Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

MG TF I Cabrio 1.8 136KM 2002-2005 - Oceń swoje auto

MG
TF
I
Cabrio
1.8 136KM 2002-2005

Ocena MG TF I Cabrio 1.8 136KM 2002-2005

MG TF I Cabrio 1.8 136KM 2002-2005

z przebiegiem 89 000 km, wyprodukowany w 2003 roku, manualna skrzynia biegów
Średnia ocena
4,38
~Janusz
dodał ocenę 10.10.2012 21:45:53, jeździ tym autem rok, poprzednie auto Jaguar X Type

Całokształt

5,00
Niecodzienne auto z charakterem i fantastycznymi wlasnosciami jezdnymi. Urok retro w poläczeniu z nowoczesnä koncepcjä.

Mechanika

Silnik

4,00
Silnik ulokowany centralnie - zaraz za oparciem siedzenia, dla poprawy wentylacji i chlodzenia w ciasnym przedziale silnikowym bez niepotrzebnych mat wytlumiajäcych- komunikuje kierowcy bezposrednio swöj naströj. Kontrola plynu chlodzenia i oleju raz na tydzien - to wazne, bo jak kazdy silnik centralny pracuje w utrudnionych warunkach termicznych.

Skrzynia biegów

5,00
Bez zarzutu, dobrze zestopniowana, krötkie drogi, jak trzeba to na drugim do 100 km/h

Układ jezdny

5,00
Jeden z glöwnych atutöw tego modelu. Dzieki centralnym umieszczeniu ciezkich czesci (silnik i skrzynia biegöw) niemal bez efektu bezwladnosci mas przy jezdzie po zakretach. Dlatego zrezygnowano z elektronicznych systemöw stabilizacyjnych,przy calkowicie neutralnym zachowaniu w jezdzie po luku szybkosc jest ograniczona tylko przez antycypacje sytuacji przed maskä i jakosc muskulatury karku kierowcy.

Komfort

Widoczność

3,00
Auto zbudowano na grupie podlogowej Lotusa Elise, dla zwiekszenia sztywnosci karoserii w ksztalcie zaznaczonej wanny, wiec posladki zalogi znajdujä sie ok. 20 cm nad poziomem asfaltu - silä rzeczy oczy ma sie nieco wyzej niz klamki otaczajäcych aut, wiec nie ma co sie rozglädac...

Ergonomia

5,00
Auto zbudowano w tradycji klasycznych malych angielskich roadsteröw z glöwnym naciskiem na prostote i plynnosc obslugi. Wszystko jest ergonomicznie bez zarzutu, w czasie lotu po zakretach obsluga czysto intuicyjna. Konstrukcja lekkiego dachu tekstylnego genialnie prosta, obsluga manualna (zadnych psujäcych sie silniköw i dzwigni).

Wentylacja i ogrzewanie

5,00
Bardzo skuteczna, bez zarzutu. Niektörzy marudzä, ze kompresor klimatyzacji ulokowany jest niewygodnie w tunelu na nogi pasazera - ale to z powodu optymalnego rozlozenia mas samochodu.

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,00
Miejsca jest malo, przy wsiadaniu ma sie wrazenie, ze to auto "wciäga" sie na siebie jak rekawiczke. Widze to jako zalete, bo przy tych szybkosciach po luku jakie tu sä mozliwe jest lepiej gdy sila odsrodkowa nie znajduje zbyt wielu mozliwosci gry cialami zalogi.

Wyciszenie

2,00
Czegos takiego jak "wyciszenie" tu nie ma - byloby to sprzeczne z koncepcjä lekkiego roadstera z silnikiem centralnym.

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

5,00
Koszta? Zuzycie paliwa przez tak lekkie auto (1100 kg) nie jest zadnä kwestiä. Wazne: Znalezienie warsztatu w przeszlosci autoryzowanego przez Rover/MG , nowe, firmowe czesci niedrogie, juz raczej godziny pracy mechanika - bo obsluga silnika centralnego z powodu trudnego dostepu trwa nieco dluzej.

Stosunek jakość/cena

5,00
Nie do pobicia. Osmiolatek z 80.000 km w klasycznym zestawie english racing green, jasno-bezowä skörä,kierownicä i deskä rozdzielczä w drewnie i w kolorze zielonym stonowanym pokryciem dachu tekstylnego za... 23000zl

Niezawodność

Drobne usterki

5,00
Kupilem to auto jako osmiolatka z czterema wlascicielami przede mnä - w ciägu roku uzytkowania przeze mnie nie bylo zadnych drobnych usterek.

Poważne usterki

4,00
Jedna wieksza naprawa - sprzeglo, kompletna wymiana - koszt wszystkich czesci ca. 850 zl. No cöz - poprzednimi samochodami osiägalem do 320.000 km na pierwszym sprzegle, ale tutaj nie wiadomo ile czucia w stopie mieli moi poprzednicy.

Spalanie 1.8 136KM 2002-2005

Pb [l/100km]
Średnie spalanie:
7,4

Minimalne średnie spalanie

:
7,3

Maksymalne średnie spalanie

:
9,5

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe

:
5,5

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniającego?

Wiedzialem juz wczesniej, ze auta z silnikiem centralnym to szczegölny gatunek, ten MG zaskoczyl mnie jednak tym ze jego obszar zachowan krytycznych jest w otwartym ruchu drogowym praktycznie nie do osiägniecia.

Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego

Wymiana sprzegla

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do wiarygodności ogladanego wpisu, napisz je w powyższym polu i kliknij na przycisk "Wyślij". Na pewno rozpatrzymy Twoją sugestię!

Oblicz koszty własnej jazdy 1.8 136KM 2002-2005

Koszt przejechania 100 km [zł]:
Mój styl jazdy
oszczędny
zrównoważony
dynamiczny
Koszt miesięczny [zł]:
5
25
50
75
100
15 tysięcy km rocznie
Komentarze kierowców