Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 2000-2002 - Oceń swoje auto

Ocena Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 2000-2002

Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 2000-2002

z przebiegiem 130 000 km, wyprodukowany w 2000 roku
Średnia ocena
3,00
~andru
dodał ocenę 04.05.2008 08:17:43, jeździ tym autem niecały rok, poprzednie auto Daewoo Nubira kombi 2.0 2000; Audi 100 2.3 sedan 1994; VW Passat 1,8 sedan 1993; Mercedes S500 w140

Całokształt

2,00
Witam serdecznie. Na wstępie mojej wypowiedzi pragnę zapewnić, że nie jestem zwykłym napalonym młodzieńcem, który swoją miłość do tego auta bierze z plakatów powieszonych na ścianie pokoju. Jestem a właściwie Bogu dzięki byłem faktycznym właścicielem tego Merca a swoją opinie traktuję poważnie, bo wiem, że ludzie to czytają a potem podejmują decyzje zakupu auta i potem bardzo żałują.. Tak było też i ze mną. Nie wstydzę się przyznać, że popełniłem błąd, w przeciwieństwie do innych osób wypełniających tą ankietę. Opinie typu- wszystko ok., wszystko super, jeździ jak złoto, Merc jest the best, bo to Merc i już i nie ma jazdy bez gwiazdy, należy włożyć między bajki. Owszem Mercedes był niezawodny, ale te czasy minęły, podobno najnowsza seria modeli Mercedesa jest znacznie lepsza, ale to już inne pieniądze. Mam na myśli W204 czyli następcę opisywanego tu modelu W203 i analogicznie sprawa się ma do pozostałych modeli. Na moją pochwałę zasługują również dwa inne modele Mercedesa Model CL W215 oraz SL R129 i R230. ponieważ są to najwyższe modele tej marki nie licząc SLR’a i tam dbałość o szczegóły i detale jest o dziwo lepsza, jak i traktowanie w serwisie jest zupełnie inne. Wiem, bo znam osobiście ludzi, którzy jeżdżą na co dzień tymi autami, proszę nie myśleć, że moje informacje biorą się z nieba. Wracając do tematu, chciałbym napisać kilka zdań na temat W203 abyście Wy drodzy czytelnicy, byli świadomi ryzyka. Niestety z wielką przykrością muszę stwierdzić, że faktycznie ostatnim prawdziwym Mercedesem był model W124. Po tym modelu filozofia Mercedesa zmieniła się co w praktyce oznaczało, że samochód tejże wspaniałej marki nie miał być niezawodny, lecz luksusowy, wygodny, nie dla każdego- Prestiżowy. Na czym więc tak naprawdę polega owy luksus w Mercedesie? otóż na tym, że auto ma się popsuć raz w miesiącu, aby jego właściciel, czyli zamożny gentelman w garniturze, mógł przyszpanować faktem, że stać go na ciągłe, notoryczne, upierdliwe naprawy w kiepsko zorganizowanym, piekielnie drogim i z chamską obsługą "serwisie" i prawdę powiedziawszy można by przymknąć na to wszystko oko, gdyby owy "serwis" faktycznie naprawił samochód. W rzeczywistości jest znacznie inaczej, a właściwie jest to katastrofa:( Jedna rzecz jest niby naprawiona, ale za to psują Ci inną w taki sposób, abyś za miesiąc lub dwa przyjechał znowu i zapłacił 500 zł za podpięcie wtyczki do komputera i wykasowanie błędów. Mercedes w drugiej połowie lat 90 tych, właśnie tak zaczął zarabiać na samochodach, czyli nie na ich sprzedaży a na serwisach, które podejmowały się ciągłych napraw wydawać by się mogło prozaicznych, lecz jakże kosztownych. Mowa tu nie tylko o C klasie, ale też o E, S, V. Te auta psują się regularnie, szczególnie S400 cdi, V220 cdi, E220 Cdi, E270 cdi, E 320 cdi. Najśmieszniejsze jest to, że te auta wcale nie musiały takie być, ich usterkowość nie wynika z niechlujności czy niedbałości o szczegóły. Wina leży w polityce którą obrał sobie Merc- nie ma być niezawodnie, ma być luksusowo i ma się od czasu do czasu psuć. Reasumując, Mercedes W203 jest pięknym autem, moim zdaniem ładniejszym niż BMW serii3 czy AUDI A4 choć to kwestia gustu, natomiast na pewno nie jest to auto lepsze jakościowo i na pewno nie daje tyle frajdy z jazdy co BMW czy Audi, tutaj Mercedes po prostu jest słaby. Ja polecałbym BMW, Audi nie daje tej aury luksusu, ale też jest niezłe. Jeśli lubicie sobie pojeździć dla przyjemności, używacie auta na co dzień, cenicie sobie luksus i niezawodność, to zapomnijcie o kupnie Mercedesa W203. Są auta, których po prostu nie wolno kupować a W203 z pewnością do nich należy. Poniżej opisuję wszystkie przygody jakie przeżyłem z moją C klasą w wersji elegance. Dodam, że auto było bezwypadkowe sprowadzone z Francji, gdzie drogi są w nieporównywalnie lepszym stanie niż nasze polskie. Na początku użytkowania było całkiem nieźle, ale to co nastąpiło potem, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Pomimo kiepskiej przygody z Mercedesem, nadal uważam, że Ta marka coś w sobie ma, szczególnie najnowsze modele od roku 2005. Pozdrawiam wszystkich miłośników motoryzacji. Co do Merca sprzedałem go napalonemu frajerowi, który chciał zadać szyku na wiosce:)

Mechanika

Silnik

4,00
Silnik 2.0 kompressor bardzo fajny moim zdaniem. Jest Dynamiczny, ładnie się zbiera, kompresor ładnie gwiżdże, zwłaszcza przy redukcji. Jest w miarę ekonomiczny. Niestety nie toleruje paliwa kiepskiej jakości, warto profilaktycznie tankować 98.

Skrzynia biegów

4,00
Tutaj jest dobrze. Skrzynia jest w miarę precyzyjna, cicha, przerzuca biegi bardzo dyskretnie, dostosowuje się do charakterystyki jazdy kierowcy. Niestety tip tronik jest zdecydowanie za wolny, ale to żadna nowość w Mercu. Biegi przy redukcji przełączane są z małym opóźnieniem, przy przełączaniu na wyższy, zwłoka jest już większa, ale tego się tak często nie używa więc można to przeboleć. Gorzej jeśli do samochodu wsiądzie nasz kolega z pracy i będzie chciał zobaczyć z ciekawości jak to działa. Jeśli się pozna to najemy się wstydu... Na co dzień, jest to zbędny bajer. Plastikowa obwódka skrzyni, po jakimś czasie użytkowania zaczyna się ruszać razem z dźwignią zmiany biegów a sama gałka zaczyna się ruszać wokół własnej osi- to zdradza mizerne wykonanie. Na pocieszenie pozostaje fakt, że jest obszyta skórą. W serwisie powiedzieli, że to nie powinno przeszkadzać w codziennej eksploatacji:) boki zrywać.

Układ jezdny

2,00
Ciągłe kłopoty z zawieszeniem, bardzo delikatne i drogie podzespoły, efekt myszkowania po drodze jest nie do usunięcia, po mimo kosztownych napraw i wymianie elementów zawieszenia (gumy na wahaczach, końcówki drążków, drążki kierownicze, stabilizatory wahacza, amortyzatory) Do uszu ciągle dobiegają niepokojące odgłosy, stuki itp. To zawieszenie dobrze wybiera nierówności, jest przyjemnie sprężyste, ale po krótkiej eksploatacji po naszych drogach zaczyna się sypać, auto kiepsko się prowadzi, przy większych prędkościach jest kłopot z utrzymaniem toru jazdy na wprost. Jechałem na A1 160km/h i musiałem cały czas korygować tor jazdy. W aucie z kompletnie wymienionym zawieszeniem jest to śmieszne i skandaliczne. Albo ten typ tak ma, albo serwis Merca się popisał. Koszt naprawy 4000zł!!! Wymiana zawieszenia przynajmniej co 20000km:)

Komfort

Widoczność

4,00
Widoczność jest spoko. Do tyłu też, oczywiście parktronik usprawni parkowanie, ale ja tego nie mam i tez jest ok. Widoczność w lusterkach bocznych jest w moim mniemaniu dziwna. Samościemnianie w nocy we wszystkich lusterkach działa świetnie, ale same zwierciadła w bocznych mają zbyt mocny efekt pomniejszania. Trudno mi było się przyzwyczaić, są trudności w ocenie odległości samochodów jadących za nami, podczas jazdy trzeba się asekurować lusterkiem wewnętrznym, co jest z kolei trudne w jeździe po 3 pasmowej jezdni.

Ergonomia

3,00
Kiepskie rozmieszczenie sterowania szyb, mam 186 cm wzrostu i muszę przysuwać nogę do siebie, aby swobodnie manipulować przy szybach. Sensor deszczu w tym aucie to katastrofa, raz wycieraczki chodzą za szybko, raz za wolno, a przy delikatnej mrzawce dostają pierdolca. Sensor przydaje się podczas wyprzedzania na trasie w deszczu, ale podczas mżawki w jeździe miejskiej przeszkadza- wycieraczki chodzą zdecydowanie za szybko. Problem sprawiły mi równiez światła mijania- są za słabe, wymagają większej koncentracji i uwagi w nocy, przez co szybciej męczą się oczy. Innaczej jeśli się ma xenony. Kiepski dostęp do regulacji fotela przy zamkiętych drzwiach. Jeśli regulacja jest na drzwiach to wszystko gra, jeśli na dole przy fotelu to już gorzej- wszystko zależy od wersji. Wspomaganie działa nieco za słabo, ale to indywidualna sprawa. Najbardziej rozczarowały mnie elementy wnętrza, które są wykonane z dobrych materiałów, ale ich montaż i spasowanie to śmiech na sali. Fotele trzeszczą i skrzypią, psując wyciszenie auta, człowiek czuje się jakby jechał Golfem 2 do tego trzeba dorzucić odgłosy zawieszenia i można strzelić sobie w łeb. Drewniane elementy ozdobne, które są tak naprawde plastikiem, odklejają się i odpadają- zwłaszcza przy pulpicie sterowania szybami. Od strony kierowcy drewno odkleiło się zupełnie, a od strony pasażera już powoli zaczyna odstawać. Przebieg 130 tysięty:) Obciach jeśli ktoś ze znajomych wsiądzie wam do auta. Obszar dookoła klamek cierpi na tak zwaną łuszczycę, czyli materiał słabej jakości, łatwo rysujący się, zadzierający- przypadłość znana z Forda mondeo i Seata Ibizy. Wystarczy dziewczyna z pierścionkami na dłoni i po kilkunastu tysiącach pojawiają się brzydkie zadrapania. W BMW czy Audi tego po prostu nie ma.

Wentylacja i ogrzewanie

1,00
Klima w tym aucie żyje własnym życiem. Często się psuje, koszt naprawy w serwisie to 100- 500 zł. Owa naprawa polega jak już wcześniej wspomniałem na podpięciu wtyczki do komputera i wykasowaniu błędów. Usterka stale się powtarza i jest nie do naprawienia. Ta klima po prostu tak ma, ma się psuć i koniec. Wiadomo, że człowiekowi zawsze będzie zależało na sprawnej klimatyzacji w lecie i zrobi wszystko, żeby ją naprawić a naprawić ją może tylko serwis Merca i na tym właśnie polega polityka tej firmy. Co jakiś czas włącza się kontrolka CE której nie da się wyłączyć, nawiew jak gdyby się zawiesza, dmucha ale nie działa klima. Jeśli już wrócimy od serwisu i mamy więcej szczęścia to działa, ale z opóźnieniem, raz włącza się szybciej a raz z ogromnym opóźnieniem (po 20 min. jazdy) I wtedy nie wiesz, czy to klima się popsuła, czy może klima działa, ale ma zły humor i trzeba poczekać, a może zacząć ją prosić żeby się włączyła, a może źle coś ustawiłeś- sytuacja staje się ciekawsza, kiedy jest środek lata a Ty zaczynasz się pocić jak cap i czujesz się jak cap w Swoim własnym Mercedesie- klasa sama w sobie. Pierdolca można dostać.

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,00
Przestrzeni jest dużo a mam 186 cm. Znam fajny sposób, jak sprawdzić, czy dane auto jest dla nas wystarczająco przestronne. Wsiadamy za kierownicę i ustawiamy fotel pod siebie, obieramy pozycję najwygodniejszą do codziennej jazdy. Następnie bez przesuwania fotela wysiadamy i siadamy z tyłu za kierowcą. Jeśli się mieścimy i mamy miejsce na nogi to jest to auto dla nas. W opisywanym tu Mercedesie tego miejsca na nogi za kierowcą troszeczkę zabrakło, ale po lekkim przesunięciu było już ok. Chodzi o to, żeby się mieścić bez dotykania przedniego fotela, wtedy wiemy, że auto spełnia nasze oczekiwania i mamy fajną skalę porównawczą. Może to brzmi banalnie i głupio, ale podczas testowania wielu aut tą metodą, to się sprawdza.

Wyciszenie

3,00
Wyciszenie psuje wspomniane już wcześniej skrzypienie przednich foteli i odgłosy dobiegające z zawieszenia.

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,00
Auto nie pali dużo, powiedziałbym w sam raz, biorąc pod uwagę osiągi. Wszystko zależy od nogi, ale nawet jeśli jeździmy dynamicznie w mieście będzie to od 10 do 12 litrów. Oczywiście możemy się ścigać od świateł do świateł, ale wtedy będzie to 16 litórw. Można też zejść do 8 litrów, ale wtedy lepiej już jeździć rowerem- będzie szybciej.

Stosunek jakość/cena

2,00
Auto kosztowało 42 000 zł. Za tą cene można mieć 100 razy lepsze auto np: Audi A6; BMW 3; BMW 5; BMW7; E klase; S klase w140; Audi A8. Wszystkie oczywiście albo w dieslu albo w benzynie, ale trzeba wziąć pod uwagę różnice w cenie, diesle są za zwyczaj troszeczkę droższe. Ktoś mógłby zapytać po co porównuje auta nie z tego samego segmentu, ale z pewnością każdy będzie chciał wiedzieć, co można za taką cenę kupić. Ja najbardziej polecam BMW 7 lub Mercedesa S W140 to niesamowite auta, Audi A8 też jest świetne, szczególnie prowadzenie za sprawą napędu quatro, ale Audi jest najmniej komfortowe, najmniej rzuca się w oczy a laik pomyśli że to A6.- po prostu jakieś Audi. Mercedes S jest największy, bardzo komfortowy, reprezentacyjny, majestatyczny prowadzi się jak okręt, to wzbudza ogromne poczucie bezpieczeństwa i komfortu, ten samochód to jak ogromna pierzyna na kołach. Budzi respekt na drodze ze względu na swoje wymiary, ale jakość prowadzenia i większa usterkowość deklasuje go na 2 miejsce. BMW moim zdaniem wygrywa, jest tak samo komfortowe co Mercedes, ale ma znacznie lepsze właściwości jezdne, jest bardziej zwarte, zwinne i przewidywalne mowa o modelu E38 z silnikiem 4.4 benzyna. miałem okazje nim pojeździć przez kilka dni. Jedyna wada to chyba zła opinia na temat ludzi, którzy nimi jeżdżą- Jak się robi sałatkę z buraków? wrzucasz granat do BMW :))

Niezawodność

Drobne usterki

3,00
No i tutaj będzie grubo:) od czego tu zacząć... Ciągłe problemy z klimą, wiecznie nawala, zawiesza się raz chłodzi raz nie naprawa w serwisie wykasowanie błędu 100-500zł, fotele skrzypią, trzeszczą, elementy wnętrza przyklejone są na chińską śline i odpadają po jakimś czasie, wykończenie na drzwiach w okolicy klamek łuszczy się i rysuje, co wygląda obrzydliwie, sensor deszczu głupieje podczas deszczu nie do naprawienia, prawy kierunkowskaz w lusterku przestał działać- naprawa w serwisie, wykasowanie błędu, który wziął się niewiadomo skąd 100 zł. Radio przestało grać- wykasowanie błędu- 100zł.

Poważne usterki

3,00
No i tu będzie jeszcze bardziej grubo:) Zawieszenie, wymiana wszystkich elementów eksploatacyjnych bez kolumn (sprężyn) czyli drążki na wachaczu, drążki kierownicze, stabilizatory, wszystkie elementy gumowe, tuleje na wachaczach razem gdzieś 4000zł efekt- myszkowanie po drodze, auto jest niestabilne, nerwowe w prowadzeniu, nieprzewidywalne i te stuki na wybojach- tragedia. Wymiana przepływomierza koszt 1800zł oczywiście po naprawie auto dalej się dławiło więc trzeba było pojechać jeszcze raz od tamtej pory spokuj. Najdziwniejsza rzecz jaka mi się przytrafiła w tym samochodzie to zupełna awaria elektroniki. Przychodze pewnego pięknego dnia do auta, chcę otworzyć z pilota a tu nic. Mysle sobie akumulator padł. Musiałem otworzyć z kluczyka. Co się okazało akumulator był sprawny, ale auto nie chciało w ogólę przyjąć kluczyka a stacyjka nie chciała się obrócić ( w Mercach jest elektroniczny kluczyk- to tak dla nie wtajemniczonych) Auto totalnie siadło, główny wyświetlacz zaczął pokazywać pojedyncze piksele. Mercedes pojechał na lawecie do serwisu, przyczyną był błąd w elektronice spowodowany... WIGOCIĄ:) naprawa 800zł plus laweta. Co by było gdybym był w obcym kraju, gdzieś na urlopie i niemiałbym dostępu do serwisu? Wracałbym do domu taksówką:) byłoby super tak sobie pojeździć w aucie ze sprawną klimą- miodzio...

Spalanie 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 2000-2002

Pb [l/100km]
Średnie spalanie:
11,0

Minimalne średnie spalanie

:
10,0

Maksymalne średnie spalanie

:
16,0

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe

:
7,0

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniającego?

Karoseria

Jest piękny, szczególnie w wersji po liftingu ze światłami soczewkowymi i xenonami. Ludzie idący chodnikiem oglądają się za Tobą, ale biorąc pod uwagę awaryjność tego modelu z pewnością wolałbyś zostawić pieniądze na koncie i też pochodzić piechotą:)

Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego

Zawieszenie

Bardzo delikatne, drogie w eksploatacji, rozsypuje się na naszych drogach, ato jest kiepskie w prowadzeniu.

Układ elektryczny

Gdyby dali ruską elektronike to nic by nie nawaliło- przykład ruskie śmigłowce i samoloty;] a tak poważnie to szkoda gadać, auto potrafi odmówić posłuszeństwa w najmniej oczekiwanym momencie. Alfa jest mniej awaryjna. Psująca się klima doprowadza do padaczki.

Inne

Wszystkie inne pierdoły, które potrafią zepsuć humor. Przepływomierz, radio, kierunkowskaz, plastikowe elementy wnętrza, to auto po prostu się sypie. Znaczek na masce sie nie psuje i to tak naprawdę jedyna pociecha.

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

Sugeruję usunięcie, bo:
 
poprzednia ocena
 
powrót do listy
sortowanie według długości komentarza (zmień sortowanie)

Oblicz koszty własnej jazdy 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 2000-2002

Koszt przejechania 100 km [zł]:
Mój styl jazdy
oszczędny
zrównoważony
dynamiczny
Koszt miesięczny [zł]:
5
25
50
75
100
15 tysięcy km rocznie
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (5 komentarzy)

~gązo

Oceń przydatność:

0
0

nie mogę znależć opisu jak naprawić usterkę stacyjki ktura nie chce się przekręcić

08.09.2014 12:38:55 napisz odpowiedź
~D>K

Oceń przydatność:

2
1

do Pana który opisywal Całokształt, jeździłeś całe życie furmanka i koniem po łąkach to pozostań na tym mialem mercedesy w123 w124 c klase 1 w210 2,2D , w210 2,3 lpg , obecnie w211 2,2CDI i Cklase 2,0 kompresor w203 , auta nigdy mnie nei zawiodły co do czesci sa drogie bo jest to marka , trafiles jakiegos rumpla przez polowe ceny podejrzewam co kury w nim jaja znosiły i stękasz tutaj ze problem z tym czy z tym , chcesz auto dobre to kup po normalnych pieniążkach , w2102,3lpg zrobilem w dwa lata 100tys km n lpg i mnie nie zawiodlo w203 smiga jak szalona i reszta tez byla ok , jak dla mnie Mercedes jest najbardziej komfortowym i nie zawodnym autem , miedzy czasie mialem passata b5 fl w porównaniu do MB to kupa złomu . jestem jak najbardziej za MERCEM I POLECAM !

24.05.2014 09:34:32 napisz odpowiedź
~w203

Oceń przydatność:

3
1

Mam 4 lata w203, sprowadzony z pewnego źródła jeździ bez zarzutu (zrobiłem ponad 70k km). Nie wiem skąd wystawiający opinię zakupił tak "okazyjne" auto, bo to co pisze aż się w głowie nie mieści.
Inna sprawa, że omawianych przez nas aut nie trzeba koniecznie serwisować w ASO z obawy o utratę gwarancji :)
Zawieszenie, elektrykę można naprawić u znajomych mechaników i wtedy ceny są śmiesznie niskie.

31.03.2014 17:36:30 napisz odpowiedź
~maniak w 203

Oceń przydatność:

2
1

no to dałeś stary po garach.tylko jedno pytanie.czy aby to twoje mb nie było z powodzi,bo to co ty opisujesz to może jesteś ktoś np. pechowiec.pozdro

08.02.2014 23:47:01 napisz odpowiedź
~srebny

Oceń przydatność:

3
0

Hej, Znacząco się nie zgadzam z Twoją opinią, ponieważ przez 2 lata jeździłem C200 kombi z 2005r również miałem W210 i W202. Opisałeś że miałeś problem z zawieszeniem w moim przypadku nie miałem lepszego zawieszenia jeździł jak po szynach. Części bardzo tanie oryginalne poza serwisem (klocki tarcze komplet na 4 koła niecałe 700zł) dodam że części były z oznaczeniem do merc w124 w202 i w203. Tego typu połączeń w zawieszeniu był dosyć sporo. przez 2 lata wymieniłem tylko klocki i tarcze oraz olej i filtry czyli podstawa, żadnych więcej kosztów a robiłem 40tyś rocznie!

14.11.2013 09:11:11 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa C, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mercedes Klasa C

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mercedes Klasa C

Mercedes C 220 BlueTEC - "eSka" w miniaturze
Mercedes C 220 BlueTEC - "eSka" w miniaturze Nowa odsłona Mercedesa klasy C została upodobniona do flagowej "eSki". Zarówno wizualnie, jak i technicznie. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Samochód sprzedaje się wyśmienicie.

Mercedes Klasa C - zobacz filmy

Mercedes-Benz C-Class 220 BlueTEC 170 KM - acceleration 0-100 km/h
Mercedes-Benz C-Class 220 BlueTEC 170 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Mercedesa Klasy C w wersji 220 BlueTEC o mocy 170 KM. Pomiar wykonany za pomocą DriftBoxa.
[HD] Mercedes-Benz Klasy C 220 BlueTEC 170 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Mercedes-Benz Klasy C 220 BlueTEC 170 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Gdy Mercedes-Benz Klasy C ujrzał światło dzienne wiele osób było zaskoczonych ilością podobieństw do topowej Klasy S. Z drugiej strony jest to dziś dość powszechna taktyka i nie zawsze jest to dla auta korzystne. Czy tak samo jest w przypadku testowanego modelu? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w naszym teście!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów 190 665

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum