Układ hamulcowy
: ciągle nie jest to najmocniejsza strona Hondy - zbyt mała skuteczność jak na tą klasę auta
5,0
Całokształt
autko bardzo ładne i niepospolite, do tego mnóstwo radości z jazdy - idzie sie zakochać
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki w Hondzie to klasa sama w sobie, bez zająknięcia płynnie rozwijają moc z czego zdecydowaniw lepiej idzie im w wyższych zakresach obrotów. Częsta jazda na V-tecu niestety jest okupiona zużyciem oleju silnikowego - jednak mimo to nie odbieram sobie tej przyjemności
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu - taką skrzynię życzyłbym sobie w kazdym następnym aucie
4,0
Układ jezdny
Type-S to nieco usportowiona wersja Accorda, posiada twardsze zawieszenie, plus do tego 17 calowe felgi i niskoprofilowe opony sprawiają że nieco odbiera mu to komfort na nierównościach, ale za to na zakrętach bajka
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok - w zasadzie klasyczny sedan wiec jedynie przy cofaniu mamy zagadkę ile jeszcze można - czujniki parkowania będą przydatnym gadżetem
5,0
Ergonomia
Dłuższa trasa to nie problem - wsiadasz i jedziesz, wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic - i wszystko jasne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
idealnie dla 4 osób i bagażu, 5ta osoba będzie nieco pokrzywdzona - jeśli usiądzie na środku
5,0
Wyciszenie
lekki szum owiewającego karoserie wiatru, kiedy chcemy symfonia dzwiekow v-teca spod maski, tak że mamy kto co lubi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na silnik 2,4 i 190 KM w benzynie - super, spodziewałem sie o wiele gorszych danych, a w zasadzie pali tak jak moja 5 generacja z silnikiem 2,0 - przyznam że lubie pogonić na vtecu ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
serwis wymieniał olej i filtry, regulował zawory ;)nic ponad to
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
[l/100km]