Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max II Double Cab

IWEB, 10 lat temu
Silnik 2.5 D 163KM 120kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Isuzu D-Max II Double Cab 2.5 D 163KM 120kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Automat jest po prostu rewelacyjny.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wersja Generation to jest po prostu marzenie. Nie mogę się oderwać od autka. Smutek ogarnia jak się podjeżdża do domu i trzeba wysiąść. Być może jest to spowodowane tym, że auto jest nowe i nigdy nie jeździłem wcześniej pickupem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super ale dość głośny. W wersji Generation dobre nagłośnienie niweluje tą niedogodność. Trzeba przyznać, że przy swojej mocy jest w miarę oszczędny. Ja przy swojej ekonomicznej jeździe 9,5 l/100 km w mieście to max.
5,0
Skrzynia biegów
Automat jest po prostu rewelacyjny. Przy głośniejszej muzyce prawie nie da się zorientować kiedy zmieniane są biegi.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny można określić jako poprawny. Limuzyna to nie jest i tak ma właśnie być. Jazda po Łódzkich dziurach to sama przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dość dobra oprócz oczywiście tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Przesiadając się z innego auta trzeba się przyzwyczaić. Ja nie narzekam.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja działa poprawnie. Ogrzewania nie miałem jeszcze możliwości przetestować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja Generation zapewnia komfort zarówno kierowcy jak również pasażerów. Jadąc w długą trasę będzie trzeba się częściej zatrzymywać niż w przypadku osobówki ale przecież to nie limuzyna.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie poprawne natomiast silnik pracuje dość głośno. Rozważam wyciszenie we własnym zakresie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy masie około 2 ton to praktycznie nic (9,5 litra w mieście), mając oczywiście na uwadze odliczenie VAT. Kupując nowe auto pierwsze spotkanie z serwisem przy około 1000 km na dokręcenie hardtopa. Później przy 10 000 km, przy 20 000 km a dalej już po każdym 20 000 km. Każda wizyta około 1000 zł brutto.
4,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie można dostać czegoś podobnego z takim wyposażeniem. Chyba, że jakiś chińczyk ale to akurat nie dla mnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt świeże auto żeby opisać usterki. Na razie nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt świeże auto żeby opisać usterki. Na razie nic się nie dzieje.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu D-Max II Double Cab