Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Kappa Sedan

Paweł z Bełchatowa/p51mustang@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V Turbo 205KM 151kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo komfortowe i przyjemne w prowadzeniu,bardzo dobrze tłumi nierówności!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : co ok.40 tyś należy przeprowadzić rególacje zaworów,jeśli się to zaniedba można narobić bałaganu...
Układ hamulcowy : jeśli ktoś katuje hamulce,to w tej wersji sa podatne na przegrzanie!!!
Karoseria
4,0
Całokształt
Lancia to samochody o nieprzeciętnej urodzie,trwałe silniki pięciocylindrowe,bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne,bardzo dużo miejsca w środku i wspaniały komfort połączony z prestiżem! Jest to bezdyskusyjnie auto dla tych którzy chcą sie wyróżnić spośród tłumu naprawdę przeciętnych Opli,Toyot czy Skód... P.S nie wierzcie w ani jedno słowo sciemnieczy i wodolejstwo,które twierdzi że to słabiutkie i bardzo awaryjne auta...większość nawet nie siedziała w Lancii...
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry,mocny silnik pochodzący od słynnej Delty Integrale.Na potrzeby Kappy został on zmodernizowany i w niej montowany! Dobrze wkręca się na obroty, wspaniale przyspiesz jest cichy i mało awaryjny!
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna skrzynia biegów,może nieco za długie przełożenia,ale to przecież limuzyna prawdziwy pożeracz autostrad i długich odcinków,a nie autko sportowe!
4,0
Układ jezdny
Zaskakująco komfortowy i przyjemny w prowadzeniu układ jezdny,można nawet szybko pokonywać zakręty co jest nie do pomyślenia w innych limuzynach.świetnie tłumi nierówności i jest nawet stosunkowo trwały,mimo naszych pięknych dróg!?
Komfort
3,0
Widoczność
Duży samochód utrudnia cofanie,dobrze że został wyposażony w czujniki cofania które to ułatwiają! Na boki i do przodu całkiem dobrze!
4,0
Ergonomia
Wszystko co potrzebne pod ręką,sterowanie różnymi funkcjami klimy i komputera intuicyjne i poręczne! Brakuje pojemników na napoje,co w tej klasie jest minusem!?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze i szybko grzeje,nie ma co się czepiać,klima też nieźle chłodzi ale bez rewelacji (w sumie auto ma już ponad 10 lat)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna ilość miejsca z przodu jak i z tyłu,bardzo dobra, trwała tapicerka skórzana,fotele mają bardzo duży zakres regulacji,są wygodne, mają pamięć położenia i potrafią odprężyć podczas jazdy! Zimą mogą przydać się podgrzewane fotele!
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre,świetne wyciszenie! Samochód zaczyna być nico głośny po przekroczeniu 5500 ob./min. Podczas spokojnej jazdy praktycznie go nie słychać,choć potrafi ładnie grać i warczeć...:-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na moc 205KM i 300Nm spalanie średnio 13l LPG uważam za przyzwoity rezultat! Części zamienne raczej droższe,choć dostępne,jest też sporo zamienników! Najgorzej jest z fachowcami których jest mało,a i niektórzy boją się kiedy usłyszą markę Lancia!
5,0
Stosunek jakość/cena
Obawiam sie że nie ma lepszego wyboru...?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spalona żarówka...:-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie popsuło!!!

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Turbo 205KM 151kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW
Średni koszt przejechania 100 km
131,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Lancia Kappa Sedan