Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 V C

sadek sadek5@02.pl gg:2093909, 18 lat temu
Silnik 1.5 i 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 50 tys. km
Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
całokształ to duż pięć mimo troche za słabego ( jak na moje ymagania) silnika, to mój pierwszy samochód, ale na pewno długo go nie zmienię. już za kilka dni zakładam spoilerki które primo niezłym fatemm wyrwałem za free;p, a dalej planuję kolejny tuning, jakieś alu, pomalowac blendę, zmianę maski, i sporo jeszcze. Z WIELKĄ CHĘCIA WYMIENIE OPINIE NA TEMAT TUNINU TEGO AUTA !!
Wrażenia
3,0
Silnik
hmm.. tu właściwie mam pewne zarzuty.. po pierwsze to trochę żałuję że nie wybrałem silnika 1.8, choć ten też się dosyć żwawo zbiera, no ale te obroty.. 4800 bodajrze to piła silnika niezła. jedna sprawa mnie dziwi ale może to wina tylko i wyłącznie gazu, bo jeżdząc na nim muszę bardzo delikatnie wciskać gaz, w przeciwnym wypadku dławi sie strasznie, a to dziwne biorąc pod uwagę fakt że mam zamontowaną sekwencję, nawet czyśczenie kopułek itp nie poskutkowało. ale jest oczywiście wiele plusów, bardzo cicha praca silnika na niskoich obrotach, no a na wyższych miły dla ucha pomruk. BTW słyszamłem wiele opinii że jest to najsłabszy silnik pod względem wytrzymałości ze stajni mazda.
5,0
Skrzynia biegów
nic dodać nic ująć, doskonała;]
5,0
Układ jezdny
zawieszenie jest dość twarde, pokonywanie zakrętów na standardowym to niezła przyjeność;] u mnie są jakieś problemy, przynbajmniej tak mi się wydaje, ponieważ po zmianie opon na zimowe ( wczesniej też jeździłem na ziomowych ale 6 letnich:P) samochód ściąga na prawo, nie trzym sie tak, no ale to być może skutek powypadkowym bo btw łożyska mi się strasznie tłuką, więc nie odejmuję za to ptk;p
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność jak na coupe jest dosyć dobra, chyba że ustawimy sobie fotel baaardzo leżaćo, tak na bujakę;p
5,0
Ergonomia
kokpit bardzo czytelny, przyciski na wyczucie a nie jak ipody czy jak im tam ze stajni bmw
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu znowu bardzo duży plus, ale to chyba zaleta każdej mazdy. aktualnie jako drugo samochód mam nissana almerę tino, tam kklimatyzacja to katastrofa, a w madzi DOSŁOWNIE 10 sekund i wieje zimne powietrze, gorzej zimą bo przez drzwi które nie mają ramek (są nieszczelne) dostaje się zimne powietrze i trzeba cały czas wiać szybę bo strasznie paruje;p
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotele są idealne, możliwość regulacji fotela kierowcy jest b duża, 3 możliwości regulacji, innych niestety nie wiem z doświadczenia;p choć w trójkę z tyłu podobno jest trochę ciasno;p
5,0
Wyciszenie
już pisałem o tym przy silniku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tu zawiedzenie.. gaz.. sekwencja, ale jednak.. początkowo 13l/100 km!!!! szok taki mały silnik.. tylko 50 000 km przebiegu.. no ale to była chhyba wina moich szaleństw;p hehe teraz kiedy jeżdżę ja ciężko jest się utrzymać poniżej dychy, odatkowo, sekwencja ma to do siebie że się późno przełącza, kiedy silniek osiągnie temp 20 stopni, czyli nawet po 5 km!!!!!! BARDZo niepolecam takiego gazu, więc trzeba doliczyć koszt benzyny, zimą.. spory,
5,0
Stosunek jakość/cena
wydałem 16 tys zł za rocznik 1998 ( rzadki) . było warto!!choć możńa kupić ten samochód za dużo mniej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niezawodność.. jak każda mazda wieelki plus, nie wierzcie wielbicielom niemieckich pospolitych golfów czy innych gratów, części są droższe, ale popyt na nie jest duuużo mniejszy niż na wolswagenowskie graty

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 V C