Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Honda Civic IX - Oceń swoje auto

Honda
Civic
IX
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Honda Civic IX
lista silników Honda Civic IX
Pb Benzynowe
On Diesla
Ukryj

Podsumowanie 118 ocen tego auta

Oceny Honda Civic IX

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,38
6% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt
4,39

Mechanika

Silnik
4,31
Skrzynia biegów
4,46
Układ jezdny
4,58

Komfort

Widoczność
3,84
Ergonomia
4,42
Wentylacja i ogrzewanie
4,52
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,52
Wyciszenie
4,38

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,19
Stosunek jakość/cena
4,29

Niezawodność

Drobne usterki
4,43
Poważne usterki
4,59

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
81%
19%
NIE
na podstawie 118 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 120 ocen

3,31
dodano 02.12.2014 przez

Nie chcę się rozpisywać ale to jest mój ostatni samochód który kupiłem nowy w salonie Hondy. W poprzedniej wersji były kłopoty z lakierem. W tej jest dokładnie tak samo. Co prawda jakość wykonania modelu z 2012 roku jest o wiele lepsza niż modelu z 2006 r. Lepsze jest wyposażenie w wersji sport. Lepsze jest zawieszenie i wyciszenie. Jednak spalenie oleju w silniku jest o wiele gorsze. W wersji VIII (która miałem ponad 4 lata) po 15000 spalał mi około 0,8litra. W tej wersji przy lepkości 0W20, którą zaleca Honda spalanie oleju w silniku przy tym samym przebiegu to około 2 litrów co uważam za skandal. Dlatego ja przeszedłem na lepkość 0W40 i teraz spala mi olej w granicach 1,2-1,5 l co i tak uważam za skandal. Należy podkreślić, że nie ma turbodoładowania! Poza tym szyby szczególnie czołowa bardzo szybko się rysują. Lakier na samochodzie pęka i samoczynnie odpryskuje - zdaniem Hondy powodują to odchody ptasie. Tyle tylko że na moim samochodzie nigdy ich nie było! Blacha jest tak cienka na karoserii że trzeba uważać żeby jej przypadkiem nie wgnieść. Dodatkowo rysy można zrobić nawet delikatnie przeciągając paznokciem. Jazda w systemie Eco to chyba jakiś żart Hondy. Na tym systemie nie da się normalnie jeździć. Używając tego systemu mam wrażenie że jeżdżę totalnym mułem, dlatego całkowicie nie korzystam z tej opcji. Najśmieszniejsze jest to, że spalanie jest takie samo jak bez tego systemu. Niestety Honda podobnie jak inne marki samochodów zeszła na psy, chociaż w porównaniu z innymi markami to jeszcze nie wypada najgorzej.

więcej »
4,15
dodano 17.06.2013 przez

Ten samochód to pełny kompromis pomiędzy mocą i oszczędnością. Jeśli chcę mogę jechać dość dynamicznie , innym razem oszczędnie .Jakość wykonania wysoka jednak nie idealna,zawsze mozna się do czegoś przyczepić. Porównując z fiatem bravo,fordem focusem to przepaść honda bije je na głowę.Spalanie też mniejsze niż konkurencja,wnętrze wygodne ,fotele o dobrym profilu,minus to brak dojazdówki i dość skomplikowane przełączenia menu komputera uproszczenie wyboru bardzo wskazane. Teraz juz po 10000 km mogę cos napisac o jeżdzie tym samochodem , nie bierze oleju jak czytałem na forach , byłem w Chorwacji na wczasach kupiłem 1L oleju na dolewkę - niepotrzebnie .Mechanicznie auto sprawdza sie doskonale , spalanie spadło o ok 0,2 l/100 od nowości, w długich trasach jest bardzo dobrze, wygodnie ,jednak wspomaganie kierownicy zbyt mocne jak na mój gust , niskie zawieszenie w trasie pomaga , przy parkowaniu trzeba bardzo uważać na przedni zderzak lub parkowac tyłem. Plastiki w środku bardzo podatne na zarysowania, myślałem że będzie lepiej.Bagażnik ok kupiłem dojazdówkę za 250zł i dywanik gumowy do bagażnika polecam ze względu na wykładzinę.Do tej pory samochód sprawuje sie dobrze niczym mnie nie zaskoczył in minus.Bez problemów i nadmiernego zmęczenia zaliczyłem trase 1400km , to samo mówi o wystarczającym komforcie jazdy . Dynamika jest na dobrym poziomie można wyprzedzać bez strachu. Całość oceniam na 4+. Pozdrawiam.

więcej »
4,54
dodano 13.10.2013 przez

Długo mówiłem sie z zamiarem kupna - po VI generacji każda następna mi nie pasowała a Honda w rodzinie jest od 1998 roku. Byłem bliski VIII gen. UFO ale jednak to nie to. W tym czasie była Skoda Octavia TDI, Mazda 5 1.8 diesel i Mondeo MkIV 1.8 TDCi... wszystkie turbo diesle wiec wiecie jak to jest sie przestawić. Po ofivjalnym debiucie IX gen 8 miesięcy zajęło mi zdobycie sie na wejście do salonu Hondy - nie mogłem sie przekonać po zobaczenia na żywo tylu naszej IX... Ale wreszcie dojrzalem i gdy już wsiadłem to uwierzcie ze po pierwszym zetknięciu rak z kierownica (miękka skóra, odpowiednia grubość i idealna średnica koła) i usłyszenia mruczenie silnika byłem pewien i nie zawiodłem sie. Jest to moje pierwsze auto które po roku jazdy mi sie nie nudzi. Nie chce sie tu powtarzać bo starałem sie w szczegółach opisać wszystko w podtematach wiec zapraszam do zapoznania sie.

więcej »
3,62
dodano 03.12.2014 przez

Myślałem, że Honda to nadal Honda, ale się zawiodłem. Silnik to wozidło dla emerytów, które trzeba katować, a i tak przy tej masie nie jedzie. Elastyczność nie istnieje - np. chcesz przyspieszyć na IV biegu sprawnie od 60 km/h - zapomnij, od razu redukuj do 2-ki ! Nie zapominaj dolać oleju jak kręcisz silnik - mój bierze ok. litra na 8000 km...Na autostradzie wszystko fajnie dopóki ktoś nie zajedzie drogi, wtedy redukuj z VI-tki do trójki...Znam silniki Hondy i mój stary dobry 1.6 115 KM w Civicu VI 5D jechał lepiej...ten jest eco-zmulony, a poza tym masa robi swoje...przycisk eco ? - nie naciskaj ! Wtedy mamy już Pandę 1.1 ! Dodatkowo dochodzi tragiczny lakier i słabe szyby - rysują się i odpryskują przy byle czym...dno... Plusem jest w miarę dobra jakość wykończenia w porównaniu do żartu Hondy tj. VIII generacji i przestrzeń bagażowa.

więcej »
4,23
dodano 01.10.2013 przez

Przesiadłem się z Diesla, więc ciężko się przyzwyczaić do częstego machania gałką, ale jakoś idzie ;) No i trzeba go trzymać na obrotach, jeśli jest potrzeba bardziej dynamicznej jazdy, co może denerwować, ale mi akurat nie przeszkadza. Lubię szybko pojeździć, ale jak to bywa z wiekiem zaczynam zwracać uwagę na ekonomikę - tu mam przejechane przez 2 miesiące 6000km \ 7,5l więc nie ma dramatu. Przyznam szczerze, że jak pierwszy raz zobaczyłem ten samochód to powiedziałem że w życiu go nie kupię....dopóki do niego nie wsiadłem i się przejechałem :) Na razie usterek brak, ale widać, że warstwa lakieru jest cieniutka i przez to podatna na wszelkie zarysowania. Autko bardzo wygodne dla 3 osobowej rodzinki pod każdym względem. Na razie tyle.

więcej »
4,77
dodano 04.06.2012 przez

Auto mile mnie zaskoczyło. Nastawiłem się na ekonomię z pominięciem mocnych przyspieszeń. To już mi minęło. Samochód robi wrażenie na przechodniach i innych kierowcach. Czasami, szczególnie, gdy wsiadam do auta to widzę jak im gały zżerają mój samochód. To jest piękne. Kolor też mi się udał mam Urban Titanium Metallic i jest ładniejszy niż w VIII wersji. Jednej rzeczy brakuje mi w tej wersji(SPORT)w porównaniu do ósemki - podgrzewanych foteli. w Sporcie w ósemce już były, tutaj są dopiero w Executive. Bagażnik mega, mam nadzieję, że asistance Hondy naprawdę działa (brak koła zapasowego). Ale najbardziej podoba mi się zamykanie drzwi. To już jest klasa Audi co najmniej.

więcej »
5,00
dodano 16.05.2014 przez

Po pierwszej mojej Hondzie Accord byłem zdecydowany tylko na tę markę/ przedtem miałem Opla, VW, Hyundai i inne/. Brałem pod uwagę Accord lub Civic. Zdecydowałem się na Civic i jestem zadowolony. To jest jedyne auto ze wschodu warte zachodu! Autko prowadzi się pewnie, wsiada z przyjemnością i nie chce się z niego wychodzić. Wnętrze przemyślane tak by wszystko było pod ręką i sprawiało radość z jazdy. I to o czym wspominają też inni hondziarze a mianowicie ten smutny wzrok innych mówiący " dlaczego ja tam nie siedzę za kółkiem". Nie powinno tak być ale jest to przyjemne. Zresztą znam to już z poprzednika czyli Accorda. Naprawdę warty polecenia jest ten Civic.

więcej »
4,69
dodano 22.05.2013 przez

Oprócz zalet technicznych Civic IX ma styl i jest dobrze wykonany. Wybierałem pomiędzy Civicem a Golfem, który mnie zniechęcił nijakością wnętrza i eksperymentalnym silnikiem. Civic wymaga pewnego przyzwyczajenia. To nie jest auto sportowe, tylko sympatyczny, dosyć obszerny samochód rodzinny. Jeżeli ktoś szuka wrażeń sportowych może być rozczarowany. Civic ma silnik jak elektryczny, doskonałe hamulce, bezpośredni układ kierowniczy i zawieszenie z genem sportowym, jeździ się cicho, harmonijnie i komfortowo. Honda proponuje technikę jazdy eko: powolne przyspieszanie i jazdę na 6 biegu ze stałą prędkością.

więcej »
4,69
dodano 15.12.2013 przez

Poprzednią Hondą Civic jeździłem 7 lat i nigdy nie zawiodła, więc po długim oswajaniu się z wyglądem wersji IX w końcu ją kupiłem i jestem w pełni zadowolony. Prowadzi się świetnie, szczególnie przy wyłączonym trybie ECON ;-) Miejsca wystarczająco dla 4 osobowej rodziny, bagażnik rewelacyjnie duży jak na klasę auta, jakoś wykończenia wnętrza i jego wygląd mile zaskakuje na tle konkurencji. Brakuje mi tylko wbudowanego Bluetootha w wersji Sport ( rocznik 2013 już ma) a drażni trochę słaba obsługa "mp3", wierzę, że to można by jakoś poprawić upgrade'em oprogramowania.

więcej »
3,15
dodano 02.04.2015 przez

Bardzo awaryjny samochód - moja pierwsza tak awaryjna Honda. oto lista napraw gwarancyjnych mojego autka (Civic 5D 1,8 sport 2012r.) po 2 latach użytkowania (22000 km. przebiegu). Samochód kupiłem w styczniu 2013 r. 1. wymiana uszczelki drzwi - prawe i lewe tylne. 2.Przestały grzać oba lusterka - wymieniono wkład. 3.Wgrano nowe oprogramowanie automatycznej klimatyzacji i wymieniono czujnik nasłonecznienia - klima nie chłodziła, albo kompletnie wariowała. 4.Wymieniono czujnik ASS - system nie aktywował się. 5. Wymieniono radio - przestało z dnia na dzień grać.

więcej »