Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d

sin34, 10 lat temu
Silnik 1.4 MPI 100KM 74kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Nie ma tu zakładki bardzo dobrze które byłoby tu adekwatne do jakości wykonania tego auta. Wybrałem doskonałe bo uważam że jest lepiej jak dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednostka 100KM jest tutaj niewątpliwie wystarczająca jak na jazdę po mieście - jak to się ma do mojej osoby. Auto zbiera się do drogi bardzo ładnie choć już po chwili ma lekkiego osła na kolejnych biegach. Natomiast jego praca zasługuje na uznanie - podczas stania na światłach ma się wrażenie że zadziałał system START-STOP.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa pięknie - nie ma żadnych problemów przy jej manewrowaniu. Biegi wchodzą płynnie i cicho choć przy nowym samochodzie nie spodziewam się aby było inaczej.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to może Volvo którym ostatnio "ujeżdżałem" choć w pokonywaniu tzw. niespodzianek na drodze niewiele mu ustępuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Ścięta maska z przodu powoduje że ma się wrażenie jakby samochód kończył się na szybie. Tył również nie komplikuje sprawy - szyba tylna jest zarazem końcem samochodu a czujniki parkowania dopomagają reszcie.
4,0
Ergonomia
Optymalna i dość elegancko jak na ten segment wykonana konsola oraz wszelkie niezbędne przełączniki. Nie mam się do czego przyczepić poza twardymi i dość łatwymi do zarysowania plastykami zaserwowanymi za fotelami przednimi oraz na niższych partiach konsoli przedniej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działanie klimy oraz nawiewu określiłbym jako dobre bo do doskonałego troszkę mu brakuje - niezależne ogrzewanie jest jednak nie do podrobienia! :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód z zewnątrz nie sprawia wrażenia dużego co nie przekłada się na wrażenia zastałe już w jego środku. Wyprofilowane drzwi sprawiają że użytkownik ma wrażenie jakby obcował z zupełnie innym wozem.
4,0
Wyciszenie
Jeśli poruszamy się po mieście to słyszymy jedynie ciche westchnienia aut które są akurat w naszym pobliżu - sytuacja ulega zmianie podczas wjazdu na autostradę. Jazda z prędkością 140km/h zmusza nas do lekkiego podkręcenia głośności naszego ulubionego kawałka w CD.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile zapowiedzieli także jak to się mówi - widziały gały co brały! Co do innych wydatków - póki co ich nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za pieniądze które wydałem muszę stwierdzić że nie dostałbym na chwilę obecną samochodu który spełniałby tak dobrze wachlarzu moich wymagań.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek brak - mam nadzieję że tak zostanie na długi czas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 II Hatchback 5d