Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Atos II

emce@mmj.pl, 16 lat temu
Silnik 1.1 i 12V 59KM 43kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Atos II 1.1 i 12V 59KM 43kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,31
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przzestrzeń i widoczność, stosunkowo bogate wyposażenie
4,0
Całokształt
Zgrabny i oryginalny samochodzik za rozsądną cenę - nie zamieniłbym go na nic innego. DOtychczas nie miałem zaufania do koreańczyków, ale to auto podbudowało moją wiarę w południowokoreański przemysł motoryzacyjny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje naprawdę przywoicie, co prawda z takiej pojemności możnaby wycisnąć nieco więcej mocy, ale i tak jest więcej niż w Pandzie.
3,0
Skrzynia biegów
Krótka jedynka... za słaba czwórka... kłopoty ze wstecznym jak u poprzednika (a autko nowe), ogólnie rzecz biorąc mogłoby być duuużo lepiej.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się jezdni naprawdę fajnie, co przy proporcjach samochodu nie było chyba łatwe do osiągnięcia. Wspomaganie działa bez zarzutu. Nieco twarde zawieszenie, zobacyzmy jak zniesie kiepski stan dróg na Śląsku.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetny widok we wszystkie strony, wysoka pozycja za kierownicą - no cóż nie każdy to lubi, ja nie narzekam.
3,0
Ergonomia
Auto w środku... delikatnie mówiąc nie zmieniło się od poprzedniej generacji... schowków jak na lekarstwo (standardowych), uchwyty na kubki niezbyt inteligentnie rozwiązane, jedyne co ratuje twarz malucha z Korei to pojemne schowki pod fotelami (w mojej wersji postronie kierowcy i pasażera). Jeśli chodzi odostęp do przełączników to jest dobrze, jedynie wygląd sterowania ogrzewaniem przypomina nieco Cinquecento - w następcy Atosa - i10 jest dużo lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa - szczególnie o tej porze roku to ważne, naweiw na szybę przednią bardzo szybko likwiduje mgłę. Klimatyzacja działa sprawnie, nie jest super wydajna, ale na nasz klimat sprawdza się idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca jak na tę klase pojazdu. z tyłu nieco gorzej, ale chyba nikt nie kupuje Atosa jako auta rodzinnego. Pakowny bagażnik (jak sie potrafi) - sporo większy niż w porównywalnym modelu Fiata (Panda) czy w trojaczkach Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo.
4,0
Wyciszenie
No cóż... super cichy to on nie jest, jednak do 100 km/h ma się wrażenie że jedzie się w samochodzie o klase wyższym, powyżej setki nie jest już tak różowo, ale dźwięk silnika nie denerwuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali malutko, na baku (35l) można zrobić 550 km nie oszczędzając zbytnio pedału gazu, "ale nie da ukryć się, że są tacy, którym jest lepiej". Szkoda że w ofercie nie ma doładowanego silknika wysokoprężnego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 34 tys. złotych mam samochód z klimatyzacją, ABS, dwoma poduszkami, przendimi halogenami, dosyć atrakcyjny stylistycznie i niedrogi w utrzymaniu. Auta innych marek w porównywalnym wyposażeniu kosztowały o kilka tysięcy drożej - co w przypadku auta tej wielkości sporo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotychczaas nic się nie stało (odpukać). Nic nie odpadło. Nic się nie złamało. Nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 12V 59KM 43kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Atos II