Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Lancia Lybra - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Lancia Lybra
 
lista silników Lancia Lybra

Podsumowanie 248 ocen tego auta

Oceny Lancia Lybra

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,35
3% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,41

Mechanika

Silnik

4,53

Skrzynia biegów

4,33

Układ jezdny

4,35

Komfort

Widoczność

4,28

Ergonomia

4,58

Wentylacja i ogrzewanie

4,31

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,41

Wyciszenie

4,41

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,16

Stosunek jakość/cena

4,52

Niezawodność

Drobne usterki

4,02

Poważne usterki

4,21

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
92%
8%
NIE
na podstawie 169 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 248 ocen

sortuj komentarze od
4,38
dodano 27.06.2014 21:38:33 przez

Lancia Lybra 2000r. 1,8 SW (kombi) Tym komentarzem spłacam dług wobec swego lenistwa. Ponieważ nie lubię wypowiadać się na temat rzeczy, co do których nie wyrobię sobie zdania, więc postanowiłem najpierw poznać lybrę trochę lepiej, a dopiero później napisać o moich spoztrzeżeniach, a że później trochę trwało ? no cóż. Samochód kupiłem w 2003 roku. Miał 3 lata i 50.000 przebiegu. Do dzisiaj uzbierało się zatem trochę ?wyważonych? i niepochopnych uwag. Lybrę nabyłem od drugiego własciciela. Pochodziła z polskiego salonu. Kupiłem bo uznałem, że to jedno z najładniejszych kombi na rynku (wtedy). Jak usiadłem w środku, przyjrzałem się materiałom jakimi ją wykończono, posłuchałem nagłośnienia i przejechałem się samochodem to stwierdziłem, że jestem zauroczony. Zakupiłem za atrakcyjną cenę (wtedy 55% wartości nowej) bo ?przecież wiadomo, że to włoski złom a zatem zaraz się rozleci?. Zakładałem, że zakup będzie na 2-3 lat, a potem zmiana, no bo jednak to włoszka, z solidnością i wytrzymałością może być nie najlepiej? i tak to dzisiaj nią jeżdżę. Auto ma w chwili obecnej przejechane 230 000. Sam zatem zrobiłem nim prawie 200 000. Ostatnie 5 lat jeżdzi 5 dni w tygodniu po 150 km dziennie (głównie trasy). Wcześniej jeździło mniej i głównie w mieście. Poza wymianami eksploatacyjnymi (rozrząd,klocki, tarcze, wydech, łączniki stabilizatorów, wahacze) w samochodzie nie było żadnych napraw ( poza jednym istotnym wyjątkiem, ale o tym później). Nadwozie jest ocynkowane i do dzisiaj nie ma na nim żadnych ognisk rdzy. Samochód jest garażowany, co ma swoje przelożenie na wygląd lakieru, który i dzisiaj po wymyciu i nawoskowaniu nadwozia nie wiele różni się od nowego (nie blaknie, nie matowieje nie rysuje się). Wnętrze mimo jasnej alkantary doskonale zniosło czas. O ile zatem nie spędzasz w samochodzie połowy doby, jednocześnie w nim jedząc, pijąc, paląc i nie przewozisz na fotelach psa po spacerze w deszczowy dzień tapicerka taka spełnia swoją funkcję doskonale i jest niesłychanie miła i przytulna oraz elegancka. Przede wszystkim doskonale sprawdza się w zimie (miła w dotyku, nie sztywnieje i nie ziębi) zaś latem mniej nagrzewa się jak skórzana i się na niej nie ślizgasz. Latem doceni ją każdy, kto podróżuje w trasie w krótkich spodenkach. W samochodzie do dzisiaj nie zepsuł się żaden element wyposarzenia (wszystko działa jak w czasach jego młodości). Awarii uległy jedynie plastikowe chwytaki podnośnika przednich szyb, ale ten element dokupuje się za 10 zł. sztuka. Nie pisze na temat wyglądu nadwozia, gdyż tutaj każdy ma swoje preferencje. Jeżeli chodzi o komfort, to samochód oferuje go w bardzo wysokim poziomie. Zawieszenie doskonale tłumi nierówności (całkiem zresztą trwałe biorąc pod uwagę jakość naszych dróg), w środku do 130 km/h jest bardzo cicho, fotele wygodne chociaż w zakrętach mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne, ale to przeciez nie jest samochód sportowy. Dwustrefowa klimatyzacja, masa elektryki, doskonały sprzęt Bose, dużo wygodnych i ułatwiających życie podświetleń, bardzo dobre plastiki i wygłuszenia (do dzisiaj nie wyblaknięte, nie świecące, skrzypiące etc). Mimo 14 lat eksploatacji wszystko jest w nim dobrze spasowane i nie trzeszczy. Jeśli chodzi o tę wersję silnikową, to samochód z nią nie jest może mistrzem sprintu, ale też niczego mu nie brakuje. Doskonale natomiast radzi sobie w trasie w zakresie 3500-5000 obrotów kiedy oferuje naprawdę solidne przyspieszenie i przyrost mocy. Przy dużych szykościach stabilny i komfortowy w prowadzeniu. Spalanie nie jest mocną stroną tego silnika- w trybie mieszanym trasa/ miasto -7,8-8,3l. W mieście, przy włączonej klimatyzacji potrafi spalić do 12l. Generalnie doskonały samochód w długie podróże, oferujący wygodę, bezpieczeństwo, komfort i doskonałe, klasyczne wzornictwo kabiny. Kiedy się z niego wysiada po 8-9 godzinach podróży nie czuje się zmęczenia, głównie za sprawą wygodnych i w szerokim zakresie regulowanych foteli, cichej i sprawnej(wydajnej) klimatyzacji i dobrego wyciszenia kabiny. Pasażerowie z tyłu miejsca mają zdecydowanie więcej niż z przodu. Bagażnik w wersji SW też nie pozostawia nic do życzenia. Na koniec laurki jednak łycha dziegciu. Przy 130 000 przebiegu, latem, przy ok.150km/h zawiesił się zawór pompy oleju. Skutek-zatarty wał silnika, diabli wzieli panewki na jednym korbowodzie. Remont silnika na oryginalnych częściach i zakup używanego wału (do szlifu) pochłonął ok. 5 500 zł. Samochód zatem tak całkiem bezawaryjny nie jest. Bliższe przyjżenie się tematowi pozwoliło ustalić, że tego typu awarię zdarzają się głównie w alfach, a zatem wydaje się,że wina lezy w kostrukcji bądź użytych materiałach do owej pompy. Nauczka jest taka by pilnować okresowych wymian rozrządu i raz na 120 000 rozważyć wymianę pompy oleju( przy wymianie rozrządu). Ocena końcowa, jak pisałem wcześniej kupiłem by pojeździć 2-3 lata, a jeżdżę 12 i w cale nie z przyczyn ograniczeń finansowych, po prostu to doskonały wygodny, dynamiczny samochód oferujący wszystko to co potrzebne i o unikalnej stylistyce. Po co zatem zmieniać skoro działa i daje przyjemność z jazdy.

więcej »
4,31
dodano 03.05.2011 14:11:45 przez

___________________________________________________09.2013 Auto ma aktualnie 165000km. Fani spektakularnych awarii "włoskiego złomu" znów bedą zawiedzeni. Wymienione tarcze i klocki hamulcowe. Z "brzydkich" wydarzeń: "poleciał" jeden z progów w okolicach tylnego nadkola. Cóż, auto ma 13 lat. Na szczęściwe w porę zainterweniował blacharz i lakiernik. __________________________________________________01.2013 Aktualizacja po kolejnym 1,5 roku i 36.000km. Przez ten czas wymienione tylne klocki hamulcowe, żarówka głównego reflektora + postojówka i żarówka oświetlenia bagażnika. Auto hula 7 dni w tygodniu, nigdy (odpukać) nie zastrajkowało. ___________________________________________________06.2011 Aktualizacja po roku od pierwszego wpisu (a zarazem niemal trzech latach od zakupu): Auto śmiga codziennie kilkadziesiąt km oferując wygodę, o jaką trudno nawet w nowych autach. Szukamy drugiej Lybry dla mojej małzonki. To chyba wystarczająca rekomendacja:). Sztuką jest jednak znaleźć egzemplarz, którego stopień zużycia odpowiada stanowi licznika. Zaniżanie przebiegu stało się chyba już sportem narodowym________________________________________________ W zalewie uniformizacji aut Lybra wciąż potrafi być inna. Pomimo wieku (a również z uwagi na jej egzotyczność) często często uznawana jest za nowe auto. Charakterystyczny front (będący nawiązaniem do gwiazd lat 50-tych Appi czy Aurelii) wywołuje skrajnie odmienne emocje. Mi się podoba:). Mój kolega, będący podobnie jak ja fanem dawnej motoryzacji stwierdził "to taka syrena współczesna;)" co traktuję jako komplement. Innym kojarzy się (niestety) z mercedesem "okularnikiem", co przy mojej ogólnej niechęci do merca wywołuje natychmiastowy protest. Dość dynamiczny, świetnie brzmiący i oszczędny silnik, bardzo komfortowe zawieszenie, wyposażenie wnętrza niespotykane w autach tego segmentu i bardzo dobre nagłośnienie (BOSE) sprawia iż pomimo, że autem jeżdżę już dłuższy czas nadal wsiadam do niego z przyjemnością i niechętnie wysiadam. Wg opinii osób, których "koledzy szwagra kuzyna" widzieli kiedyś Lancie - koszmarna. Ich właściciele nie pozdrawiają się w trasie, bo i tak zaraz będą wiedzieli się w serwisie. Wg mnie - użytkownika - rewelacja. Skończyły się czasy VW garbusa, MB 123, 124, audi 80 - te marki żyją dawną opinią o nich. Auta stają się przedmiotami codziennego użytkowania, z określoną trwałościa. Na tym tle Lybra prezentuje się całkiem przyzwoicie. Za sprawą "lęku przed nieznanym" auta te nie są zbyt popularne, a ich ceny są niezwykle atrakcyjne.

więcej »
4,46
dodano 03.11.2010 23:23:59 przez

Nietuzinkowe auto pozwalające cieszyć się jazdą. Wyróżnia się w tłumie aut niemieckich, japońskich i francuskich, zwraca na siebie uwagę i w tym konkurencją jest tylko Jaguar, Rover, Alfa lub inna Lancia :) Linia karoserii może nie najpiękniejsza, ale nie nudzi się już po paru miesiącach. Daje poczucie wyjątkowości którego tak potrzebujemy w czasach masowej uniformizacji. W moim mieście wojewódzkim Lybr jeździ raptem kilkanaście i ŻADNA z nich nie jest w takiej kompletacji i wersji wyposażenia jak moja. Czy może to o swoim aucie powiedzieć właściciel Golfa, Passata, Audi, Focusa, Mondeo? Nawet Mercedes i BMW nie zapewniają podobnej wyjątkowości za tak przystępną cenę! Nie mówię tu o jakości czy cenie tych aut, tylko o ilości pojazdów tych tak pożądanych marek, która powoduje że jedynie co je wyróżnia to inny wzór felg. W tym miejscu chciałbym też nawiązać polemikę z paroma malkontentami: Mateuszkub - narzekasz na awaryjność swojej Lybry 1,9JTD a sam piszesz, że Twoje auto z 1999 roku ma 145.000km przebiegu. Wierzysz w cuda? Dodaj 150.000km, dołóż zaniedbania poprzedniego właściciela - przestaniesz narzekać na samochód, i zaczniesz na własną naiwność i głupotę. Dzasiek - porównujesz swoją Lybrę 1.6 103KM z 2001 roku z Toyotą Starlet 1.5D twierdząc, że Toyota pali 3 razy mniej. Oczywiście że tak! Po pierwsze to diesel, a po drugie benzynowy silnik 1.6 jest za słaby do Lybry, która jest dużo cięższa od "Starletki" wiec będzie spalał dużo więcej! Nie rozumiem więc Twego zdziwienia. Helmut z Helmutowa porównuje Lybrę do Passata, Laguny lub Mondeo. Narzeka też na parujące szyby, co skomentowałem w dziale "widoczność". Przede wszystkim Lybra to kompakt klasy premium (a nie klasa średnia) co widać choćby po wymiarach nadwozia i wnętrza; winna więc być porównywana do Megane, Golfa lub Focusa. Megane jest bardziej awaryjne, Golf nudny a Focus ma wielowahaczowe i kosztowne w serwisowaniu zawieszenie. Poza tym czy któryś z nich ma 150KM w dieslu? Każdy z tych konkurentów poziomem wyposażenia i stylizacją zostaje daleko w tyle za Lybrą. Co do wyciszenia Mondeo - być może TDCi 130 KM jest cichsze ale tylko do chwili awarii wtryskiwaczy lub wystąpienia rdzy. Potem wrzask właściciela na widok rachunku za wtryski lub naprawę blacharki zagłuszy silnik z pewnością :) Do tego żadne z tych aut nie pozwoli nam wyróżniać się na drodze, nie zapewni takiego komfortu i poczucia wyjątkowości jak Lancia Lybra.

więcej »
4,46
dodano 14.05.2012 01:31:25 przez

Nie jest to auto dla każdego. Po pierwsze sam wygląd...kontrowersyjny. Gdy pierwszy raz pokazał mi Lybre kolega...stwierdziłem, że jest to najbrzydsze auto świata i nie brałem wogóle go pod uwagę. Potem jednam zaakceptowałem wygląd Lybry...no a jeszcze później zakochałem się w tym designie. Materiały użyte do wykończenia wnętrza wysokiej jakości, sporo miejsca oraz dobre i trwałe jednostki napędowe (mam tu szczególnie na myśli JTD oraz najmocniejszą benzynę). Gdy przez jakiś czas jeździłem również Mondeo, Hondą Civic i Nissanem Primerą...to po ponownej przesiadce do Lybry czułem się jakbym z dalekiej podróży powrócił do domu...Prowadzenie tego autka daje wiele frajdy. Do tego super zestaw audio, mięciutka alcantara, super nagłośnienie...nie chce się z Lancii wysiadać. Mój 1.5 roczny syn cały czas tylko płacze i piszczy "ACI ACI...begi begi" co oznacza, że chce do Lancii pozmieniać biegi:) Teraz postanowiłem zmienić autko i wybór znowu padł na Lancię...tym razem Kappę. Zobaczymy czy tak samo mnie w sobie rozkocha. Taka mała dygresja - jeżeli ktoś traktuje auto jedynie jako przemieszczacz z punktu A do punktu B...to może się rozczarować. To jest włoszka i czasami coś tam trzeba przy niej podłubać...nie są to poważne awarie a drobne usterki...ale jednak trzeba to wziąć pod uwagę przy wyborze. No i przed zakupem warto poczytać sobie forum Lancia Klub Polska aby wiedzieć na co zwrócić uwagę szukaniu Lybry dla siebie.

więcej »
2,92
dodano 16.03.2012 11:22:33 przez

ja powiem tak , to co tu czytam to musza pisać jacyś fanatycy lancii podobnie jak alfy, którzy kupili już te samochody no i cóż, szkoda im się przyznać do błędu, a porównywanie lancii do klasy wyżej to śmiech na sali, to auto nawet z a4 nie da się porównać i to z tą pierwszej generacji, co z tego że jest full wypas jak połowa rzeczy i tak nie działa albo wkrótce przestanie działać, auto porównywalne z laguną II jeżeli chodzi o usterkowość, sytuacje ratuje tylko silnik który pali mało, ale jak już zacznie sie psuć to pada wszystko po kolej, wygląda kontrowersyjny, choć mi sie podoba, taki włoski mercedes, choć z samym mercedesem mało ma wspólnego :D fiat w ładniejszej oprawie, z ciut lepszymi materiałami, Osobiście nie polecam, jak kupiłem lybre myślałem że po roku kupie thesis, no cóż teraz już wiem że tak nie zrobię ! a lybra jezdrze bo już tyle wsadziłem że nie opłaca się sprzedawać tylko zajadę ją na śmierć i potem złom! ale do wszystkich co ją chcą kupić powtarzam NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ. chyba że macie kasy jak lodu, i bawią was ciągłe przestoje w warsztatach i pożyczanie auta od znajomego tak zwany syndrom fanów alfy, oni też to lubią . jedyny plus w tej całej otchłani to to że nie koroduje! choć to marne pocieszenie !

więcej »
3,62
dodano 14.08.2010 13:49:40 przez

Auto dobrze się prowadzi, bardzo ładnie i szczegółowo wykończone wnętrze, wygodne fotele procentują szczególnie na długich trasach, dobre nagłośnienie nawet w standardzie (bez głośników Bose). Niestety na wnętrzu plusy tego auta się kończą. Wygląd zewnętrzny nie zachwyca. A strona techniczna tego auta woła o pomstę do nieba. Auto mam od 2 lat a miesiące w których było sprawne można policzyć na palcach jednej ręki. Psuje się dosłownie wszystko oprócz silnika. W ciągu 2 lat wymieniałem m.in.zawieszenie (wahacze, stabilizator, łożyska), alternator wraz z paskiem, pompe wody, dwururke, i wiele innych rzeczy o których już nawet nie pamiętam. Oprócz tego wiele do życzenia pozostawia także układ elektryczny, w którym notorycznie pojawiają się spięcia co skutkuje wyskakiwaniem błędów komputera, na które jedyny sposób to wizyta w ASO i podłączenie do kompa (koszt 150zł+usunięcie błędów) po drugiej wizycie zrezygnowałem i jeżdżę z czerwonymi kontrolkami. Wskazówki obrotomierza i prędkościomierza w wysokich temperaturach (powyżej 30-35st) wariują zamiast pokazywać realne wskazania. Ogólnie rzecz biorąc bilans napraw przez 2lata przekroczył już dawno koszt zakupu tego cudownego auta. Podsumowując: ZDECYDOWANIE ODRADZAM

więcej »
4,77
dodano 12.05.2012 22:45:35 przez

Celowo wstrzymywałem się z komentarzem aż minie pewien "przebiego-okres" czasu posiadania Lybry. Mam ją 7 miesięcy. Przejechałem 11000km. Zachwycony byłem nią od początku i zachwycony jestem nadal. Jakość wykonania rewelacja. Jakość wnętrza - rewelacja! Materiały, plastiki - jak na tą klasę pojazdu rewelka. Design.. kwestia gustu, mi się podoba bardzo. Widać włoską rękę:) Jedynie mogę współczuć "fanom" bezstylowych VW, BMW i innych takich:) Lybra łączy w sobie nietuzikowy design oparty na bezawaryjncyh podzespołach. Niewiele osób jest w stanie to dostrzec i docenić (właśnie ci jeżdżą masówką VW i innymi takimi). Ta właściwość Lybry cieszy - nie ma ich zbyt wiele, nie trzeba jej pilnować na parkingu z pałą w ręce (jak np. Audi), właściciele bezstylowych niemieckich wozideł patrzą na nią ze skrytą zazdrością:) Obawiałem się zakupu Lancii, jednak bezpodstawnie. Komfort rewelacyjny, koszt utrzymania - rewelacyjny, design niepowtarzalny. Auto bezawaryjne! Bagażnik mógłby być większy - gdyby Thesis był w wersji combi, kupiłbym Thesisa:) Póki co poluję na Phedrę. Generalnie odradzam Lybrę fanom "ropniaków" z "niemczech" :)

więcej »
4,23
dodano 18.10.2011 09:01:43 przez

Auto na pewno nietuzinkowe i niebanalne...mające tyle samo zwolenników co przeciwników, raczej ze względu na wygląd, który moim zdaniem jest uroczy i niepowtarzalny...mnie osobiście cieszy fakt, że to auto było tak mało popularne, aczkolwiek ostatnio zanotowało znaczny wzrost popularności...to spowodowane jest na pewno ceną tego auta na rynku samochodów używanych i stosunkiem jakość/cena...pod tym względem nie ma sobie równych...o ile w momencie kiedy zacząłem interesować się tymi samochodami były prawie nie spotykane na drogach o tyle teraz jeździ ich coraz więcej i to chyba najlepiej świadczy o tych samochodach skoro w tak szybkim tempie zyskuje zwolenników, moim zdaniem zasłużenie. Bogate wyposażenie, dobra jakość elementów i wykonania,trwałe...jedynie wersje z Alcantarą przy przebiegu powyżej 150 tyś mają powycierane i zmechacone siedzenia, szukając i sprowadzając to auto większość egzemplarzy było "wytartych", proponuję litą skórę, mi akurat udało się trafić taki egzemplarz...ogólna ocena 4,5 jako, że 5 to ideał, którym liczę, że będę miał kiedyś okazję się przejechać:)

więcej »
3,62
dodano 26.07.2012 06:38:21 przez

Superfura. Zaplacilem 700€ za auto od pierwszego wlasciciela w BRD z przebiegiem 155 tys km i jestem zachwycony..Fura na wypasie ,nie bita i chodzi jak rakieta..w cenie felg do BMW...czego chciec wiecej?? Fotele nie najgorsze wszystko w pradzie bajerne wyswietlacze tylko delikatnie postukuja laczniki stabilizatorow z przodu i z tylu ale w jezdzie przy 220 pelna stabilnosc, autko jak przyspawane do jezdni.Polecam goraco bo w Niemczech lancia jest praktycznie w cenie zlomu a samochod jest naprawde super. Niestety w razie jakiejkolwiek naprawy jej koszt przekracza wartosc auta ale cos za cos..Na pewne niedociagniecia jak to w fiacie trzeba przymknac oko i nauczyc sie z nimi zyc.Dla pedantow sa lexusy ale to troche inna polka cenowa..HAHA!!!!!!!!!!! W tej cenie nie ma lepszych aut zareczam. Jak sie zepsuje na amen kupie nastepna taka sama a ta sprzedam do polski i jeszcze zarobie. LANCIA KING!!!!!!!!!!! Co by nie pisal moja lancia wciaz jezdzi i jest the best!!!

więcej »
4,31
dodano 22.07.2010 15:46:38 przez

Auto niezłe i generalnie niedoceniane. To przez przyzwyczajenia i mity. Wiele zależy od tego na jaki egzemplarz się trafi (i to dotyczy wszystkich samochodów). Włosi generalnie nie dbają o samochody i kupując auta użytkowane we Włoszech się ryzykuje; poza tym są dużo bardziej zniszczone niż te, użytkowane w innych krajach. Mój egzemplarz ma oryginalny przebieg grubo ponad 200 tyś. i nic w nim nie puka i nie stuka. Z poważnych usterek dotychczas wymieniono wahacze i usunięto krótkie spięcie przy pedale gazu. Poza tym - wymiana żarówek, oleju, klocków i uzupełnianie paliwa. Samochód jest dobrze wyciszony - przy prędkościach ponad 130km/h w kabinie jest tak samo cicho jak przy 60km/h (w zasadzie zaczyna wyć przy 160km/h). Generalnie ocena jest bardzo dobra - samochód elegancki, oryginalny, komfortowy i wygodny; minusem jest drogi serwis.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Lancia Lybra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Lancia Lybra

Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 068
Lancia Lybra 248

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum