Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

AdamGO, 8 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Możliwości przyspieszania i prowadzenie nawet w zakrętach bardzo charakterne.
4,0
Całokształt
Kiedy już opadły różowe okulary po kilku miesiącach użytkowania mogę coś bardziej obiektywnego powiedzieć. Samochód konkretnie zdefiniowany jasno określa właścicielowi czym jest. A jest "usportowionym" hatchbackiem z wszystkimi tego konsekwencjami. Wsiadając za kierownicą poziom adrenaliny sam się podnosi i namawia to czerpania przyjemności z jazdy ciut bardziej agresywnej. Świetnie przyspiesza, prowadzi się idealnie na zakrętach i wyposażony jest bardzo przyzwoicie (wersja Sport). Owszem daje mocno odczuć jakość naszych dróg oraz lubi sobie trochę pohałasować, ale to jest konsekwencja próby pogodzenia walorów sportowych z komfortem w samochodzie w dość rozsądnej cenie. A może to wrażenie z przesiadki z pływającego i trochę przymulonego Galanta. Jednym zdaniem samochód dla ludzi , którzy szukają czegoś więcej niż tylko środka transportu i nie szukają tylko kompromisów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje fantastycznie. Zmienna faza rozrządu pozwala na elastyczną pracę bez efektu wiru w baku.
4,0
Skrzynia biegów
Wymaga nauki i nie wybacza złego doboru biegu z aż 6-cio stopniowej przekładni.
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie trochę twardsze niż miałem do tej pory ale na pewno nie jest to wada.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - super. Tył - bez czujników było by krucho. Ale wszystko jest do opanowania i przystosowania się. Duży plus za osłonę kiedy inne samochody oślepiają z tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko co ma być jest tam gdzie jest.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Inteligentne i bardzo szybko reaguje. Szczególnie kiedy człowiek chce się szybko dogrzać, w krótkiej drodze do pracy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Możliwość ustawienia wygodnej pozycji. A z tyłu bardzo dużo miejsca zostaje.
2,0
Wyciszenie
A może to moje opony. Nie łudziłbym się jednak, że po zmianie będzie dużo lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak za takiego małego sprintera to cięgle poniżej 8l/100 w mieście bardzo mnie cieszy przy mojej jeździe z dynamicznymi momentami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to Honda. Tania nie jest ale poczucie solidności jest.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obecnie borykam się z lekko skrzypiącym pedałem sprzęgła, ale ten model już tak ma.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d