Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 II Kombi

Stef_K, 11 lat temu
Silnik 2.0 MZR 147KM 108kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 99 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt
5,0
Całokształt
Co mnie skłoniło do zakupu: sportowy charkter silnika i zawieszenia, ciekawa stylistyka nadwozia, legendarna niezawodność, dobre wyposażenie, cena do 50.000zł. Wersja Exclusive Sport koła 17 i podwójny wydech. Kupiłem w niemieckim salonie - bo w polsce same diesle, jako auto trzy letnie z przebiegiem 70t.km. Po roku stwierdzam: satysfakcjonuje mnie w 100%. O usterkach trudno mówić bo jest jeszcze w miarę młody. Zużycie paliwa wg mnie jest bez zastrzeżeń - 9L średnio miasto/trasa to przyzwoity wynik. Osiągi wystarczające w 100%. Komfort podróży i jakość wykonania wnętrza jest bardzo dobra, pomimo wieku wnętrze wygląda jak nowe. Przkład: w VW Pasacie kolegi przy tym przebegu plastyki się łuszczą i wygladają jakby miały 300tys.km. Przestrzeń zachwyca każdego kto w nim zasiądzie. A frajda z jazdy jest ogromna. Jest mi bardzo żal tych co kupują Diesle, nie czytają instrukcji, oszczędzają na paliwie, rozwalają silniki i się dziwią, że gwarancja tego nie obejmuje. Ale z drugiej strony rozumem też podejscie do formuły auto służbowe - to przecież nie moje i nie muszę o niego dbać - firma zapłaci za moją głupotę, i można w niego lać każde g..... Ja od roku leję dobre paliwo tzn. dobre stacje i co drugie tankowanie to Verva czy Ultimate. Do Pana co jest zawiedziony: Chłopie masz 100tysięcy i kupujesz diesla to chyba naprawdę w motoryzacją masz tyle wspólnego co ja z planetą mars. Naprawdę przestaję rozumieć zakupy nowoczesnych Diesli ciągłe narzekania na pęknięte głowice, zapychajace się DPF, psującymi się turbinami i ciągłymi problemami z wtryskami, mam benzynę i mam to wszystko gdzieś ...:) Dbam o sprzęgło i leję dobrą benzynę i śmigam bez stresu gdzie popadnie. DLA MNIE AUTO WZOROWE + + POLECAM + + Ocena MAX+++
Wrażenia
5,0
Silnik
cicho i bezszelestnie od samego dołu ciągnie równo - przestaję rozumieć ludzi którzy kupują diesle.
5,0
Skrzynia biegów
bez zgrzytów zestroona równa - auto rusza bez gazu więc pewnie amator szybko spali sprzęgło.
5,0
Układ jezdny
PRZYKLEJONA do drogi, każdy zakręt z wielką frajdą, do uzytku na codzień to może nawet na miasto trochę za twardy.
Komfort
5,0
Widoczność
daję ocene maksa bo w aucie czuję się jak w bolidzie ale lusterka mogły by być większe, mają one ładny kształt więc coś za coś.
4,0
Ergonomia
Wszystko jasne i czytelne, bez zastanawiania się co do czego służy i gdzie jest, z małym minusem za wskaźnik komputera, trochę upierdliwa obsługa wskazan zużycia paliwa. No i może trochę za czerwono ale to w końcu wersja Exclusive Sport.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Absolutnie bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze - porównywalnie jak w tej klasie za to z tyłu SZOK - miejsca dwa razy więcej niż się spodziewalem, tylna kanapa wygodna i miejsca na nogi jak w s-klasie
4,0
Wyciszenie
Auto prawie doskonale gdyby nie ten parametr, nadal mazda musi pracować nad wyciszeniem - ale to standard w japońcach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To pytanie nie pasuje do tego modelu - kupiłem go aby pośmigać fajnym autem więc nie myślalem o ekonomiczności ale i tak zużycie paliwa średnio 9L miasto/trasa nie jest szokiem na stacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Całokształt - DOSKONALE!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic, nic, nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO, ZERO

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 II Kombi