Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover III

WOJTEK, 17 lat temu
Silnik 4.4 V8 286KM 210kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Land Rover Range Rover III 4.4 V8 286KM 210kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jego kultura PRACY
5,0
Całokształt
fantastyczny samochod do jazdy po miescie jak i poza - najbardziej uniwersalny, o ponad czasowej bryle bardzo dobrze wyposazony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny silnik o bardzo wysokiej kulturze pracy - jednym slowem V8
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow BMW - nic dodac nic ujac
5,0
Układ jezdny
Fantastycznie sprawdza sie na polskich dziurach tak samo dobrze o ile nie lepiej tych nie pokrytych asfaltem. Choc trzeba przyznac ze potrafi docenic rowniez drogi ktorych w polsce brak czyli piekne austryjackie autostrady
Komfort
5,0
Widoczność
Olbrzymie okna i jeszcze wieksze lusterka zapewniaja fantastyczna widocznosc zarowno pasazerom jak i kierowcy. Maly minus za tylne lusterko ktore w wersji z przyciemnianymi szybami ma ograniczone pole widzenia ale czujniki parkowania znajdujace sie w standarcie rozwiazuja ten problem.
5,0
Ergonomia
Samochod nie ma zbyt wielu guzikow i pokretel ale dzieki temu nie rozprasza. Wszytsko ukryte jest i dziala jak nalezy. Nie trzeba czytac instrukcji aby intuicyjnie znalezc potrzebny w danym momencie przycisk.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy tak duzej powierzchni szyb - bez zarzutu na najnizszym biegu wentylatora radzi sobie w kazdej pogodzie. Malym minusem jest glosna praca dmuschawy na wyzszych obrotach ale praktycznie nigdy nie uzywa sie jej w tym zakresie. Ogrzewane siedzenia plus ogrzewana kierownica (super sprawa rano nawet latem) powoduja ze nie ma zadnego porownania z nawet duzymi limuzynami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Range Rover to jeden z najwiekszych samochodow dysponujacy prawdopodobnie najwieksza kabina pasazerska (poza kilkoma olbrzymami z ameryki). Nic do zarzucenia i nawet bagaznik olbrzymi wydaje sie maly w porownaniu do calosci.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre pomimo olbrzymiej powierzchni szyb. W miescie nie slyszy sie zadnych szmerow, przy predkosciach powyzej 160 km na godzine do kierowcy dochodzi lekki szum. Samochod bez trudu osiaga ponad 200 km/h i nie jest to wogole meczace.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wlasciwie to tej kategorii nie nalezy stosowac do tego typu samochodu ale faktycznie w miescie pali ok 19 do 21 l benzyny jesli jezdzi sie normalnie. Jesli depnie sie to zuzycie wzrasta do 24 l. W trasie to pomiedzy 14,5 a 16,5 w zaleznosci od agresywnosci jazdy i predkosci - dolny prog jest calkowicie do osiagniecia na autostradzie ze srednia predkoscia 160 km/h. Czesci i serwis na normalnym poziomie w kalsie aut luksusowych
4,0
Stosunek jakość/cena
Relatywnie drogi w stosunku np do Porsche albo BMW. Z drugiej strony znacznie wiekszy i moim zdaniem lepszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wlasciwie niezawodny, jedyna rzecz to bezpieczniki gniazdek do zapalniczek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochod nie zawiodl ani razu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Range Rover III