Co prawda nie AccordVII a Acura TSX, ale prawie to samo. Generalnie samochod prawie bezawaryjny (padla mi sonda lambda). Dynamiczny i komfortowy
Wrażenia
5,0
Silnik
2.4, na hamowni wyszlo 204KM, wykres momentu prawie plaski, ladnie ciagnie juz od 2000obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Lekko haczy mi 3 bieg, na zimnym silniku.
4,0
Układ jezdny
Hmm... pokonywanie szybkich zakretow w porownniu do Civica jest raczej slabo wypada, czuc wieksza mase samochodu. Oczywiscie kontrola trakcji pomaga ale mimo wszystlko civic chyba byl latwiejszy do opanowania. Przy wiekszej predkosci niestety uklad jezdny jest glosny, slychac mocno opony.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc jak w osowym, z tylu spoiler utrudniajacy widocznosc.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak wyzej, niestety zawieszenie halasuje, silnik przy spokojnej jezdzie raczej nie za bardzo rozprasza uwage, powietrze oplywajace pojazd tez nie jest denerwujace.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu sytuacja jest dziwna (albo i nie) w miescie kiedy wiekszosc mojej trasy do pracy to ruszanie i zatrzymywanie spalanie dochodzi do 15l. Na trasie kiedy jade do rodziny w piekny sloneczny dzien z rana i jakos mi sie nie spieszy spalanie wychodzi w granicach 7.5l. Na autostradzie okolice 10l
4,0
Stosunek jakość/cena
Ciezko mi ocenic bo ja kupilem samochod zza wielkiej wody, uderzony w tyl, zrobiony w polsce za 50k. Jak dla mnie warto bylo, dla innego nie. Ale jak ktos kiedys powiedzial samochod jest tyle warty ile za nie go zaplaca :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgow to chyba tylko ostatnio (troche denerwujacy) "swistak" dochodzacy z okolicy kierownicy, ale dokladnie skad to nie wiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padla sada lambda kolo kata, jedyna usterka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
[l/100km]