Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Hyundai Getz - Oceń swoje auto

 
lista silników Hyundai Getz

Podsumowanie 362 ocen tego auta

Oceny Hyundai Getz

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,21
5% lepiej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

4,29

Mechanika

Silnik

4,18

Skrzynia biegów

4,13

Układ jezdny

4,22

Komfort

Widoczność

4,17

Ergonomia

4,24

Wentylacja i ogrzewanie

4,16

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,51

Wyciszenie

3,94

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,71

Stosunek jakość/cena

4,36

Niezawodność

Drobne usterki

4,30

Poważne usterki

4,50

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
80%
20%
NIE
na podstawie 123 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 362 ocen

sortuj komentarze od
2,77
dodano 13.01.2005 01:15:59 przez

Porównam do Uno 1000-fire, gaźnik, 3-d, które eksploatowałem 11lat (Getz jest piatym autem w okresie 30lat). 1. Gigantyczna deska rozdzielcza zdominowała wnętrze, nie posiadając przy tym większych walorów użytkowych (dwa niewielkie schowki), brak nawet zagłebienia na wielkiej górnej powierzchni, gdzie można by było położyć czapkę, rękawiczki czy szalik, nie mówiąc już o teczce z dokumentami. 2. Mały bagażnik ładnie zabudowany plastikami, ale czy o to chodzi? Jest wyraźnie mniejszy niż w Unie i to zarówno pod jak i nad półką a jego objętość wynosi ok. 230l a nie - jak głosi reklama - 257l, chyba że doliczy się wnękę z kołem zapasowym. Szerokość otworu drzwiowego bagażnika jest o ok. 7 cm mniejsza jak w Unie, chociaż całe auto jest znacznie szersze i ma większy rozstaw kół. 3. Tylna kanapa byłaby znacznie wygodniejsza dla 3 pasażerów gdyby nie wystające z drzwi na wysokości bioder podłokietniki (gdyby je można było przynajmniej usunąć) dzięki czemu szerokość wnętrza w tym miejscu wynosi nie 133cm, jak głosi producent, a jedynie 125 cm (w Unie jest to 130 cm), co przy szerokości auta ok. 167 cm daje marny wynik. 4. Promień skrętu jest wyraźnie większy niż w Unie. 5. Wspomaganie kierownicy przy niewielkich kątach wychylenia nie działa i w tym zakresie kierownica w Unie (bez wspomagania) porusza się lżej. W ciasnych zakrętach auto sprawia wrażenie nadsterownego. 6. Słaba widoczność do tyłu i "po skosach" - dość kłopotliwa i niebezpieczna, szczególnie na początku użytkowania. Przód auta zupełnie niewidoczny, trzeba jeździć "na wyczucie". 7. Duże przednie siedzenia z grubymi bokami oparć (po co tak duże do małego auta?) są dla mnie niezbyt wygodne. Dolna tylna część tych siedzeń jest "wysunięta" w stronę kanapy tylnej i w dół, co nie jest wygodne dla dolnej partii nóg osób jadących z tyłu. 8. Przy tak dużym "wzroście" auta dolne części siedzeń mogłyby być usytuowane wyżej nad podłogą. 9. Wielka przednia szyba w połączeniu z wielką powierzchnią deski rozdzielczej, dobrze pochłaniającą promieniowanie słoneczne, zapewnią latem wszystkim pasażerom "cieplarniane" warunki. 10. Dość paskudne gumowe dywaniki przesuwające sie swobodnie odsłaniają delikatną wykładzinę podłogi. 11. przyspieszenia - dla mnie wystarczające (spokojna jazda) i prawie tak dobre jak w Unie. 12. Zużycie paliwa - wyłącznie w cyklu miejskim przy b. spokojnej jeździe i przy temperaturze otoczenia 2 do 9 st. C wynosi 7,6l/100km a nie jak w prospektach 7,2l (Uno w tych warunkach spalało 6,4l). 13. Wsteczny bieg chyba gorszy niż w Unie, "do przodu" znacznie lepiej. 14. Po wstępnej eksploatacji wrażenia mam negatywne, a wybór swój uważam za nietrafny. Nieprawdziwe informacje podawane w reklamówkach nie budują zaufania do firmy.

więcej »
4,54
dodano 24.03.2010 15:44:04 przez

Użytkuję Getza już dwa lata i kilkadziesiąt tysięcy kilometrów w tym samochodzie. Moje trasy można podzielić na trasa / miasto w stosunku 30/70. I chyba do takiego sposobu uzytkowania wymyślono to auto. MOja wersja to 3 drzwiowe nadwozie, moim zdaniem ładniejsze od 5 drzwiówki. Nieco utrudnione wsiadanie do tyłu ale fotel przesuwa się wraz ze złożeniem oparcia a potem wraca do wcześniejszego położenia. Miejsca dla kierowcy i pasażera bardzo dużo. Trasy po 600, 700 km można pokonać bez zatrzymywania się i konieczności zmiany kierowcy - sprawdzone wielokrotnie. SIlnik bardzo dobrze współpracuje z LPG - konieczna jest jednak sekwencyjna instalacja, wtedy nie traci na mocy i niezauważalnie przełącza się na gaz. Producent podaje 82 KM i dla dwóch osób wystarcza. Przy 4 osobach nieco brakuje mocy i trzeba wyciskać wyższe obroty. Najlepsza prędkość pod względem ekonomii i hałasu we wnętrzu to gdzieś w okolicach 120 na godzinę. Pali wtedy znośnie i w samochodzie jest całkiem cicho. Większe prędkości 140 - 150 na godzinę będą okupione wyższym zużyciem paliwa i hałasem silnika. Natomiast prowadzenie bez zarzutu. Nawet szybkie pokonywanie zakrętów nie wytrąca Getza z toru jazdy. Nie buja na boki. Mógłby mieć tarcze hamulcowe także z tyłu ale trudno. Co do kosztów eksploatacji to moje już drugi rok ograniczają się do oleju, filtrów i jednej wymiany klocków. Poprzedni, pierwszy właściciel też nie miał problemów (wiem, bo to sąsiad ;-) Na gwarancji wymienili mu tylne amortyzatory i do tej pory żadnych awarii. Może miałem szczęście kupić oryginalnego koreańskiego Getza bo podobnież ostatnie były produkowane w Indiach i jest dużo gorzej złożony. Nie serwisuję u dealera bo drogo i ciężko trafić na dobrego fachowca ale tak naprawdę mo Getzik nie potrzebuje mechanika tylko wymieniacza oleju. Jestem zaskoczony, że naprawdę nic się w nim nie dzieje (i oby tak dalej). Bardzo solidnie zrobione auto. Może jedynie zbyt miękka przednia szyba - mam kilka rys po zimowym skrobaniu. Ale nie wpływają na widoczność więc zapominam o nich. Moim zdaniem poważną zaletą Getza jest jego mała "chodliwość". Nie kradną tych aut na części jak VW , SKody czy Toyoty. I nie giną drobiazgi (lusterka, kołpaki, halogeny) jak w Oplach. Jeździłem oststnio Peugeotem 306 i mimo że Getz jest mniejszy to nie odczuwam znaczącyego pogorszenia w komforcie podróżowania. Oczywiście jest "twardszy" ale do wybaczenia. Jeśli więc ktoś zastanawia się nad tej wielkości samochodem to warto się zastanowić nad Hyundaiem. Na pewno o niebo lepszy od Fiata czy Opla tej klasy. Myślę, że bez wstydu można go porównać do Yariski czy starszego Colta. Na korzyść Getza przemawia też cena zakupu. Kupiłem go o 5 tys. taniej niż ten sam rocznik Polo 1,4. I nie żałuję.

więcej »
1,77
dodano 25.07.2009 22:50:14 przez

CAŁKOWICIE ZAWIODŁEM SIĘ NA TYM SAMOCHODZIE A JESZCZE BARDZIEJ NA SERWISACH HYUNDAI NA POMORZU. Mimo rad znajomych abym tego auta nie kupował , kupiłem je skuszony jedynie upustem cenowym kończącego się roku. Ponadto dodam, że gdy auto kupiłem i wyjeżdżałem od dealera w Słupsku to podczas tankowania na stacji paliwowej gaz ulatniał się chmurą spod auta z powodu całkowitej nieszczelności instalacji gazowej. W książce był podpis, że instalacja była sprawdzona. Skandal !!!Potem w trakcie eksploatacji wyciekała mi benzyna i rozpuściła masę antykorozyjną do gołych blach pod spodem auta. Auto sprzedali mi w kolorze który nie zamawaiłem ale wcześniej wpłaciłem zaliczkę i zarejestrowałem na podstawie danych mi przesłanych więc nie mogłem już zrezygnować. Odnoszę wrażenie iż te serwisy traktują klientów zbywająco i niepoważnie skoro nawet nie raczono odnotowywać moich wizyt w książce gwarancyjnej. Mam tylko dwa wpisy z początku i prawie końca miesiąca. Mimo moich 8 wizyt na przestrzeni miesiąca w serwisach Hyundai nie usunieto mi usterki na gwarancji. To jest skandal! Wiedza i kompetencja przypominają mi wiedzę i kompetencję serwisu Daweoo do którego kiedyś zwróciłem się ze swoim Tico z powodu zwiększonego o 2 l. zużycia paliwa po wymianie świec. Mimo moich kilku wizyt oprócz analizy spalin i wzięciu kasy nic nie zrobiono. W międzyczasie otrzymałem odpowiedz z Daweoo Polska z Warszawy, iż przyczyną jest to, że za długo jeżdzę na ssaniu. Kpiny ! Tico bowiem nie miało ssania, które mógłbym włączać i wyłączać sam. Przyczyną nadmiernego spalania były tylko nowe świece co sam stwierdziłem wstawiając stare.

więcej »
4,46
dodano 25.12.2010 15:24:30 przez

Śmieszą mnie wpisy osób które nic nie wiedzą o tym aucie, a piszą co im ślina na język przyniesie np. komentarz redakcji na poziomie przedszkolnym. Dla mnie skrót Getz oznacza bardzo solidny samochód. Moje auto ma 95 000 km, a jedynymi usterkami w historii, to były awaria manetki (przełącznika) kierunkowskazów i wymiana jednego łożyska w przednim kole bo szumiało. Koszt wymiany: 50 zł oraz 100zł. Znalazłem używaną część w rozbitym aucie na szrocie. Wymiana:5 minut i 2 godziny. Poza tym oczywiście wymiana filtrów i świec wg zaleceń producenta. Inne pozytywne zaskoczenie to klocki hamulcowe. Przejechałem na nich 60 tysięcy kilometrów i nadal działają bardzo solidnie. Teraz je wymieniam na nowe bo już jestem zniecierpliwiony tym jak wolno się zużywają. To auto (z silnikiem 1.3) jest tak niezawodne, że aż nudne i wkurza tym na maksa. Nic nie trzeba przy nim robić, tylko odkurzać dywanik. A ja lubię coś pogrzebać przy aucie... (wcześniej miałem Skodę - z drugiej strony tamto auto to była gehenna...) Jedyny minus tego auta to grube ramki przedniej szyby pogarszajace widoczność, trzeba bardzo uważać na skrzyżowaniach i obok przejść dla pieszych, trzba cały czas wahlować głową :(

więcej »
4,46
dodano 15.06.2005 17:06:14 przez

Mieszkam 30 km od Warszawy i od początku minimum raz ktoś z nas (jalub żona) jest w centrum. Przy różnych kolejach losu zrobiłem 9000 km na wyjazdach zarobkowych do Austrii. Na góry to ten silnik jest trochę za mały. Na szybkiej trasie i pod stromą górkę robi się leniwy. Gaz zainstalowałem po ok 17000 przebiegu (zaraz po homologowaniu) i nie żałuję. Spadek mocy jest minimalny i przy jeździe codziennej po mieście niezauważalny. Za to kiedy przekalkulowałem dojazdy do Warszawy to jedna osoba wychodzi na zero z komunikacją publiczną. Kupiłem go kilka miesięcy za wcześnie (wejście do UE) przez co nie mam kilku przydatnych bajerów. zależało mi na ABS. Po maju 2004 miałbym za tą samą cenę nawet klimę, ale to był mus zmiany pojazdu. W mojej opinii jest to pełne Mitsubishi mimo, że koreańskie.

więcej »
2,54
dodano 07.11.2008 20:41:17 przez

PORAŻKA... Nie wiem, czy jest to wina HYUNDAIa czy serwisów, ale: licznik do wymiany po 9kkm (licznik kilometrów pokazywał bzdury niby felerna seria), centralny zamek częściej nie działa niż działa, centralny zamek urwał cięgno klamki (??? nie pytajcie jak i dlaczego), przy montażu alarmu i centralnego poodzierali mi całą tapicerkę (serwis - rysy po 5cm), powyżej 140 km/h potrzebne stopery do uszu (w SC jest ciszej), stuki w tylnym zawieszeniu po przejechanych 10kkm oraz rozjechało się coś w układzie kierowniczym bo ściągał na lewo, blacha cieńsza od puszki z piwa (odchody od ptaka o mało co nie spowodują odkształcenia)... Dodam, że auto eksploatuję z dbałością, nie zawodowo i je szanuję... Ogólnie koreańska podróba auta - z 8 letnim SC miałem mniej problemów i rzadziej się psuło ...:(

więcej »
4,23
dodano 04.07.2013 09:25:47 przez

Największymi atutami tego auta są cena i niezawodność, a po liftingu całkiem przyzwoity wygląd. W środku plastik jest nieładny, kojarzący się z tandetą. Ale jest dokładnie tak, jak piszą w katalogach aut używanych - tu oszczędności robiono z głową. Czyli trochę pożałowano w kabinie, ale mechanicznie nie ma za to żadnych zastrzeżeń i auto powinno jeździć i jeździć, dopóki go rdza nie zeżre. Bardzo dobry wybór na auto dla kobiety, na zakupy i do wożenia dzieci. Jest wąskie, krótkie, wszędzie się wciśnie, a jednocześnie jest całkiem sporo miejsca w środku. Bagażnik 254 litry - Skoda w reklamach Citigo uznaje taką ilość za olbrzymią.

więcej »
4,92
dodano 12.02.2005 09:40:21 przez

To naprawdę fajne autko. Zero problemów - wlewa się tylko paliwo i ewentualnie czasami płyn do spryskiwaczy no i czasem umyje. Tylko tyle troski. Jestem szczęśliwy, że go wybrałem -bo jeździ się nim bardzo dobrze. Pamiętam, że to autko miejskie i w ten sposób do niego podchodzę -nigdy nie oczekiwałem, że będzie to limuzyna, jak co poniektórzy i dlatego uważam, że jest najlepszy w swojej klasie. Jak trzeba - tomożna do niego sporo naładować - niby taki niepozorny, a jednak. To autko dla dwojga dorosłych i dziecka, którym od czasu do czasu można przewieźć przyjaciół. I jako takie zasługuje na wielką 5.

więcej »
4,46
dodano 30.08.2004 19:39:29 przez

Ogólnie rzecz biorąc autko rewelacja. Cena zadawalająca. Osiągi z silnikiem 1350 wręcz zaskakują (Na drugim biegu potrafi (extremalnie!!! i nie polecam !!!!) wycisnąć 90 km/h, 3-130 km/h. Szkoda, ze w Polsce nie ma 1,6 na benzynie :) Auto jest lekkie. Przy starcie trzeba delikatnie obchodzić się z pedałem gazu. Koniecznie należy zmienić opony. Zostały założone "rowerówki", niewprawiona w jeździe osoba na śliskiej nawierzchnii może daleko nie zajechać :( UWAGA NA TORY!!!. (idealnie pasują na te wąski oponki :)). Ale po wymianie opon wszystko uległo poprawie. Powodzenia. Naprawdę polecam to autko.

więcej »
4,31
dodano 24.09.2004 22:22:02 przez

No cóż nie jest to auto za 80 tys, ale tańsze i bardzo dobre. Na benzynie bardzo dobrze przyśpiesza i dobrze wyprzedza. Na pewno niestety nie ma 11,5s do setki, no i ta max moc przy 5800 obr. niech ktoś spróbuje. Jeżeli ktoś chce zainstalować gaz to trzeba się dobrze zastanowić bo pali więcej i trochę słabszy, a i gaz drożeje oraz więcej czynności obsługowych . Auto fajne dużo miejsca i ładna sylwetka, części w serwisie przeciętne.Zaleta to trzy lata gwarancji, tylko dziwny wpis w książce gwarancyjnej że w razie awarii trzeba dostarczyć auto do ASO na własny koszt

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.

Cena: 51 100  ►  43 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai Getz, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Hyundai Getz

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Hyundai Getz

Getz - czy Hyundaiowi nie wyszło?
Getz - czy Hyundaiowi nie wyszło? Ludzie mają różne marzenia. Jedni chcą znaleźć w piwnicy sarkofag kuzynki Tutenhamona, drudzy - kupić sobie różowe Porsche, a jeszcze inni po prostu pojechać na wakacje nad polskie morze i odmrozić sobie przyrodzenie z powodu braku pogody. Panowie z Hyundaia też mieli marzenie - chcieli podbić europejski rynek małych aut. No cóż - nie udało się.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 737
Hyundai Getz 362

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum