Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar X-Type Kombi

kubal7, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDi 130KM 96kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jaguar X-Type Kombi 2.0 TDi 130KM 96kW od 2003 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jakość wnętrza
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : przegub - znaleziony w internecie nowy oryginal 750zł
Silnik : wąż intercoolera wymiana 150zł
3,0
Całokształt
Klasyczny KONSERWAtyzm wnętrza i ciekwawa lina zewnętrzna. Pomimo wieku auto nadal ładne, podoba mi się już prawie rok. A wczesniej auta już po kilku miesiącach zaczynały mnie nudzić. Silnik wg mnie oszczędny ale to typowo fordowski niemiecki stukot na wolnych obrotach - brakuje mi tego cichego brzyczenia z made in japan z mazdy czy toyoty. Zawieszenie dość komfortowe choć dziwnie nerwowy układ kierowniczy czasami mnie drażni, ale to pewnie też moje zboczenie bo porównuje wszystko do Subaru Legacy. Na WIELKI PLUS komfort wynikajacy z wyposażenia, wyciszenia i wystarczajacej mocy pozwala na długie podróże bez zmęczenia. Wgg mnie Bardzo dobra i ciekawa jakość wykonania wnętrza. Ogólnie oceniam na 4+.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jakość pracy 4 - tylko tyle za ten fordowski niemiecki klekot. OSIĄGI 4+ mnie zadowalają,
5,0
Skrzynia biegów
tak normalnie z precyzja przełaczania jak na diesla 4+, to się chyba udało idealnie
4,0
Układ jezdny
komfortowy, cichy - bardzo dobrze tłumi nierówności, na zakretach jest dobrze tak na 4 ale to wynika z mojego zboczenia: wszystkie auta porównuje do Subaru.
Komfort
4,0
Widoczność
małe auto i wszystko w zasięgu wzroku.
5,0
Ergonomia
Nie ma zastrzezeń, wszystko pod ręką, zegary czytelne, tylko obsługa nawigacji mogła by byc prostsza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem zimno, a w zimie szybko ciepło 5.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu z miejscem nawet dla grubasow i drybasow jest SUPER - ale z tyłu dobrze tylko dla dzieciaków, dorosli z tyłu to niech nie planują dalekich podróży.
5,0
Wyciszenie
NIE myslałem że DIESEL w tej klasie może być taki CICHY!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa normalne 7-8L/100 ceny częsci znośne, niektóre pasują od mondeo mk3 a niektóre oryginalne Jaguarowskie to warto poszukać bo jest kilku importerów i maja dobre ceny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Najciekawsze w tym Jagusiu jest to, że większość ludzi myśli że kosztuje on dwa razy wiecej, znajomy mnie kiedys zapytał: o pewnie z 70.000 dałeś za niego a ja mu na to że mniej niz 30.000:):):)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza nieszczelnym wężem dolotowym do intercoolera to przez rok 10.000km bez problemu. Nieszczelność objawiała się tym że auto dymiło niesamowicie na szczęscie koszt wymiany to tylko 150zł. poza tym słabe przeguby (nowy 750zł) musiałem jeden wymienić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie spokój

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jaguar X-Type Kombi 2.0 TDi 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Jaguar X-Type Kombi