Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Maverick II

Yogurt, 15 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 136 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Maverick II 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Mimo niewielkich gabarytow zewnetrznych srodek okazal sie calkiem przestronny i pojemny. Plus!
5,0
Całokształt
Pozytywnie mnie zaskakuje to auto. Przyjemnie sie jezdzi. Pierwsze auto, przy ktorym szukam powodu zeby sie przejechac :) Umazane blotem wyglada rownie dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
W moim mniemaniu silnik stac na wiecej niz pokazuje. Ale zdaje sobie sprawe, ze nie bedzie latal 200 km/h, bo to nie osobowka. Osiagi auta niewiele zmalaly podczas ciagniecia sporej przyczepy. O czyms to swiadczy.
4,0
Skrzynia biegów
Przy ostrzejszym dodawaniu gazu potrafi szarpnac, ale Mercedes E klasa nie robi tego lepiej. Przy redukcji automat chwile sie zastanawia, ale nie trwa to dluzej niz siegniecie do lewarka i reczna redukcja. Przy spokojnej jezdzie przelozenia zmienia plynnie i bez szarpniec.
4,0
Układ jezdny
Samochod prowadzi sie prawie jak osobowe auto przy zachowaniu wiekszych mozliwosci terenowych. Oczywiscie bardziej sie przechyla na zakretach ale jest to spowodowane konstrukcja samochodu (wyzej zawieszony, wyzej srodek ciezkosci). Nie jest to oczywiscie rasowa terenowka, ale jak na SUV\'a bardzo pozytywnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Troszke gorzej widaj do tylu, ale mnostwo aut osobowych pod tym wzgledem wypada o wiele gorzej. Siedzisz wyzej, widzisz wiecej - pozytyw.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, jedynie czasem lewarek automatycznej skrzyni biegow moze sie pomylic z wlacznikiem wycieraczek. Poza tym ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha mocno i szybko grzeje. Klima sprawnie chlodzi wnetrze, chociaz z tylu moze to potrwac odrobine dluzej - normalne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 metrowcow moze byc ciasno. Z tylu miejsca na nogi jest nadwyraz duzo.
5,0
Wyciszenie
Z racji gabarytwo auta, troche szumi przy wyzszych predkosciach. Poza tym nie jest za glosno. Widlasta szostka gdy wchodzi na obroty - bardzo przyjemnie gulga :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie od poczatkowego 23l gazu na 100 km w miescie poprzez 16l w trasie ustalilo sie na poziomie 20-21 l/100 km w miescie i uwazam to za wynik uczciwy. Starno sie mnie przekonac, ze powinien palic 18l w miescie ;> Jasne... Moze palic 18l ale benzyny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene nie kupilbym nic rownie przyjemnego w uzytkowaniu i dobrze wyposazonego. A przy okazji nie traci nic na jakosci. Polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie mam tylko do wymiany zarowki - stopu i oswietlenia tablicy rejestracyjnej. Absolutnie nic wartego odnotowania :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz zapalila mi sie kontrolka od silnika na desce rozdzielczej (Engine check) - rozwiazanie problemu - wymiana swiec zaplonowych :) Poza tym na razie wszystko gra :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Maverick II

Liczba wpisów: 7

Ford Maverick II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Maverick II