Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Mazda Premacy I - Oceń swoje auto

Mazda
Premacy
I
Wybierz
silnik
lista silników Mazda Premacy I
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 185 ocen tego auta

Oceny Mazda Premacy I

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,26
2% lepiej niż w segmencie Minivany (4,15)

Całokształt

Całokształt
4,29

Mechanika

Silnik
4,10
Skrzynia biegów
4,35
Układ jezdny
4,45

Komfort

Widoczność
4,48
Ergonomia
4,44
Wentylacja i ogrzewanie
4,35
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,66
Wyciszenie
3,19
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,10
Stosunek jakość/cena
4,26

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
87%
13%
NIE
na podstawie 144 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 185 ocen

3,38
dodano 09.02.2013 przez

Auto jest bardzo użytkowe:automatyczna klima, elektryczne szyby, lusterka, brak progu na podłodze pasażera z tyłu, pięęęknie składane siedzenia, rewelacyjny bagażnik (większy niż w focusie kombi) przy zgrabnej sylwetce, podłokietnik dla kierowcy, sterowanie radia z kierownicy,z tyłu stoliki rozkładane, dużo oświetlenia wewnątrz, oświetlenie bagażnika, itd), natomiast określam to jako standard zakres: ŚREDNI, poziom: WYŻSZY. Auto jest rewelacyjnym narzędziem do przewożenia pojedyńczych osób , dużej gromadki, o jest lepiej niż w focusie komobi (automatyczny mechanizm otwierający łatwo się psuje). Dobrze że nie czuć znacznie tej wysokości siedzenia, nei jest zbytnio podwyższone. Korozji nie bardzo nie widać (patrz tył nadkola), natomiast mechanicznie (silnik, zawieszenie) bez zarzutu - aż mechanicy otwierali oczy ze zdziwienia i ja, laik, również :P żałuję że nie jesdt to 130KM w automacie :). Szkoda że zabrakło też tempomatu. Ogólnie polecam, za tą kasę (ok 15tys)

więcej »
3,62
dodano 11.08.2012 przez

Silnik z wyraźną turbodziurą. Bardzo mi ta turbodziura przeszkadzała, dlatego piąty bieg wyłacznie na trasę.Do tego głośny i problem z wycierającym się wałkiem rozrządu który musiał być zmieniony.Skrzynia biegów perfekcyjna bez zarzutów.Bo to japończyk Jeśli chodzi o zawieszenie to ciągle problemy z dolnymi sworzniami albo łącznikami i ciągle jakieś stuki w zawieszeniu.Ciężko doprowadzić to zawieszenie do pełnej sprawności.Miłym zaskoczeniem to same przeguby i gumowe osłony na przegubach. Przez 5 lat uzytkowania i przebiegu 170 tyś a w całości 285 rewelacyjny stan.W tej maździe jak i w poprzedniej nie potasfiłem sobie poradzić z klimatyzacją. Zawsze mi starczało czynnika na jeden sezon i nie można było zlokalizować tak małego ubytku który trwał kilka miesięcy przez okres letni.Zużycie w trasie najmniejsze zimą to 4,8 l przeważnie 5,2 Po mieście 7,5-8

więcej »
4,15
dodano 06.04.2015 przez

Przyjemny samochod, jezeli komus nie przeszkadza ,ze jest glosny, mało elastyczny, moze nie muł ale za szybki to on nie jest, to auto dla niego. Z plusów trzeba wymienic fajny wyglad i bezawaryjnosc. Moje auto realnie napewno ma z 400 tys. a śmiga az milo, odpala na dotyk. Niestety ruda je lubi, zrobiłem już jedno nadkole a zaczelo sie popjawiac cos na drugim. Mysle ,ze teraz wybralbym model z 2.0 Benzyna 131 km prawdopodobnie dlatego ,ze obecnie auto robi bardzo male przebiegi roczne rzedu 6-7 tys i jezdzi na krotkich trasach. Nie polecam tego 1.8 mialem okazje jezdzic i srednio sie spisywal w tym aucie. Pozatym jaka on ma konkurencje? Scenic? hah Jeszcze w dieslu powodzenia. Xsara, brzydki w srodku i na zewnatrz. Moze jedyna alternatywa jest Cmax ale napewno jest drozszy.

więcej »
4,08
dodano 06.08.2013 przez

Samochód sprowadziłem osobiście z Holandii. Samochód bardzo wygodny, silnik jeżeli jest w dobrej kondycji i lane jest dobrej jakości paliwo to posłuży latami. Niestety ja trafiłem na kiepski egzemplarz. przez co się zraziłem bardzo do producenta tego auta. Niestety przez ceny części i koszty napraw napewno nie kupie żadnej Mazdy w dieslu. Ogólnie poza Mazdą mam jeszcze VW Passata B5FL 1.9TDI (130KM) i Citroena Berlingo 1.9d i narazie odpukać żadnych niespodzianek. Nie chce tu negować w żadnym wypadku silników diesla spod znaku Mazdy bo cieszą się one bardzo dobrą opinią, niestety w moim przypadku sie to nie sprawdziło i napewno Mazdy w dieslu już nie kupie ze względów ekonomicznych.

więcej »
4,54
dodano 17.10.2013 przez

Jest to wspaniały samochód który jest nie doceniany na naszym rynku. Jeżdżę już nim trzy lata im dłużej tym bardziej go lubię. Świetnie się prowadzi trzyma drogi jak przyklejony można trochę poszaleć. Pali normalnie i jest niezawodny i tani w utrzymaniu, wystarczy trochę dbać o niego a będzie się nam odwdzięczał. Posiadam również VW Caddy 1,9 TDI 105 KM w tym samym roczniku jeździ się VW lepiej lecz koszty utrzymania 1000% wyższe również VW ustępuje pod względem niezawodności. Podsumowując kupowałem te auto bo musiałem lecz teraz nie zamienię na żadne inne, bardzo dobry samochód rodzinny i nie tylko.

więcej »
4,85
dodano 27.03.2012 przez

Najbardziej bezawaryjne auto w mojej historii. A mialem ich sporo, zarówno służbowo i prywatnie. Nawet nówki sztuki z salonu przegrywały z tym autem. Kiedys po odebraniu z salonu nowego auta innej marki i teoretycznie wyzszej klasy, wrocilem do ASO po 10 minutach twierdzac, że mam problem z hamulcami. Sprawdzili i powiedzieli, że jest ok. Tylko ja zapomnialem, że to nie hamulce jak w Premacy. Jak pojezdze innym autem i przesiadam sie do Premacy to juz pare razy stawalem deba, bo zapominam jak skuteczne sa hamulce w tym aucie. Nigdy nie mialem lepszych hamulców.

więcej »
4,23
dodano 06.10.2012 przez

Super rodzinny minivan. Bardzo użytkowy/uniwersalny zarówno do przewożenia sporych gabarytów jak i rodziny w dalekie podróże. Wewnątrz można zrobić dosłownie wszystko z siedzeniami. Na plus składane stoliki w tylnim rzędzie(kto ma dzieciaki ten doceni). Dynamiczny silnik(jak na vana)w wersji 131KM. Małe spalanie. No i ten wygląd: świetny w wersji sportive. Jedynie do czego mogę się przyczepić to skrzynia biegów: jak dla mnie mało precyzyjna szczególnie jedynka i dwójka. Jak ktoś się zastanawia nad benzyniakiem to bierzcie wersję sportive!!!

więcej »
4,69
dodano 23.10.2012 przez

Auto mam 6 miesięcy. Przejechałem nim 10 000 km. Spisuje się świetnie. Bogata, mocna, benzynowa wersja. Doskonałe autko dla rodziny 2+2. Sprawdza się zarówno w codziennym, miejskim użytkowaniu jak i wakacyjnych czy weekendowych wyjazdach. Dzieciakom też się podoba. Wnętrze wygodne, przemyślane. Z zewnątrz też atrakcyjna - polecam wersję 2,0 sportive bo rzeczywiście wygląda super (progi, spojlery, ciemne szyby), a pali niemal tak samo jak cywilna 1,8. Moc silnika i radość z jazdy większa, lepszy wygląd, a w spalaniu prawie żadnej różnicy.

więcej »
4,00
dodano 30.12.2008 przez

Auto niezawodne, wygodne, funkcjonalne ale głośne. Auto raczej dla starszych Panów, fotele na 5+. Na stacji benzynowej dużo pieniedzy nie zostawimy, w lecie nie będziemy gotować się dzięki wspanialej klimatyzacji automatycznej, intuicyjna obsuga klimy jak i radia. jednak przy prędkości 130km/h silnik efektywnie zagłusza standardowy zestaw audio. Auto dobrze trzyma się drogi, chociaż promień skrętu daje o sobie znać na ciasnych parkingach. Jest dobrze Panowie.

więcej »
4,62
dodano 03.04.2015 przez

Autko jak najbardziej godne uwagi. Zwłaszcza 130KM jednostka w pakiecie sportive. Zalet jest zdecydowanie więcej jak wad. Najważniejsze wady to korozja, problemy z czujnikami i słabe wyciszenie. Zalety to dynamiczny silnik, przestrzeń jak na taką podłogę, wyposażenie, układ jezdny (tutaj się zdziwiłem bo trzyma się pewnie na łukach), perfekcyjna skrzynia (warto pilnować olej) i wiele, wiele innych. Gdyby nie ruda, to było by za pięknie.

więcej »