Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger IV Pickup

zadowolony, 16 lat temu
Silnik 2.3 TDCi 4X4 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ranger IV Pickup 2.3 TDCi 4X4 150KM 110kW 2001-2011 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Na chwilę obecną uważam zakup Rangera za bardzo udany. Nie wiem jak będzie się sprawował dalej ale na chwilę obecną jestem w pełni usatysfakcjonowany.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.Kultura pracy silnika: W stosunku do L200 - rewelacja. W stosunku do Navary - zbliżony. W stosunku do Passata (ale przecież to nie pick-up) - niższa. 2. Elastyczność: W stosunku do L200 - rewelacja. W stosunku do Navary - zbliżona. W stosunku do Passata - zbliżona. 3. Osiągi: W klasie pick-up´ów, rewelacja. W porównaniu do Focusa ST - kiepska :)
5,0
Skrzynia biegów
Przy takiej elastyczności jest naprawdę wystarczająca. Na autostradzie przydałby się 6 bieg (wskazania z GPS´a to 178 km/h). Po miesicie (w korkach) rewelacja! Pierwszy bieg za krótki ale silnik wybacza ruszanie nawet 2-3 biegu. W terenie - REWELACJA! 4L - nie do pobicia! Precyzyjna zmiana!
5,0
Układ jezdny
Na "śpiącym policjancie", bez obciążenia - porażka. Pamiętajmy jednak, że jest to pick´up i to jeszcze z dopuszczalną ładownością skrzyni 1100 kg. Przy ładunku ok 400-500 kg przejazd nawet przez "śpiącego policjanta" jest przyjemny :). Na zakrętach przy większych prędkościach rewelacyjnie się prowadzi (jak na pick-up´a :) ). Konkurenci czyli Navara, L200, Hilux itd. są daleko w tyle! W terenie twardo ale pewnie!
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu (jak na pick-up´a) rewelacja. Do przodu(przy parkowaniu) dla niskich osób może być problematyczna. Lusterka jak "łopaty" widać wszystko!
4,0
Ergonomia
W kabinie wszystko "pod ręką", na swoim miejscu! Zastrzeżenia: - brak sterowania z kierownicy radiem :(. - regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie. - brak informacji ilości paliwa oraz średnim spalaniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
REWELACJA!!! Wydajna i bardzo sprawda klimatyzacja!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w terenówkach i pick-up´ach. Kierowca do 185 cm ok. Powyżej ciężko z miejscem na nogi. Pasażer jw. Fotele kierowcy rewelacja ale nie porównujmy z samochodami z segmentu D i wyżej.
5,0
Wyciszenie
Jak na tego typu samochód to naprawdę jestem miło zaskoczony. Jedyne do czego mogę mieć zastrzeżenia to: - natężenie hałasu przy zimnym silniku. - odgłosy z opon przy prędkościach powyżej 145 km/h. Jeżeli ktoś pali papierosy przy otwarty oknie kierowcy - to nie polecam tego samochodu! :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką masę pojazdu to rewelacja! srednie spalanie w cyklu miejskim: 8,5 L średnie spalanie na trasie przy ok. 100-120 km/h: 7,5 L średnie spalanie na trasie przy prędkości 160-177 km/h to ok. 11 L.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze będę twierdził, że powinien być znacznie tańszy ale nie tylko Ranger ale także i inne pojazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przebiegu 8 000 km brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 8 000 km brak usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 TDCi 4X4 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Ranger IV

Liczba wpisów: 3

Ford Ranger IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Ranger IV Pickup