Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Jerzy, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
3,31
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza
Układ elektryczny : Restarty systemu
Silnik : Żeby jeździć dynamicznie musisz kręcić do 5tyś obr/min
3,0
Całokształt
2 litry wolnossąca benzyna, brak dpf, dwumasy i innych kosztownych w naprawie podzespołów skłonił mnie do zakupu tego ślicznego samochodu. Niestety po kilkunastu tysiącach pojawiły się ślady rdzy na podwoziu różne drobne usterki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Z mechanicznego punktu widzenia prognozuję, że podzespoły mechaniczne przeżyją karoserię kilka razy.
5,0
Skrzynia biegów
Idealna
4,0
Układ jezdny
Nijaki. DO sportu się nie nadaje, a na trasach powyżej 300km jest za sztywno i głośno
Komfort
3,0
Widoczność
Sportowa sylwetka ogranicza widoczność i utrudnia manewrowanie na parkingu
3,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak powinno lecz długo się grzeje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca nad głową dla wysokiego kierowcy. Polecam samóchód dla osób poniżej 190cm i lubiących siedzieć na "podłodze"
2,0
Wyciszenie
Bardzo słabe, silnik głośny a przy prędkości powyżej 120km/h trzeba podnosić głos żeby porozumieć się z pasażerami z tylnej kanapy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piersze drobne usterki po kilkunastu tyś km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po roku pojawiły się małe rdzawe plamy na podwoziu. Serwis udaje, że nie ma problemu i że to normalne. Czytając opinie o poprzednich modelach można się zgodzić, że rdza to coś "normalne" dla Mazdy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting