Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

Jurgen, 11 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 147KM 108kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 234 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest znakomity
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja atakuje wszedzie
Układ elektryczny : awarie linek podnoszenia szyb
Inne : awarie pasów automatycznych
4,0
Całokształt
Całko kształt prezentuje się dobrze.Znakomite auto,świetnie się nim jeździ. Wiem co mowie bo to mój 14 samochód a miałem już trochę egzotyków.Znakomity obraz sportowego wozu o bardzo dobrych właściwościach jezdnych, osiągach i ciekawym designie psuje panosząca się korozja progi to podstawa,podłoga, spody drzwi, nierzadko jak słyszałem od kolegów także podłużnice,kielichy sprawiają ze koszt ratowania jest znaczny, dlatego wiele już zakończyło swoje dobre dni na złomowisku.Ja mam zamiar wszystkie drobne mankamenty doprowadzić do należytego stanu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to sprawdzona mazdowska technologia znakomite przyspieszenie,turbinka pompuje super.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia znakomita mimo przebiegu wybieranie biegów jest przyjemne , lekkie, bez zgrzytów, poezja
5,0
Układ jezdny
Na razie znakomicie, regulacja twardości zawieszenia działa i pozwala wybierać miedzy miękkością opcji soft a twardością opcji sport.Poezja
Komfort
4,0
Widoczność
Nie narzekam na widoczność jest dobrze.Wszak to auto sportowe a nie ciągnik siodłowy.
5,0
Ergonomia
Ergonomia znakomita,wszystko pod ręką, design w starym stylu.Może się podobać, o ile milszy od tanich plastików w nowych autach,szkaradnych i tandetnych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest powodem do radości.Grzeje znakomicie, szybko i skutecznie ogrzewa wnętrze.Wentylacja też bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód miejsca naprawdę sporo, z tyłu mniej, ale ktoś projektował to auto jako sportowe a nie rodzinne
5,0
Wyciszenie
W środku cichutko i oby jak najdłużej, uszczelki drzwi dają rade
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety nie jest tak słodko do końca.Spalanie spore, ceny części średnie.Spory wydatek na częsci rozrządu biorąc pod uwagę pospolitość silnika i wiek pojazdu
5,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena do tego co otrzymujemy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mechanizm podnoszenia szyb-wolny kapryśny linki wypadające z mocowań.problem ze światłem cofania,nie działa pas automatyczny analogiczne problemy z linka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie wymiana pompy wody kupiłem oryginał,cene można przełknąć.Szykuje się wymiana termostatu i czujnka temperatury

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Probe I