Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Mercedes Klasa C W203 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Mercedes Klasa C W203
 
lista silników Mercedes Klasa C W203

Podsumowanie 219 ocen tego auta

Oceny Mercedes Klasa C W203

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,16
Podobnie jak w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,18

Mechanika

Silnik

4,38

Skrzynia biegów

4,20

Układ jezdny

4,32

Komfort

Widoczność

4,16

Ergonomia

4,37

Wentylacja i ogrzewanie

4,28

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,05

Wyciszenie

4,40

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,90

Stosunek jakość/cena

3,80

Niezawodność

Drobne usterki

3,97

Poważne usterki

4,08

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
77%
23%
NIE
na podstawie 145 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Układ elektryczny

Filtr

Lista 219 ocen

sortuj komentarze od
3,00
dodano 04.05.2008 08:17:43 przez

Witam serdecznie. Na wstępie mojej wypowiedzi pragnę zapewnić, że nie jestem zwykłym napalonym młodzieńcem, który swoją miłość do tego auta bierze z plakatów powieszonych na ścianie pokoju. Jestem a właściwie Bogu dzięki byłem faktycznym właścicielem tego Merca a swoją opinie traktuję poważnie, bo wiem, że ludzie to czytają a potem podejmują decyzje zakupu auta i potem bardzo żałują.. Tak było też i ze mną. Nie wstydzę się przyznać, że popełniłem błąd, w przeciwieństwie do innych osób wypełniających tą ankietę. Opinie typu- wszystko ok., wszystko super, jeździ jak złoto, Merc jest the best, bo to Merc i już i nie ma jazdy bez gwiazdy, należy włożyć między bajki. Owszem Mercedes był niezawodny, ale te czasy minęły, podobno najnowsza seria modeli Mercedesa jest znacznie lepsza, ale to już inne pieniądze. Mam na myśli W204 czyli następcę opisywanego tu modelu W203 i analogicznie sprawa się ma do pozostałych modeli. Na moją pochwałę zasługują również dwa inne modele Mercedesa Model CL W215 oraz SL R129 i R230. ponieważ są to najwyższe modele tej marki nie licząc SLR’a i tam dbałość o szczegóły i detale jest o dziwo lepsza, jak i traktowanie w serwisie jest zupełnie inne. Wiem, bo znam osobiście ludzi, którzy jeżdżą na co dzień tymi autami, proszę nie myśleć, że moje informacje biorą się z nieba. Wracając do tematu, chciałbym napisać kilka zdań na temat W203 abyście Wy drodzy czytelnicy, byli świadomi ryzyka. Niestety z wielką przykrością muszę stwierdzić, że faktycznie ostatnim prawdziwym Mercedesem był model W124. Po tym modelu filozofia Mercedesa zmieniła się co w praktyce oznaczało, że samochód tejże wspaniałej marki nie miał być niezawodny, lecz luksusowy, wygodny, nie dla każdego- Prestiżowy. Na czym więc tak naprawdę polega owy luksus w Mercedesie? otóż na tym, że auto ma się popsuć raz w miesiącu, aby jego właściciel, czyli zamożny gentelman w garniturze, mógł przyszpanować faktem, że stać go na ciągłe, notoryczne, upierdliwe naprawy w kiepsko zorganizowanym, piekielnie drogim i z chamską obsługą "serwisie" i prawdę powiedziawszy można by przymknąć na to wszystko oko, gdyby owy "serwis" faktycznie naprawił samochód. W rzeczywistości jest znacznie inaczej, a właściwie jest to katastrofa:( Jedna rzecz jest niby naprawiona, ale za to psują Ci inną w taki sposób, abyś za miesiąc lub dwa przyjechał znowu i zapłacił 500 zł za podpięcie wtyczki do komputera i wykasowanie błędów. Mercedes w drugiej połowie lat 90 tych, właśnie tak zaczął zarabiać na samochodach, czyli nie na ich sprzedaży a na serwisach, które podejmowały się ciągłych napraw wydawać by się mogło prozaicznych, lecz jakże kosztownych. Mowa tu nie tylko o C klasie, ale też o E, S, V. Te auta psują się regularnie, szczególnie S400 cdi, V220 cdi, E220 Cdi, E270 cdi, E 320 cdi. Najśmieszniejsze jest to, że te auta wcale nie musiały takie być, ich usterkowość nie wynika z niechlujności czy niedbałości o szczegóły. Wina leży w polityce którą obrał sobie Merc- nie ma być niezawodnie, ma być luksusowo i ma się od czasu do czasu psuć. Reasumując, Mercedes W203 jest pięknym autem, moim zdaniem ładniejszym niż BMW serii3 czy AUDI A4 choć to kwestia gustu, natomiast na pewno nie jest to auto lepsze jakościowo i na pewno nie daje tyle frajdy z jazdy co BMW czy Audi, tutaj Mercedes po prostu jest słaby. Ja polecałbym BMW, Audi nie daje tej aury luksusu, ale też jest niezłe. Jeśli lubicie sobie pojeździć dla przyjemności, używacie auta na co dzień, cenicie sobie luksus i niezawodność, to zapomnijcie o kupnie Mercedesa W203. Są auta, których po prostu nie wolno kupować a W203 z pewnością do nich należy. Poniżej opisuję wszystkie przygody jakie przeżyłem z moją C klasą w wersji elegance. Dodam, że auto było bezwypadkowe sprowadzone z Francji, gdzie drogi są w nieporównywalnie lepszym stanie niż nasze polskie. Na początku użytkowania było całkiem nieźle, ale to co nastąpiło potem, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Pomimo kiepskiej przygody z Mercedesem, nadal uważam, że Ta marka coś w sobie ma, szczególnie najnowsze modele od roku 2005. Pozdrawiam wszystkich miłośników motoryzacji. Co do Merca sprzedałem go napalonemu frajerowi, który chciał zadać szyku na wiosce:)

więcej »
2,23
dodano 18.10.2010 10:42:17 przez

NIEPOLECAM KUPA ZŁOMU ZAWIESZENIE PADA , MA TYLE WAD ŻE NIECHCE SIĘ PISA NAJGOŻE JAK PRZEJEDZIE 150000 TO SĄ KOSZTA NIEWYOBRAZALNE WYPŁATY BRAKUJE NIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAMNIEPOLECAM NIPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM NIEPOLECAM

więcej »
4,15
dodano 15.12.2012 18:53:57 przez

Auto wygodne, przyjemne dla oka, w miarę szybkie (vmax 200) w miarę ekonomiczne, myślę, że nie dla każdego. Mam je już trochę czasu i wciąż lubię nim jeździć! Mimo kilku usterek (tak - samochód wypada serwisować i ja tak robię) auto się świetnie prowadzi, ma przyzwoity ESP który zimą potrafi pomóc w nieoczekiwanych sytuacjach. Jest bardzo przyjemna atmosfera, fajne granie zsubwooferem. Mogłoby być szerzej ale z takimi problemami to do E klasy zapraszamy :) Dynamiczna jazda dzięki elastyczności i mocy są na rozsądnym poziomie - ognia nie ma ale okolice 10s do setki i elastyczność przy wyprzedzaniu powodują, że jazda autostradowa nie jest męcząca (140km/h - 2500 obr na 6tym biegu). Ludzie przestańcie narzekać na swoje samochody - jak wam nie pasują to zmieńcie jest tyle silników, wielkości samochodów a wy się ciśniecie w tak strasznie awaryjnych C klasach :D Te ledwo 116KM jest raczej zdrowe dla silnika... znam gości co w okularze z takim silnikiem nakręcił 600tys :) Fajnie się jedzie na tylej kanapie z rozłożonym podłokietnikiem sącząc piwko z kumplem a niewiasty zostawia na przednich fotelach :) Nie porównuje do w124 bo to inne konstrukcje, inna wielkość, inna epoka :) czy lepsza czy gorsza... Inna! Tak rdzewieje :D po to abyś kupił nowego Merca albo przesiadł się do Audi albo BMW albo francuza... hehe Ja wybiorę Merca choćby miał sie psuć ;)

więcej »
3,00
dodano 22.06.2012 16:28:52 przez

Kolejny raz to napiszę, samochód z Polskiego salonu, 100% bezwypadkowy, kupiłem go z firmy w której pracowałem. Od czego zacząć, a wiem RDZA, RDZA i jeszcze raz RDZA. Po zakupie samochodu pojechałem do kolegi do zaprzyjaźnionego serwisu, a tam ku mojemu zdziwieniu okazało się że dół drzwi jakiś rudy przednie nadkola też takie sobie, ale że bez wypadkowy i pełen serwis ASO, pojechałem na Jerozolimskie z gwarancją. Uznali, wymienili wszystkie drzwi przednie błotniki, tylna klapę polakierowali. Trwało to 3 tygodnie, od momentu umówienia, oczywiście samochód w tym czasie musiał stać u nich, poco?, podobno takie warunki gwarancji. Po tym czasie odebrałem pięknego mercedesa z salonu, szczęśliwy bo w końcu długo nim nie pojeździłem . Minoł roku. Będąc na działce stwierdziłem, że umyje sobie samochód, a tu znowu RUDY tym razem na tylnych nadkolach od środka, więc poczekałem do przeglądu ASO i znowu zgłoszenie. Uznali, wymienili, trwało to 4 tygodnie, oczywiście samochód przez ten cały okres znowu musiał stać u nich. Lecz tym razem już miąłem dosyć, kupiłem sobie Citroena i temat rdzy dziwnym cudem się skończył.

więcej »
3,08
dodano 22.06.2012 14:53:57 przez

Kolejny raz to napiszę, samochód z Polskiego salonu, 100% bezwypadkowy, kupiłem go z firmy w której pracowałem. Od czego zacząć, a wiem RDZA, RDZA i jeszcze raz RDZA. Po zakupie samochodu pojechałem do kolegi do zaprzyjaźnionego serwisu, a tam ku mojemu zdziwieniu okazało się że dół drzwi jakiś rudy przednie nadkola też takie sobie, ale że bez wypadkowy i pełen serwis ASO, pojechałem na Jerozolimskie z gwarancją. Uznali, wymienili wszystkie drzwi przednie błotniki, tylna klapę polakierowali. Trwało to 3 tygodnie, od momentu umówienia, oczywiście samochód w tym czasie musiał stać u nich, poco?, podobno takie warunki gwarancji. Po tym czasie odebrałem pięknego mercedesa z salonu, szczęśliwy bo w końcu długo nim nie pojeździłem . Minoł roku. Będąc na działce stwierdziłem, że umyje sobie samochód, a tu znowu RUDY tym razem na tylnych nadkolach od środka, więc poczekałem do przeglądu ASO i znowu zgłoszenie. Uznali, wymienili, trwało to 4 tygodnie, oczywiście samochód przez ten cały okres znowu musiał stać u nich. Lecz tym razem już miąłem dosyć, kupiłem sobie Citroena i temat rdzy dziwnym cudem się skończył.

więcej »
4,15
dodano 25.08.2011 14:54:28 przez

Mercedes to jest po prostu mercedes. Jeśli to auto nie zawiedzie mnie w jakiś spektakularny sposób podczas dalszej eksploatacji (zrobiłem nim dopiero 75 tyś km)to moim następnym autem też będzie mercedes(tańszy od BMW i mniej agresywny w wyglądzie- dla mnie zalety). Jest cichy, szybki, zwrotny, ekonomiczny, solidny, wygodny - czyli taki jak powinien być. Auto nie było tanie w zakupie (chociaż wynikało to raczej z małego przebiegu, auto kupione od pierwszego właściciela, kobiety, salonowe a nie ściągane nie wiadomo skąd...)jednak nie jeździłem jak dotąd lepszym autem. Laguna Mondeo Pasat to po prostu nie ta liga (jest to technologiczna przepaść mają to samo ale nie działa tak jak powinno np: klimatyzacja automatyczna made in vectra raz wali powietrzem jak z zamrażarki po chwili grzeje jak piec - i to ma być automat?) !!!Na pierwszy rzut oka nic niezwykłego dopiero po powrocie do jazdy innymi autami zaczyna brakować "tego czegoś"...

więcej »
2,85
dodano 05.03.2010 22:51:14 przez

Powiem wam jedno nigdy więcej żadnego merca CDI mój merc od nowości zrobił 170 tys. i był w warsztacie 12 razy to zgroza już nawet mi się nie chce wymieniać, co i gdzie, bo to przeszło wszelkie oczekiwania! Jak czytam na szczęście nie tylko mnie ściągano lawetą, bo już myślałem, że trafiłem na felerny model. Marka ta ma coś do siebie, że wiecznie kradziono mi wkłady do lusterek, kołpaki i raz felgi AMG. Mam 55 lat i jedynego, merca, którego pokochałem to w124 oraz jeszcze w201 i to koniec trzeba zapomnieć o tej marce, bo Z PRZODU GWIAZDA TO H*J NIE JAZDA! Naszczacie otrzymałem dyrektorską SKODE SUPERB II na początku sceptycznie, ale teraz widzę, że to jedyne auto, które spełnia moje oczekiwania i któremu mogę zaufać zawsze i wszędzie. Jeszcze coś mercedes to tylko zazdrość u innych i nic więcej a w życiu liczy się coś innego.

więcej »
3,38
dodano 06.11.2008 23:11:39 przez

Małe sportowe autko z rewelacyjnym napędem niestety w tej wersji z usztywnionym zawieszeniem nie na nasze drogi. :o( Dobry dynamiczny silnik dostarczający ciekawych efektów dźwiękowych. Wyposażenie rewelacja: ŚWIETNY system nagłośnienia Harman Kardan, ciekawa 2-kolorowa skórzana tapicerka, wszędzie czujniki. Trochę za słaba wydajność klimatronika z filtrem węglowym przy szklanym dachu. Sporo strachu w trakcie jazdy w koleinach na oryginalnym ogumieniu 245/40/R17. Problem zanika (np. na zimówkach) o mniejszej szerokości 205/55/R16, ale samochód wyglada wtedy jak ubogi krewny... Jako jedyny samochód - lepiej kupić japończyka np. AVENSIS. Jako drugi samochód - rewelacja! Sporo przyjemności z jazdy.

więcej »
2,38
dodano 03.05.2004 11:44:49 przez

Jak na standard Mercedesa bardzo żle - samochód od nowości ma 20-usterek. Obsługa polskiego przedstawicielstwa zerowa - nie odpowiadają na reklamacje. Pakiet Mobilo Mercedesa gwarantujący samochód zastępczy dla użytkownika jeśli naprawa trwa dłużej niż 2 godziny w praktyce wygląda, że standard masz niemiecki (wg oceny Mercedesa), a czekasz ruski rok - SAMOCHODY ZASTĘPCZE SĄ NIEDOSTĘPNE. Kratka "biznesmena" zabiera 15cm długości bagażnika - za 3000zł jest tak zaprojektowana i zamontowana przez przedstawicielstwo Merca. Szyny i metalowa konstukcja foteli przednich nie osłonięte, sterczy żelaztwo jak w Fiacie 126p.

więcej »
4,31
dodano 12.10.2011 13:52:25 przez

Połączenie 6 cio biegowej skrzyni z silnikiem o mocy 143 km jest idealnym rozwiązaniem dla osób które lubią podróżować jazda nie jest męcząca nawet trasa 1500 km Tak jak widać inne opinie to trochę można się uśmiać,,,piszą złom porażka itp ,ale jeśli się kupuje zloma a później wypisuje wszystkie usterki co wynikają z bezmyślnego użytkowania i braku jakiegokolwiek serwisu to nic dziwnego ,jeśli ktoś choć troch zadba o swoje auto nie musi to być akurat merc to nie będzie miał problemów chyba ze jak w jednym z komentarzy ktoś kopił zjedzony model i na niego spadły wszystkie zaniedbania od początku

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD

Rocznik: 2014. Przebieg: 12 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.

Cena: 228 326  ►  194 000 zł

Zyskujesz 34 326 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 267 212  ►  227 000 zł

Zyskujesz 40 212 zł Zobacz szczegóły »

Auta taniej niż w salonie

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa C, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mercedes Klasa C

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mercedes Klasa C

Mercedes C 220 BlueTEC - "eSka" w miniaturze
Mercedes C 220 BlueTEC - "eSka" w miniaturze Nowa odsłona Mercedesa klasy C została upodobniona do flagowej "eSki". Zarówno wizualnie, jak i technicznie. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Samochód sprzedaje się wyśmienicie.

Mercedes Klasa C - zobacz filmy

Mercedes-Benz C-Class 220 BlueTEC 170 KM - acceleration 0-100 km/h
Mercedes-Benz C-Class 220 BlueTEC 170 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Mercedesa Klasy C w wersji 220 BlueTEC o mocy 170 KM. Pomiar wykonany za pomocą DriftBoxa.
[HD] Mercedes-Benz Klasy C 220 BlueTEC 170 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Mercedes-Benz Klasy C 220 BlueTEC 170 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Gdy Mercedes-Benz Klasy C ujrzał światło dzienne wiele osób było zaskoczonych ilością podobieństw do topowej Klasy S. Z drugiej strony jest to dziś dość powszechna taktyka i nie zawsze jest to dla auta korzystne. Czy tak samo jest w przypadku testowanego modelu? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w naszym teście!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 684
Mercedes Klasa C W203 219

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum