Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

Drzymek, 17 lat temu
Silnik 2.2 110KM 81kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Probe I 2.2 110KM 81kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jest to wspaniałe auto i nie mam najmniejszego zamiaru go sprzedawać!!! Wszystkie oceny pisałem w stanie auta całkowicie fabrycznego. Teraz po roku majstrowania i ulepszania samochód jest PIEKIELNIE szybki (sporo szybszy niż nowe BMW 325) i głośny. Wygląd także poprawiony. Posiadanie Probka daje niesamowitą frajdę z jazdy i z grzebania w tym samochodzie, tym bardziej że silnik ma duży potencjał tuningowy! Jedyny minus to spalanie które teraz potrafi dojść do 30L na 100km, ale wtedy to ręce się trzęsą od wrażeń:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód wspaniale przyspiesza od 2500obr do odcięcia. Bardzo dobre przyspieszenie:)
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie biegi pozwalają na bardzo dobre przyspieszenie. Przełożenia są optymalnie dobrane.
4,0
Układ jezdny
Wspaniale trzyma się drogi, pewna jazda po zakrętach. Minus to delikatne zawieszenie (ale które auto wytrzyma Polskie drogi).
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, ale trudno jest ocenić odległość zderzaka od przeszkody (zawsze można światła wysunąć). Z jazdą do tyłu troszkę gorzej.
5,0
Ergonomia
Ergonomiczne rozmieszczenie przycisków, wygoda i przyjemność płynąca z jazdy Probem powodują że nie chce się z niego wysiadać:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze szybko się nagrzewa, ale tylna szyba ma tendencję do parowania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest jak w samolocie w business klasie - wygoda i przyjemność z jazdy, ale z tyłu to już 180cm i walimy głową w sufit:) Samochód zdecydowanie 4 osobowy.
4,0
Wyciszenie
Silnik pracuje cichutko, do wnętrza dochodzą tylko odgłosy wpadania kół w dziury:(
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy od nogi. Wynik 12L w mieście jest jak najbardziej realistyczny (emerycka jazda), trasa to ok 8L. Wartości te drastycznie wzrastają, jeżeli wciskamy gaz do końca;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam lepszego auta za te pieniądze. Lepiej dodać parę groszy i kupić droższy i bardziej zadbany model niż remontować okazję. Zdecydowanie dusza samochodów sportowych z lat 90 nie pozwala przestać się nim cieszyć:) Pozdrawiam klub Forda Probe!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się psują to rzeczy typu cieknące uszczelki, jakiś zaworek się zapiecze itp. Każda awaria tego typy była jeszcze tego samego dnia naprawiona:) Samochód nigdy mi jeszcze nie stanął na trasie i nie odmówił posłuszeństwa!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częsta dolegliwość to urywające się linki od podnoszenia elektrycznych szyb. Jest to bardzo denerwujące, ale doświadczonemu mechanikowi naprawa tego zajmuje parę godzin (pod warunkiem że wie co robi). Samochód nigdy mi jeszcze nie stanął na trasie i nie odmówił posłuszeństwa!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Probe I