Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Atu Plus

Y@rko, 21 lat temu
Silnik 1.6 GSi 84KM 62kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 80 tys. km
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jeździłem tym autem zarówno po mieście jak i trasach "przez całą Polskę w jeden dzień" i nigdy nie miałem powodów do narzekanie. Oczywiście nie ma w nim luksusu i przydałoby się parę drobiazgów, ale ogólna ocena jest dobra. Dużą różnicę w stosunku do starszych modeli daje silnik MPI, auto nie jest już mułowate, wręcz można rywalizować nim z klasą Astry I czy Felici a raczej niesłusznie auta te mają wyższą renomę nie oferując wcele nic lepszego. jesli potrzebujesz wygodnego auta do jeżdzenia na codzień polecam.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeśli się postaram to na światłach jestem najczęściej pierwszy (chyba że obok stoi BMW :))), a na trasie Katowice-Wrocław (autostrada :))) przez cała trasę ciągnął 140 bez problemów
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za krótka jedynka, traci się czas, bo niemal od razu trzeba wrzucać dwójkę. Reszta OK
3,0
Układ jezdny
Przy 150 się już frunie i lepiej nawet nie próbować ostrzejszego hamowania, ale to w końcu max fabryczny więc nie ma się czego czepiać. W granicach ograniczeń prędkości i na dobrych oponach nie ma co narzekać.
Komfort
5,0
Widoczność
Po założeniu dodatkowych lusterek w lusterkach bocznych praktycznie nie ma martwego kąta, do przodu widocznośc dobra, do tyłu jak na tą wielkość samochodu świetna (w porównaniu np. z Punto to wręcz rewelacyjna)
2,0
Ergonomia
Co tu dużo mówić, materiały kiepskie i bez żadnych fajerwerków, ale da się przeżyć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica pracuje dobrze, błyskawicznie można oczyścić nawet nieźle przymarznięte szyby. Narzekać można na ogrzewanie tylnej szyby. Oczywiście o klimie można pomarzyć :)))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, porównywalne chyba tylko z vanami !!!
2,0
Wyciszenie
Kiepsko, przy szybszej jeździe (i nie daj Boże uchylonych szybach) można zapomnieć o rozkoszowaniu się czystą muzyką.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po przestawieniu się na gaz kosztuje grosze, przeglądy i części za półdarmo w porównaniu do aut zachodnich
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelka jeśli nie chce się szpanować tylko w miarę komfortowo i tanio jeździć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko urwany kabelek od ogrzewania tylnej szyby
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
FSO Polonez Atu Plus