Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Legend III

Mamut, 20 lat temu
Silnik 3.5 i 24V 208KM 153kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 140 tys. km
Honda Legend III 3.5 i 24V 208KM 153kW 1996-2004 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Po 2 latach z toyotą cariną (super auto, jeno miałem wybiedzony egzemplarz) wiedziałem, ze chcę kupić kilkuletniego JAPOŃCA z dużym silnikiem i pełnym wyposażeniem (z reszte z reguły w standardzie, a LEGEND w tej kwestii to BAJKA, inna sprawa, że od ´96 niewiele do tego auta dołożyli i dopiero model 2004 ma to zmienić - podobno nie będzie sprzedawany w Europie, będę płakać:) Szukałem dobrze zachowanego Avalona, Camry, Maximy lub LEGENDA (z Lexusem przewaliłbym budżet i za bardzo zainteresował gangsterów). Trafiłem na piękną HONDĘ, i nie żałuję! Uroda - rzecz subiektywna - ale to auto ma prawdziwą ponadczasową urodę, coś co miewają duże sedany kilku zaledwie producentów (bmw ostatnio opusciło tę kategorię z nowymi 5 i 7). Dodatkowo naprawdę stylowe wnętrze bez CIENIA szarości, czerni i aluminum - kolorów i materiałów, których w autach po prostu nienawidzę. BOTTOM LINE: if you can afford the petrol, it´s the best car this kind of money can buy...
Wrażenia
5,0
Silnik
Wspaniała MOC we wszystkich zakresach prędkości - można wyć z zachwytu!
5,0
Skrzynia biegów
Super jak na ten rocznik - w młodszym aucie oczekiwałbym wiecej niż 4 przełożeń, ale za to trzeba duzo więcej zapłacić. To mój pierwszy automat i NIE ZAMIERZAM WRACAĆ DO MANUALA, nigdy - te wszystkie teksty o radości jazdy z ręczną skrzynią to marketingowa papka, którą karmią nas producenci aut popularnych w Europie. Oczywiście to mój prywatny punkt widzenia...
5,0
Układ jezdny
Polskie drogi muszą sie odbić, ale wymiana jakiegoś elementu zawieszenia za 300pln po 130tkm to chyba drobiazg.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w każdym sedanie do tyłu gorzej. Dodatkowa atrakcja: odbicie nieba na ogromnej przedniej masce..
5,0
Ergonomia
Guzik od awaryjnych mógłby byc większy, bo przecież tylu ludziom trzeba na codzień dziękować za ustąpienie drogi:) Poza tym ideał - bardzo przejrzyście i bez guzikologii obecnej w tak wielu autach (np. w 2 razy droższym mietku E-klasa).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzonka to je ono!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko nie ma mowy o dotknieciu drzwi po przeciwnej stronie:( Z tyłu raczej 4 osoby, ale to norma w tej klasie limuzyn. Jak bym chciał autobus kupiłbym inne auto.
5,0
Wyciszenie
Tylko te zimówki tak wyją...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy radosnym korzystaniu z mocy: miasto do 17,5 - odcinki po 3-4 km, trasa 12-13 na ostro, ponizej 10 przy 100% przestrzeganiu przepisów na Litwie - wiecie o co chodzi...:( GENERALNIE: człowiek wie, na co sie decyduje - jak się b. duzo jeździ i/lub mysli o samochodach w kategoriach spalania to się kupuje diesla albo gazuje, ja mojej hondusi holocaustu nie urządzę. Przeglądy i naprawy w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe - wiadomo (ale od maja 2004 mają obniżyć drakońskie cło na japończyki). Używane to FANTASTYCZNE auta za ROZSĄDNE pieniądze. Współczuję ludziom, którzy za 40-50kpln, kupują nowe plastikowe kompakty, chyba ze ich nie stać na benę, to wtedy przepraszam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żaróweczki i (odpukać) już.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Były drobiazgi w zawieszeniu, ale na polskich drogach i brukach to chyba tylko 4x4 nie wymaga napraw. Poza tym honda oferuje to CUDOWNE poczucie, ze można polegać na mechanice, elektryce itd. swojego auta w 100% samochód ma 7 lat i chodzi jak nowy.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Legend III