Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Honda Civic IX - Oceń swoje auto

Honda
Civic
IX
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Honda Civic IX
lista silników Honda Civic IX
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 163 ocen tego auta

Oceny Honda Civic IX

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,40
8% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt
4,41

Mechanika

Silnik
4,36
Skrzynia biegów
4,52
Układ jezdny
4,57

Komfort

Widoczność
3,88
Ergonomia
4,40
Wentylacja i ogrzewanie
4,51
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,49
Wyciszenie
4,30
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,25
Stosunek jakość/cena
4,33

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
84%
16%
NIE
na podstawie 163 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 163 ocen

4,38
dodano 27.11.2015 przez

Generalnie jestem bardzo zadowolony. Posiadam wersję Elegance 1.8. Samochód ma wady i zalety, ale tych drugich jest zdecydowanie więcej. Chciałem samochód, przy którym na marketowym parkingu nie będę miał problemu czy to aby mój czy nie, bo takich samych modeli stoi tam kilkanaście. Co by nie mówić, Civic IX ma niebanalny kształt, który mi osobiście się podoba i jest rzadkim widokiem na drogach. Długi czas nie mogłem się zdecydować się nad wyborem samochodu. Do ścisłej czołówki ostatecznie wszedł Civic i Auris po liftingu. Ostatecznie przesądziło przekonanie do marki i cena, która na dzień zakupu w Hondzie wypadła korzystniej. Decyzji nie żałuję, choć czy o Aurisie nie powiedziałbym podobnie, tego nie wiem. Wnętrze jest przytulne, dobrze spasowane. Lubię jeździć tym samochodem. Jeśli mam taką możliwość, to zdarza mi się po prostu wsiąść do Civa i pojechać gdzieś bez konkretnego celu, ot tak dla samej jazdy. Ze spraw, które bym zmienił to system start&stop, który jest natywnie włączony po uruchomieniu silnika. Można go na szczęście wyłączać, ale trzeba to robić po każdorazowym włączeniu silnika. Wg mnie powinno być odwrotnie lub włączanie, nie powinno być auto-odnawialne. Nie używam również przycisku EKON, bo tak drastyczne ograniczenie osiągów jakie wówczas następuje uważam wręcz za niebezpieczne. Minusem jest też oświetlenie drogi po zmroku, w wersji ze zwykłymi reflektorami halogenowymi. Lampy są małe i zwykłe żarówki słabo sobie radzą na drodze bez latarni. Szczególnie problematyczne jest to kiedy nocą dodatkowo pada deszcz. Z tego względu dla osób, które dużą będą jeździć nocą po nieoświetlonych drogach mocno rekomenduję w przypadku Civa by nie decydowały się na oświetlenie żarówkami H7. Pozostałe sprawy w tym samochodzie to same zalety.

więcej »
3,31
dodano 02.12.2014 przez

Nie chcę się rozpisywać ale to jest mój ostatni samochód który kupiłem nowy w salonie Hondy. W poprzedniej wersji były kłopoty z lakierem. W tej jest dokładnie tak samo. Co prawda jakość wykonania modelu z 2012 roku jest o wiele lepsza niż modelu z 2006 r. Lepsze jest wyposażenie w wersji sport. Lepsze jest zawieszenie i wyciszenie. Jednak spalenie oleju w silniku jest o wiele gorsze. W wersji VIII (która miałem ponad 4 lata) po 15000 spalał mi około 0,8litra. W tej wersji przy lepkości 0W20, którą zaleca Honda spalanie oleju w silniku przy tym samym przebiegu to około 2 litrów co uważam za skandal. Dlatego ja przeszedłem na lepkość 0W40 i teraz spala mi olej w granicach 1,2-1,5 l co i tak uważam za skandal. Należy podkreślić, że nie ma turbodoładowania! Poza tym szyby szczególnie czołowa bardzo szybko się rysują. Lakier na samochodzie pęka i samoczynnie odpryskuje - zdaniem Hondy powodują to odchody ptasie. Tyle tylko że na moim samochodzie nigdy ich nie było! Blacha jest tak cienka na karoserii że trzeba uważać żeby jej przypadkiem nie wgnieść. Dodatkowo rysy można zrobić nawet delikatnie przeciągając paznokciem. Jazda w systemie Eco to chyba jakiś żart Hondy. Na tym systemie nie da się normalnie jeździć. Używając tego systemu mam wrażenie że jeżdżę totalnym mułem, dlatego całkowicie nie korzystam z tej opcji. Najśmieszniejsze jest to, że spalanie jest takie samo jak bez tego systemu. Niestety Honda podobnie jak inne marki samochodów zeszła na psy, chociaż w porównaniu z innymi markami to jeszcze nie wypada najgorzej.

więcej »
4,15
dodano 17.06.2013 przez

Ten samochód to pełny kompromis pomiędzy mocą i oszczędnością. Jeśli chcę mogę jechać dość dynamicznie , innym razem oszczędnie .Jakość wykonania wysoka jednak nie idealna,zawsze mozna się do czegoś przyczepić. Porównując z fiatem bravo,fordem focusem to przepaść honda bije je na głowę.Spalanie też mniejsze niż konkurencja,wnętrze wygodne ,fotele o dobrym profilu,minus to brak dojazdówki i dość skomplikowane przełączenia menu komputera uproszczenie wyboru bardzo wskazane. Teraz juz po 10000 km mogę cos napisac o jeżdzie tym samochodem , nie bierze oleju jak czytałem na forach , byłem w Chorwacji na wczasach kupiłem 1L oleju na dolewkę - niepotrzebnie .Mechanicznie auto sprawdza sie doskonale , spalanie spadło o ok 0,2 l/100 od nowości, w długich trasach jest bardzo dobrze, wygodnie ,jednak wspomaganie kierownicy zbyt mocne jak na mój gust , niskie zawieszenie w trasie pomaga , przy parkowaniu trzeba bardzo uważać na przedni zderzak lub parkowac tyłem. Plastiki w środku bardzo podatne na zarysowania, myślałem że będzie lepiej.Bagażnik ok kupiłem dojazdówkę za 250zł i dywanik gumowy do bagażnika polecam ze względu na wykładzinę.Do tej pory samochód sprawuje sie dobrze niczym mnie nie zaskoczył in minus.Bez problemów i nadmiernego zmęczenia zaliczyłem trase 1400km , to samo mówi o wystarczającym komforcie jazdy . Dynamika jest na dobrym poziomie można wyprzedzać bez strachu. Całość oceniam na 4+. Pozdrawiam.

więcej »
4,54
dodano 07.11.2015 przez

Przesiadka z SUVa spowodowała, że znowu zaczynam czuć jak jeżdżą normalne samochody. Honda jeździ niczym doklejona, mimo wcale nie skomplikowanego zawieszenia jest ono bardzo dobrze zestrojone i właściwościami jezdnym przewyższa niemal wszystkie kompakty (polecam odcinek Automaniaka w TVN TURBO). Długo zastanawiałem się nad wyborem nowego auta i zdecydowałem o Hondzie. Świadomie. Co mnie przekonało: niebanalny wygląd, auto nie tonie wśród innych aut, duży bagażnik, dopracowana konstrukcja, bardzo dobry silnik 1.8, znowu powraca uśmiech jak się jeździ, do tej pory miałem diesle, nie było źle, ale nie dawały takiej ekscytacji, ktoś powie głośno, nie zbiera się od dołu, ale te rzeczy są powszechnie znane zanim kupi się samochód więc jeśli ktoś narzeka po kupnie to chyba może mieć pretensje do siebie. Dobrze się zbiera, fajny dźwięk, silnik bez turbo, zapewnia bezawaryjną jazdę na wiele lat. Wykonanie na poziomie premium, obejrzałem wszystkie kompakty osiągalne na rynku, tylko audi i małe bmw lepiej się prezentowało, ale audi z tym wyposażeniem 80 tys droższe. Mazda - z zewnątrz super, polecam dokładnie obejrzenie środka, ocenę ergonomii i maty bagażnika - czar pryska. Golf - jak golf solidny ale bez szału. Skoda - plastik, chyba że L&K, cena wtedy nieco zaskakuje. Seat - masakra. Obejrzyjcie seata kolegów po 2 latach eksploatacji. Audi - oki, bmw - oki, Lexus - oki. Ale cenowo - też więcej.

więcej »
4,54
dodano 13.10.2013 przez

Długo mówiłem sie z zamiarem kupna - po VI generacji każda następna mi nie pasowała a Honda w rodzinie jest od 1998 roku. Byłem bliski VIII gen. UFO ale jednak to nie to. W tym czasie była Skoda Octavia TDI, Mazda 5 1.8 diesel i Mondeo MkIV 1.8 TDCi... wszystkie turbo diesle wiec wiecie jak to jest sie przestawić. Po ofivjalnym debiucie IX gen 8 miesięcy zajęło mi zdobycie sie na wejście do salonu Hondy - nie mogłem sie przekonać po zobaczenia na żywo tylu naszej IX... Ale wreszcie dojrzalem i gdy już wsiadłem to uwierzcie ze po pierwszym zetknięciu rak z kierownica (miękka skóra, odpowiednia grubość i idealna średnica koła) i usłyszenia mruczenie silnika byłem pewien i nie zawiodłem sie. Jest to moje pierwsze auto które po roku jazdy mi sie nie nudzi. Nie chce sie tu powtarzać bo starałem sie w szczegółach opisać wszystko w podtematach wiec zapraszam do zapoznania sie.

więcej »
3,62
dodano 03.12.2014 przez

Myślałem, że Honda to nadal Honda, ale się zawiodłem. Silnik to wozidło dla emerytów, które trzeba katować, a i tak przy tej masie nie jedzie. Elastyczność nie istnieje - np. chcesz przyspieszyć na IV biegu sprawnie od 60 km/h - zapomnij, od razu redukuj do 2-ki ! Nie zapominaj dolać oleju jak kręcisz silnik - mój bierze ok. litra na 8000 km...Na autostradzie wszystko fajnie dopóki ktoś nie zajedzie drogi, wtedy redukuj z VI-tki do trójki...Znam silniki Hondy i mój stary dobry 1.6 115 KM w Civicu VI 5D jechał lepiej...ten jest eco-zmulony, a poza tym masa robi swoje...przycisk eco ? - nie naciskaj ! Wtedy mamy już Pandę 1.1 ! Dodatkowo dochodzi tragiczny lakier i słabe szyby - rysują się i odpryskują przy byle czym...dno... Plusem jest w miarę dobra jakość wykończenia w porównaniu do żartu Hondy tj. VIII generacji i przestrzeń bagażowa.

więcej »
4,69
dodano 26.04.2016 przez

Wygląd bardzo agresywny. Pikanterii dodają światła do jazdy dziennej, tylny spojler i sportowe wstawki. Kokpit na pierwszy rzut oka może przerazić, ale uwierzcie mi, jest przemyślany - zwłaszcza cyfrowy wyświetlacz i centralnie umieszczony analogowy obrotomierz. Jakość materiałów i plastików na wysokim poziomie - to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Rewelacyjne siedzenia, bardzo dobrze wyprofilowane. Bogate wyposażenie seryjne. Jestem również zadowolony z silnika, skrzyni biegów, pojemnego bagażnika oraz systemu składania tylnych siedzeń. Na minus: zbyt czułe wspomaganie, brak siódmego biegu;), nieco za mały bak paliwa oraz stosunkowo łatwo rysujący się lakier. Mimo wad (a przecież każde auto je ma), da się z nimi żyć. Samochód polecam.

więcej »
4,23
dodano 01.10.2013 przez

Przesiadłem się z Diesla, więc ciężko się przyzwyczaić do częstego machania gałką, ale jakoś idzie ;) No i trzeba go trzymać na obrotach, jeśli jest potrzeba bardziej dynamicznej jazdy, co może denerwować, ale mi akurat nie przeszkadza. Lubię szybko pojeździć, ale jak to bywa z wiekiem zaczynam zwracać uwagę na ekonomikę - tu mam przejechane przez 2 miesiące 6000km \ 7,5l więc nie ma dramatu. Przyznam szczerze, że jak pierwszy raz zobaczyłem ten samochód to powiedziałem że w życiu go nie kupię....dopóki do niego nie wsiadłem i się przejechałem :) Na razie usterek brak, ale widać, że warstwa lakieru jest cieniutka i przez to podatna na wszelkie zarysowania. Autko bardzo wygodne dla 3 osobowej rodzinki pod każdym względem. Na razie tyle.

więcej »
5,00
dodano 06.03.2016 przez

W mojej ocenie najlepsza nowe auto segmentu C. Świetny silnik 1.4 i-VTEC 100KM, wygląd, prowadzanie, zawieszenie i wnętrze. Bogato wyposażony już od najtańszych wersji. Świetnie zaprojektowane reflektory przednie z lampami soczewkowymi i wbudowanymi w reflektory LEDowymi światłami do jazdy dziennej, które w nocy przełączają się na światła pozycje i też świecą. Widok rewelacyjny, ludzie zatrzymają się na ulicach. Genialny projekt wnętrza, jak siada się do środka to czujesz się jak w aucie za milion dolarów. Potem gdziekolwiek indziej się przesiądziesz to już nie to samo. Największy plus to ekonomia: jeżdżąc w trybie ECON średnie spalanie na poziomie 5,5 l/100 km (mierzone tankowaniem), po co komu awaryjny diesel.

więcej »
4,77
dodano 04.06.2012 przez

Auto mile mnie zaskoczyło. Nastawiłem się na ekonomię z pominięciem mocnych przyspieszeń. To już mi minęło. Samochód robi wrażenie na przechodniach i innych kierowcach. Czasami, szczególnie, gdy wsiadam do auta to widzę jak im gały zżerają mój samochód. To jest piękne. Kolor też mi się udał mam Urban Titanium Metallic i jest ładniejszy niż w VIII wersji. Jednej rzeczy brakuje mi w tej wersji(SPORT)w porównaniu do ósemki - podgrzewanych foteli. w Sporcie w ósemce już były, tutaj są dopiero w Executive. Bagażnik mega, mam nadzieję, że asistance Hondy naprawdę działa (brak koła zapasowego). Ale najbardziej podoba mi się zamykanie drzwi. To już jest klasa Audi co najmniej.

więcej »