Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Delta III Hatchback

Sknera, 13 lat temu
Silnik 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lancia Delta III Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doskonala kombinacja przyspieszenia i elastycznosci przy umiarkowanym spalaniu
4,0
Całokształt
Samochod zachwycajacy urokiem osobistym, dobrze jezdzacy i wyposazony, choc z wadami jak kazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik choc minimalnie odczuwalna dziura sprężarkowa. Za to przyspieszenie przy wyprzedzaniu rewelacyjne
4,0
Skrzynia biegów
Nieco wiekszy opor wyczuwalny przy wrzucaniu 3-go biegu. Wrzucanie 6-tego biegu wymaga przyzwyczajenia bo z 5-tki latwiej wskoczyc na 4-ke niz na 6-ke
3,0
Układ jezdny
Zgadzam sie z niektorymi opiniami. Jak na auto zwane przez producenta mikro limuzyna zawieszenie zbyt twarde
Komfort
3,0
Widoczność
Niestety piekna linia nadwozia okupiona jest slaba widocznoscia do tylu. Zaleta jest automatyczny system parkowania (opcja)i czujniki parkowania przod/tyl, ktore w duzej mierze niweluja te niedogodnosc
4,0
Ergonomia
Gdyby nie fatalne polozenie wlacznikow podgrzewania siedzen oraz miejsca na kawe z przodu i jakosc tego samego z tylu byloby doskonale
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Byc moze jestem zmarzlakiem ale przy slabej izolacji termicznej podlogi przy temp. zew -10 i ponizej oraz ustawieniu klimy na full auto 23 st marzna nogi. Poza tym ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakujaco duzo przestrzeni jak na tak maly samochod. Podniesienie tylnej kanapy w stosunku do siedzen przednich to bardzo dobry pomysl
4,0
Wyciszenie
Jak na omalo co limuzyne to troszeczke za glosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w miescie troche wysokie bo okolo 9l. Cieszy fakt ze szybsza jazda 130+ nie powoduje \"wiru\" w zbiorniku paliwa. Koszt Przegladu w normie. Odstepy miedzy przegladami 35tys wiec tez korzystnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jesli przyjmiemy ze jakosc to zbior cech produktu najlepiej odpowiadajacych nabywcy to w moich oczach stosunek jakosci do ceny dla tego samochodu jest naprawde bardzo dobry. Jezdzilem SUV\'em i w pierwszym podejsciu myslalem o zakupie kolejnego SUV\'a (Q5, XC60, Cx-7). Jednak po jazdach probnych trudno bylo mi uzasadnic wydanie 2 razy wiekszej kwoty na zakup jedynie wiekszego bagaznika i znaczka marki utozsamianej z wyzsza jakoscia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakosc montazu niestety nienajlepsza. Plastiki zaczynaja skrzypiec po roku. Montaz podnosnikow szyb w tylnych drzwiach na tyle slaby ze 3 letnie dziecko potrafi je zdemontowac, podobnie z kratka wentylacyjna z tylu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lancia Delta III Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Lancia Delta III Hatchback