Szukaj

Oceny Hyundai i20 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Hyundai i20

2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie...
3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej...
4,9
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i...
4,1
~lechu666
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na chwilę dostałem jako auto służbowe do jazdy po mieście. Po zrobionym tysiącu kilometrów stwierdzam, że to auto nie dla dziadka, tylko dla babci i tylko do miasta. Odpowiednio żwawe do 70km/h (przy braku obciążenia) i absolutnie beznadziejne powyżej tej prędkości. Na drogi szybkiego ruchu odpada - i choć jasne jest od początku, że autostrady nie są przeznaczeniem 5-biegowego i20, to wyjazd na obwodnicę i krótka podróż A1...
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi...
4,3
~Bart
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres. Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;) Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,6
l/100km
6,4
l/100km
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji...
4,9
~Czarny89
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Polecam auto każdemu! Kto lubi mieć spokojną głowę a nie jeździć od garażu do garażu poszukując kolejnego magika. Zero problemów, auto ma w środku mnóstwo miejsca jak na takie pozornie małe auto. 4 dorosłe osoby mogą podróżować bardzo komfortowo. Do tego jakość i spasowanie materiałów na 6+ owszem są gdzie nie gdzie twarde plastiki ale to auto klasy B. Do tego dwukolorowa tapicerka brązowo/czarna wygląda przepięknie. Auto sprowadziłem z za...
3,5
~xud99
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Rok produkcji 2017 1.2 85 kM LPG wersja Comfort. Ciekawostka , fabryczna instalacja LPG dotryskuje 25 % paliwa po osiągnięciu 3750 obrotów przez silnik a przy gwałtownym przyspieszaniu podobna sytuacja , więc proszę uważać podczas jazdy po autostradzie tak od 130km/h bo można wypalić paliwo z baku :). Szukałem samochodu najlepiej z gazem bez udziwnień ,bez Turbo ale z 4 cylindrami. Fabia odpadła z powodu paliwożernych litrowych...
4,6
~i20stka
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.0 T-GDI 120KM 88kW
silnik 1.0 T-GDI 120 KM, i20 z tym silnikiem auto jest bardzo dynamiczne, wrazenia z jazdy super, auto "sztywniejsze" niz fiesta ( jak kto woli ) poki co brak uwag, mam wersje GO PLUS, czyli navi, klima, alu,kamera cofania, panoramiczny dach itd...w tej cenie wolalem wziac full i20, niz i30, bo wg mnie roznica niezbyt wielka. waga auta + ten silnik uwazam za super wyjscie, w 4 dorosle osoby spokojnie mozna jechac. Nie widzialem nigdzie opinii...
Hyundai i20