To auto jest produkowane w Japonii. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich Accordów. Róznica w detalach jest porażająca. Nic nie skrzypi nie zacina się
po prostu rewelacja. Do tego bardzo ładne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
ideał - po prostu, bierze olej ale to podobno norma w tym modelu.
5,0
Skrzynia biegów
sześć biegów, trochę za krótkie jedynka i dwójka
5,0
Układ jezdny
doskonale trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
na 5 ale po zamontowaniu czujników parkowania
4,0
Ergonomia
To moja czwarta Honda. Jak we wszystkich ergonomia bez zarzutu. Dziwi mnie brak komputera ze wskazaniami średniego spalania itp.
Tego nie miałem w poprzednich modelach i tu Honda trochę odstaje od normy. Coś takiego iest już nawet w Yarisie mojej żony.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę parują szyby. Przy włączonej klimie bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na moje potrzeby 183cm wzrostu - ideał
5,0
Wyciszenie
bardzo cichutki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej mocy średnio 10,5l/100km to bardzo dobry wynik. Ale szczerze mówiąc ja nie przywiązuje do tego większej uwagi.
Poprzednia z silnikiem 1,8 paliła niewiele mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem samochód używany, który po przebiegu 70000 tys km zachowuje się lepiej niż niejeden nowy. Wyposażenie (poza wspominanym komputerem) bezkonkurencyjne w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żaróweczki - to wszystko czego można się spodziewać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na pewno poza wymianą żarówek nie będę miał problemów przez najbliższe lata.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
[l/100km]