Dobrze solidnie wykonano auto, co meczy w tej klasie to hałas pochodzący od podwozia i niszczenie opon (według dealerów i ekspertów od michelina wszystko jest w porzadku a autem na niemieckiej autostradzie podróżujac z wiekszą wieksza predkoscia odechciewa sie jezdzic hałas i wibrajce bardzo niemiłe i męczące kierowcę) Wielokrotne wyważanie i przekładanie opon niewiele pomaga. Żenada w nowym aucie klasy średniej za tyle pieniedzy. Zmieniłem opony na bridegestone poki co jest ciszej jesli chodzi o hałas samych opon pytanie czy znowu opony zostana poząbkowane po przebiegu ok 15-18tys. km? Co sezon nowe opony? Problem jest znany i dotyczy Accordów.
Kierując się wyborem auta sugerowałem sie jakoscia wykonania auta w japonii, nowoczesnymi dopracowanymi technologiami i jakością obsługi posprzedażnej.
Honda zawieszeniowo i precyzja prowadzenia zostaje w tyle za passatem czy mondeo, jest też gorzej wyciszona i mniej pojemna posiadajac najmniejszy rozstaw osi.
Jakośc obsługi posprzedażnej pozostawia sporo do życzenia co uchybia marce tak myśle.
Wrażenia
4,0
Silnik
mniejsza elastyczność, wyższa kultura pracy
4,0
Skrzynia biegów
w miarę precyzyjna
3,0
Układ jezdny
wychyla nadwozie na zakretach, przy wiekszych predkosciach nadsterowna, brak precyzji w układzie kierowniczym w centralnym położeniu, kiepskie wyciszenie od podwozia
Komfort
4,0
Widoczność
wspomagane czujnikami parkowania wiec trudno ocenic, z porzodu grube słupki
4,0
Ergonomia
siedziska zdecydowanie za krótkie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak możliwosci wyłączenia centralnych nawiewów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z porzodu ok, krótkie siedziska męczą nogi na długich trasach, z tyłu ciasno, w miarę wygodnie dla dwóch osób
3,0
Wyciszenie
hałas od silnika ok, kiepska izolacja od drogi, dokładnie słychac szumy opon i hałas od nawierzchni
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jesli nie krecic silnika dosc ekonomiczny średnio 8,5-8,88 w ruchu mieszanym trasa i miasto
3,0
Stosunek jakość/cena
Dizel był drogi zdecydowałem sie na benzyne, niestety jest droższa niż u konkurentów klasy śedniej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dosc czesto zapala sie dłużej kontrola airbaga łącznie z pomaranczowa ikonka ostrzegawcza komputera pokładowego, przyczyna nieznana, nie jest to akumulator jak sugerował dealer
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Honda została seryjnie wyposazona w opony michelin pilot primacy, można powiedzieć, ze je niszczy ząbkując po niewielkim przebiegu