafi wchodzić z lekkim zgrzytem ale i to stanowi domenę wszystkich Fiatów z tej epoki i nie wymaga ingerencji a raczej przyzwyczajenia. Teraz marzy mi się coś wyższego ale dalej będzie to Fiat (może Sedici...)

więcej »
4,15
dodano 05.05.2016 przez

Moje drugie auto, kupione od pierwszego właściciela z pełna dokumentacja. Co do wad: narazie tylko elektryka, niezrozumiałe dla mnie błędy ktore znikają tak szybko jak pojawiają sie przy odpalaniu auta, no i znany wszystkim "airbag failure". Jednak polecam spryskanie kostki pasażera płynem do czyszczenia instalacji elektrycznych za 20 zł, co rozwiązuje problem. Kolejny wydatek który zapewne mnie czeka, to niszczące sie pierścienie w zaworach. Ostatnia z wad, ktore przychodzą mi do głowy to znikający olej, jednakże "ten typ tak ma". Poza tym, 103km przy masie prawie 1300kg to dosyć mało. Silnik musi sie naprawdę wkręcić na obroty, zeby auto porządnie sie zebrało. Niemniej, jesli kogoś interesuje spokojny i bezpieczny dojazd do celu, to nie jest to dyskwalifikująca wada. Co do zalet: komfort i przestrzeń w środku, bogate wyposażenie. Jakość elementów wykończenia wnętrza naprawdę zaskakuje mnie na plus. Nie ma tandetnych trzeszczących plastików, autko bardzo ładnie wykonane, ładnie podświetlone, nie ma sie do czego przyczepić. Stosunek cena - jakość jest bardzo dobry. Poza tym proste w budowie zawieszenie niczym nie odbiega od klasycznych rozwiązań w tym segmencie, a fiatowskie części nie sa zbyt drogie. Prosty samochód na nasze proste i ch**owe drogi. Reasumując, w tej kategorii cenowej naprawdę ciezko znaleźć tak wyposażony i atrakcyjny wizualnie, a także prosty w konstrukcji samochód. Jeżeli ktos woli zapłacić te pieniądze za zajechanego WieśVagena 1.9 TDI, to jego wybor, ale osobiscie radzę odstawić na bok stereotypowe uprzedzenia i cieszyc sie jazda tym egzemplarzem, bo jest mocno niedoceniany jak na to, co oferuje.

więcej »