Nieco zbyt twarde zawieszenie (na polskich drogach, szczególnie w mieście - studzienki, poprzeczne nierówności dają o sobie znać). Natomiast trzymanie w zakrętach baaardzo dobre (jedyny konkurent pod tym względem to mazda 6 i bmw 3). Jeśli chodzi o silnik 2,0 litrowy, moim zdaniem najlepszy w klasie, szczególnie powyżej 4500 tys. obrotów. W zimie (poniżej 0 stopni) momentami słychać było pewne dźwięki z okolic deski rozdz. oraz okien bocznych przednich. Obecnie, gdy temp. wzrosła dźwięki ustały. Niezaprzeczalnym plusem jest oczywiście wygląd (bardzo sportowy charakter klina, szczególnie po założeniu kompletu oryginalnych spojlerów mój niebieski ACCORD robi duże wrażenie nie tylko na mnie). Polecam młodym ciałem lub/i jedynie duchem tygrysom.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
mercedes dla dresiarzy, bmw dla BOR-u, nowy avensis dla emerytów, accord uczta dla tygrysów