Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Mitsubishi ASX - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Mitsubishi ASX
 
lista silników Mitsubishi ASX

Podsumowanie 105 ocen tego auta

Oceny Mitsubishi ASX

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,28
3% lepiej niż w segmencie Małe SUVy (4,15)

Całokształt

Całokształt

4,30

Mechanika

Silnik

4,21

Skrzynia biegów

4,23

Układ jezdny

4,49

Komfort

Widoczność

4,14

Ergonomia

4,34

Wentylacja i ogrzewanie

4,45

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,33

Wyciszenie

3,86

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,33

Stosunek jakość/cena

4,27

Niezawodność

Drobne usterki

4,36

Poważne usterki

4,36

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
82%
18%
NIE
na podstawie 105 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Silnik

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 105 ocen

sortuj komentarze od
3,69
dodano 24.12.2010 05:37:58 przez

OD NIEDAWNA JESTEM ZAWIEDZIONYM UŻYTKOWNIKIEM I CAŁKOWICIE ZGADZAM SIĘ Z OPINIĄ PODPISANĄ „POTENCJALNY NABYWCA” W TYM SAMOCHODZIE NAJBARDZIEJ UDANA JEST LINIA NADWOZIA A PRZÓD RZECZYWIŚCIE PRZYPOMINA SOWIECKIEGO CIĘŻAROWEGO „KRAZA”. NALEŻAŁOBY PRZY NIM POPRACOWAĆ PRZY PIERWSZYM „FACE-LIFTING-u”. JEŻELI CHODZI O PRZESTRZEŃ WNĘTRZA TO PRZY TYM ROZSTAWIE OSI I GABARYTACH JEST BARDZO MAŁA ( też jestem wysoki 182cm ). DZIWIĄ MNIE OPINIE MÓWIĄCE O PRZESTRONNYM WNĘTRZU, BYĆ MOŻE PISZĄ JE LUDZIE KTÓRZY PRZESIEDLI SIĘ Z MALUCHA LUB TRABANTA, LUB O WZROŚCIE PONIŻEJ 170cm, LUB JEŻDŻĄ Z BRODĄ NA KIEROWNICY. ( Porównać z Subaru Forester i nie tylko-mniejszy rozstaw osi i większa przestrzeń ) SILNIK BENZYNOWY 1.6 - 117KM DO TEJ BUDY - ZA SŁABY ( chyba że ktoś jeździ sam, dla rodziny nie polecam – jazda jest męczeniem silnika i kierowcy ). OPTYMALNA MOC SILNIKA TO 0,1 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU, TUTAJ JEST ZALEDWIE 0,078 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU. UPRASZCZAJĄC NA JEDNĄ TONĘ ŚREDNIEJ MASY POWINNO BYĆ ~100 KM. MAM NADZIEJĘ ŻE DOŚĆ UDANY MODEL „MITSUBISHI ASX” DOCZEKA SIĘ PRZESTRONNIEJSZEGO WNĘTRZA ( zachowując jednocześnie bardzo ładną, proporcjonalną sylwetkę –tylko po co tyle miejsca pod maską ) I MOCNIEJSZEGO EKONOMICZNEGO SILNIKA BENZYNOWEGO ( 1,8; ~140/150 KM – WYSTARCZY ) Z NAPĘDEM 4x4 i 6-ścio STOPNIOWĄ PRZEKŁADNIĄ. ( Mocny silnik nie jest po to aby szaleć na drogach co stanowczo odradzam, ale po to aby jeździć bezpiecznie i delektować się jazdą z dynamicznym silnikiem – to duża frajda ) SAMOCHÓD TEN ZASŁUGUJE NA MOCNIEJSZEGO BENZYNIAKA, WTEDY JAZDA BYŁABY BARDZIEJ SATYSFAKCJONUJĄCA I BEZPIECZNIEJSZA. POWINIEN BYĆ ON ALTERNATYWĄ DLA MONTOWANEGO WYDAJE SIĘ DOBREGO DIESEL-a, KTÓRY W POLSKICH WARUNKACH GDY NAWET NA TRASIE TRZEBA JEŹDZIĆ JAK W MIEŚCIE NIE SPRAWDZI SIĘ – SZYBKO SIĘ ZARŻNIE. NIE JESTEM PRZEKONANY O WALORACH SYSTEMU „STOP & GO” NA SZCZĘŚCIE MOŻNA GO WYŁĄCZYĆ. ( Jest to niepotrzebny kosztowny gadżet ) OFEROWANA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA WYDAJE SIĘ BYĆ TYLKO POZORNA, GDYŻ KAŻDY ROZRUCH SILNIKA WYMAGA ZWIĘKSZONEJ DAWKI PALIWA. KAŻDEMU ROZRUCHOWI W FAZIE POCZĄTKOWEJ TOWARZYSZY NIEDOSTATECZNE SPALANIE, A ZATEM WYKROPLONE PALIWO ŚCIEKA DO OLEJU POGARSZAJĄC JEGO WŁAŚCIWOŚCI SMARNE, CZĄSTKI NIEDOPALONEGO I SKRYSTALIZOWANEGO PALIWA ZOSTAJĄ WYRZUCANE DO UKŁADU WYDECHOWEGO CO DODATKOWO ZATRUWA ŚRODOWISKO. BARDZO DROGI FILTR CZĄSTEK STAŁYCH CZĘŚĆ ZATRZYMA ALE KOSZTEM SKRÓCONEJ ŻYWOTNOŚCI. DO TEGO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA JEST ROZRUCHEM SUCHYM, CO BARDZO SZYBKO ODBIJE SIĘ NA ŻYWOTNOŚCI UŁOŻYSKOWANIA CAŁEGO SILNIKA PLUS CYLINDRY, TŁOKI, PIERŚCIENIE A W SZCZEGÓLNOŚCI TURBO SPRĘŻARKI W DIESEL-u. SZACUNKOWO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA POWODUJE JEGO ZUŻYCIE W TAKIM SAMYM STOPNIU JAK PRZEJECHANIE OD 5-ciu DO 10-ciu KILOMETRÓW ( kalkulacja jest prosta, wystarczy policzyć ilość niepotrzebnych rozruchów do ilości przejechanych kilometrów ). NALEŻY JESZCZE WSPOMNIEĆ O BARDZO INTENSYWNIE FORSOWANYM SYSTEMIE ROZRUCHOWYM, ŻYWOTNOŚĆ JEGO ZOSTAJE WIELOKROTNIE SKRÓCONA NIE MÓWIĄC JUŻ O AKUMULATORZE. W TEJ SYTUACJI NALEŻY ROZWAŻYĆ, CZY RZECZYWIŚCIE JEST TO SYSTEM OSZCZĘDNEJ EKSPLOATACJI, A JEŻELI NAWET TO CZY OSZCZĘDNOŚCI POKRYJĄ KOSZTY REMONTU SPOWODOWANE WCZEŚNIEJSZYM ZUŻYCIEM CAŁEGO SILNIKA. CHYBA NIE MUSZĘ DODAWAĆ ŻE NAWET NAJLEPIEJ WYKONANY REMONT NIE DORÓWNA ORYGINALNEJ, FABRYCZNEJ KONSTRUKCJI. MYŚLĘ ŻE TO NIE JEST DROGA DO SZUKANIA OSZCZĘDNOŚCI. MOJE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE WSKAZUJE ŻE NAJŁATWIEJ SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W ROZSĄDNEJ EKSPLOATACJI I W STYLU JAZDY. DUŻYM MINUSEM JEST BRAK KOŁA ZAPASOWEGO – DOJAZDÓWKA WYSTARCZY. JEŚLI SIĘ MYLĘ TO Z ZAINTERESOWANIEM PRZECZYTAM UZASADNIONĄ RIPOSTĘ MOJEJ OPINII. POZA TYM CAŁA RESZTA NIE BUDZI ZASTRZEŻEŃ.

więcej »
4,15
dodano 25.11.2012 23:00:38 przez

Witam. Kiedyś już (Cyklop), opisałem Forda Focusa 1,6 TDCi 2007, teraz przyszła kolej na Mitsubishi. Samochód jest dobry, naprawdę, ale od początku. Kiedy na samym początku masz z nim kontakt, to po pierwsze oceniasz, że samochód ma zgrabną, kompaktową bryłę - zadziorny, mocno uniesiony i kanciasty przód (aerodynamika pewnie troszkę słaba, hi hi hi), delikatnie schodzącą w dół ku tyłowi linię dachu i tył elegancko zakończony, a nie urwany - generalnie ładny samochód. Po drugie oceniasz, że łatwiej do niego wsiąść niż do standardowej osobówki. Nie jest to może wysokość siedziska na poziomie Mitsubishi Pajero, ale zawsze to wyżej niż poziom asfaltu chociażby z... Hondy Civic 1998 (malutki żart oczywiście, bo akurat Civica z tego rocznika bardzo lubię). Chodzi o to, że nie musisz zginać karku i robić nogami nożyc, żeby dostać się do środka, to mi się zawsze w SUV-ach podobało... Po trzecie jakość materiałów w środku jest naprawdę przyzwoita. Oczywiście są gusta i guściki, ale ostatecznie trzeba przyznać, że plastiki nie skrzypią, tam gdzie mają być miękkie - to są, a kolor nie przytłacza. Jeżdżę kombinowaną wersją Invite, kombinowaną - bo parę rzeczy w promocji było dodane, ale raczej duperele. Jest wszystko to, co cieszy wzrok i co raduje podczas jazdy zarówno mnie, jak i moją rodzinę. Fajny jest kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami, dobra jest jakość zestawu audio, bardzo, dosłownie bardzo dobry jest zestaw głośnomówiący do telefonu - wiem, bo w pracy korzystam z niego bez przerwy - nie zrywa połączeń Bluetooth'owych, ma bardzo dobrą jakość dźwięku, chociaż samo sparowanie telefonu i zestawu wymaga po naciśnięciu przycisku SPEECH, wypowiedzenie komendy SETUP > PAIRING OPTIONS > PAIR, a potem podanie kodu cyfrowego... Mam 179 cm wzrostu - dla mnie ilość miejsca jest OK, trzeba pamiętać że kiedy osoby niższe mocno podwyższą siedzenie, ich prawa noga nie będzie mogła opierać się o konsolę centralną - jest to męczące, ale to tylko dygresja dotycząca osób o wzroście coś koło 165 cm i niżej. Z tyłu, w związku ze stosunkowo wysoko położonym siedziskiem, miejsca jest naprawdę wystarczająco. W porównaniu z Quashqai'em oparcie jest mniej pionowe, a podłokietnik na właściwej wysokości. W samochodzie nie jest duszno, klimatyzacja elektroniczna daje radę - ona jest elektroniczna, chociaż sterowana pokrętłami z napisanymi wartościami temperatury. Silnik. Cóż, jeździłem wcześniej służbowo Corollą 1,6 benzyna, Focusem TDCi 90 KM, Octavią 1,6 FSI 2008, potem przez dwa lata Mondeo 1,8 TDCi 125 KM (super wóz), teraz Mitsubishi. Nie liczę aut i motorów (ech), prywatnych (4 + 12) - oddzielnie liczę służbowe, oddzielnie prywatne. Przy służbowych nie oszczędzasz paliwa i kosztów przeglądów, napraw - przy prywatnych odwrotnie. Ten samochód jest OK, trzeba nauczyć się tylko jeździć benzyną o charakterystyce opisaną poniżej...

więcej »
3,38
dodano 26.03.2011 04:09:36 przez

W związku z tym że funkcja oceny użyteczności opinii podpisanej SMERF MARUDA jest nieaktywna i mimo iż licznik ocen wskazuje „0” wciąż pojawia się informacja „Już głosowałeś na użyteczność tej opinii” – Próbowałem z różnych sieci i komputerów i zawsze to samo. Podejrzewam że inni czytelnicy tej opinii mają podobny problem, więc zdecydowałem się napisać oddzielne poparcie dla niej, a wszystkich którzy chcą się do niej odnieść proszę o oddanie głosu na moją ocenę. Mam nadzieję że tutaj nie będzie podobnej niespodzianki (a może cenzury ?) A kto nie czytał – bardzo polecam. Dodam tylko że ocena ta i wspomniane w nie inne są wysoce użyteczne. Sugeruję dokładną ich analizę. Zwolennicy systemu STOP & GO podpierają się ekologią. Nic bardziej błędnego, gdyż przy każdym rozruchu szczególnie silnika z zapłonem samoczynnym z rury wydechowej wylatują ogromne ilości bardzo ciemnego dymu który jest skutkiem niedokładnego spalania w fazie rozruchowej, nawet filtr cząstek stałych nie rozwiąże problemy, tylko szybciej się zatka, a bardzo wysoka cena jego wymiany sprowokuje większą części użytkowników do jego usunięcia. To co nie wyleci przez rurę wydechową ścieknie między pierścieniami do oleju podnosząc jego poziom, chyba że szybciej zużywający się silnik zużyje ten nadmiar i nie da się tego zauważyć co nie znaczy że nie ma takiego problemu. Widać wyraźnie że całą ekologiczną reklamę tego chorego systemu di…li biorą. Chyba że wspomniane kłęby ciemnego duszącego dymu z rury wydechowej których częstotliwość emisji potęgowana kilkunasto lub nawet kilkudziesięciokrotnie chorym systemem STOP & GO są ekologicznie nieszkodliwe, to bardzo przepraszam widocznie nie jestem na bieżąco. A co z ekologia gdy STOP & GO odstawi silnik akurat wtedy gdy trzeba szybko ruszac z pod swiatel? Oraz z zagrozeniem plynnosci ruche, mozliwoscia kolizji i nie tylko gdy silnik nie odpali? Jeden niepotrzebny rozruch wyemituje w atmosferę znacznie więcej toksycznych gazów niż kilkuminutowa praca silnika szczególnie wysokoprężnego. Nie rozumiem po co to zawracanie głowy skoro użytkownicy samochodów osobowych zużywają zaledwie kilka procent z całkowitej konsumpcji paliwa na świecie.

więcej »
4,62
dodano 23.02.2012 15:17:53 przez

Śmieszne są oceny smerfów, czy innych krytyków, jak dla mnie nie jeździli tym autem wcale. Polecam każdemu kto szuka alternatywy dla kompakta a także dla dużego suva. Wciąż wygodny do jazdy po mieście a także dość pojemny dla 3-4 osobowej rodziny. Przednie fotele bardzo wygodne, także podczas dłuższej jazdy. Świetnie zestrojone zawieszenie na nasze nierówne i dziurawe drogi. Wygodna obsługa w kokpicie, wszystkie przyciski przemyślane, bez zbędnych fajerwerków. Świetna widoczność do przodu, mały minus za tylną szybę, ale czujniki parkowania i duże boczne lusterką nadrabiają tą niedogodność. Bagażnik jak na długość auta (jest krótszy od Lancera!) dosyć pojemny i z dogodnym dostępem (minus za brak rolety). Dobrze zestrojone automatycze światła, dobrze oświetlające w nocy reflektory, automatyka wycieraczek, tempomat, asystent podjazdu pod górę ułatwiają i umilają jazdę kierowcy. Mam zastrzeżenia trochę do głośności w środku przy wyższych obrotach i prędkościach powyżej 110 na godzinę, tutaj mogłoby być dużo lepiej... Polecam to auto w wersji z invite, droższe wersje nie wnoszą niczego szczególnego poza kilkoma bajerami, które nie są niezbędne na codzień w normalnym użytkowaniu.

więcej »
4,77
dodano 29.03.2011 12:42:10 przez

Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego auta. Układ jezdny spisuje się bardzo dobrze, auto prowadzi się bardzo pewnie , czujniki deszczu, zmierzchu, cofania działają rewelacyjnie, wnętrze przestronne, bardzo ergonomiczne, siedzenia dobrze wyprofilowane, wygodne. Czytając opinie "upierdliwych ale rzeczowych smerfów" odnoszę wrażenie, że nawet nie wsiedli za kierownicę ASX'a. Co więcej, podejrzewam, że to ta sama osoba, otrzymująca wynagrodzenie za wierszówkę od konkurencji (nie napiszę której), pisząc średnio raz na miesiąc negatywną opinię. Ocenia auto benzynowe a pisze o DPFie/FAPie (filtrze cząstek stałych) - co ma piernik do wiatraka? Negatywnie ocenia pracę systemu „STOP & GO” nie wiedząc, (bo pewnie nie używał lub konkurencja nie ma) jakie warunki muszą być spełnione aby system zadziałał. Poza tym jak nie chce tego systemu to może kupić auto bez niego - nie będzie go musiał nawet wyłączac. Pisze że "DUŻYM MINUSEM JEST BRAK KOŁA ZAPASOWEGO – DOJAZDÓWKA WYSTARCZY" - przecież ją można dokupić, jaki to argument tymbardziej, że auto ma w standardzie zestaw naprawczy (z kompresorem). Krzyczy "wersalikami" aby był bardziej widoczny.

więcej »
4,08
dodano 31.12.2010 11:58:58 przez

Pytanie czy po przejechaniu 500 km lub nawet 2000 km można ocenić to auto w sposób obiektywny ? Patrząc na ocenę ASX przez zawiedzionego właściciela przedstawiającego się jako "upierdliwy ale rzeczowy" wydaje się ,że można. Czytając uważnie charakterystykę doznałem wrażenia ,że mam do czynienia z prawdziwym profesjonalistą. Przytoczone argumenty dotyczące szybszego zużywania się silnika,rozrusznika ,akumulatora itp. wydają się być logiczne.Ocena silnika benzynowego ,że jest zbyt słaby może też jest w tym trochę racji.Opisywanie wszystkich "porażek" tego samochodu dużą czcionką ,aby zapewne zwrócić uwagę na tą konkretną ocenę też pewnie ma jakiś sens. Ale można zadać pytanie....DLACZEGO tak dobrze zorientowany użytkownik kupił taki samochód który w zasadzie całkowicie mu nie odpowiada i ocenia go tak negatywnie po przejechaniu zaledwie 1000 km. Może dostał ten samochód w prezencie a to już inna sprawa i można sobie ponarzekać. Moja ocena po przejechaniu około 800 km jest pozytywna ale to może się zmienić za jakieś 20 do 30 tys. km.Trzeba trochę poczekać.

więcej »
3,85
dodano 28.08.2011 17:23:12 przez

ASX jest ok. Typowy miejski SUV czyli... dziś nie jestem zachwycony, może tylko rozczarowujące marzenie, by mieć SUVa; powiem tak: kto kocha jeździć i mieć ładny dobrze wykonany środek, wygodne i komfortowe wnętrze i jakiś poważny bagażnik niech szuka gdzie indziej i czegoś innego, jak chce nie rzucać się w oczy i jeździć ekonomicznie i nie wymaga wiele od wozu (nie kocha samochodów z duszą, ale przemieszcza się z punktu A do B) lubi siedzieć wyżej jak na taborecie -> to auto dla niego, bo początkowym zachwycie ja bym drugi raz go nie kupił, przejadł mi się szybko, leczy mnie: plastikowe wnętrze, plastikowe błotnki, dach nie wiadomo czy metalowy czy plastikowy, ciężki przód, twarde i źle wyprofilowane na długie trasy fotele, skrzynia biegów i mały bagażnik; ktoś powie że narzekam, ale jazda testowa przez 5 min nie oddaje praktycznej eksploatacji i poważnemu przejechaniu się na dłuższym odcinku, ja bym drugi raz nie kupił tego modelu, trochę przereklamowany i za dużo zachwytów nad nim, może że mitsubishi i japończyk, ale dla mnie w nim zabrakło komfortu i duszy

więcej »
4,46
dodano 03.06.2011 01:58:56 przez

Moim zadaniem lakier jest bardzo miękki. Uważam na niego bardzo a i tak są już rysy. W porównaniu do innych aut które miałem ten jest chyba naj bardziej miękki i wrażliwy na zarysowania. Ogólnie wnetrze bardzo dobre tylko, to radio. USB jest bardzo wolne. A jeżeli się wybierze wybieranie głosowe, to przechodzi w dziwny tryb katalogów z którego nie da wrócić do poprzedniego wybierania katalogów (przynajmniej ja nie potrafie). I jeszcze nie ma przycisku ESC!!! Jeszcze co do systemu audio, moim zdaniem jest dobry ale nie jest wystraczający jak na tą cene auta. Lepszy miałem w clio które było prawie 2.5 raza tańsze. I nie da się wymienić głośników beż zdejmowania całych boczków z drzwi. Lusterka zewnętrzne niby są a symetryczne tylko coś mi się w to wierzyć nie chce. Mimo że są duże to i tak jest taki punkt w którym nie widać auta. Na wysokości: za tylnymi drzwiami. Kluczym mógłby mieć jeden przycisk. Ogólnie to autko jest super i gorąco polecam.

więcej »
4,77
dodano 30.10.2011 16:55:48 przez

Samochód dla Tych co muszą opuścić asfalt i częściowo jeżdzić po drogach polnych utwardzonych i nieutwardzonych.Nie można żądać aby był idealny dla wszystkich.Każdy kupuje z preferencjami głównego celu jaki ma do spełnienia w czasie jego użytkowania. Uważam ,że z do oceny nie powinny być przyjmowane opinie o samochodzie od osób, które nie miały go w eksplatacji i nie przejechali przynajmniej zalecanego dystansu przez Producenta/ okresu docierania 1000km/. Powinienem dać ocenę 4,8 ale niema takiej oceny więc daję 5. Posiadam wersję Invite. Koło zapasowe dokupiłem ,nie ma problemu,jedynie co brakuje to podgrzewanych siedzeń foteli a ponieważ często poruszam się po drogach polnych - brakuje kubełkowych dywaników, orginalne są do miasta, a ten samochód ze względu na swoją wagę woli jeżdzić za miastem.Do miasta -toyota Yaris I, nie francuz ale japończyk z slnikiem 1.0 -czterocylindrowym- spalanie 4,8-5,1.

więcej »
3,77
dodano 06.03.2011 08:17:42 przez

Samochód raczej nie rodzinny (mały bagażnik) z tyłu mało miejsca raczej do przewozu osób bez bagażu.Dobry do jazdu po mieście i po spokojnym terenie (drogi polne).Używam go do pracy w terenie sprawdza się dojadę dalej niż zwykłą osobówką (dlatego mój wybór padł na niego).Głównie podrózuje w dwie osoby plus troche sprzętu i w takim wariancie dla tej wielkości samochodu jest dobrze. Mam 1,9m wzrostu i nie odczuwam dyskomfortu, siedzenia dobrze trzymają ogólnie fajnie. Wybrałem tę markę ponieważ liczę ,że jest to prawdziwy japończyk jeśli chodzi o bezawaryjność ale o tym będe mógł napisać za jakieś 80 tys. km Jedyna uciążliwa wada to hałas silnika powyżej 100km/h, albo brak wyciszenia , przy przyspieszniu słychać silnik dla mnie jest to uciążliwe mogło być lepiej

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd

Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd

Rocznik: 2013. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.

Cena: 113 090  ►  85 900 zł

Zyskujesz 27 190 zł Zobacz szczegóły »

Nissan Juke N-TEC

Nissan Juke N-TEC

Rocznik: 2014. Przebieg: 0 km. Silnik: 1.6 117KM, benzynowy.

Cena: 75 500  ►  63 900 zł

Zyskujesz 11 600 zł Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mitsubishi ASX

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX - dla wymagającego mieszczucha
Mitsubishi ASX - dla wymagającego mieszczucha Moda na małe crossovery nie przemija i dziś niemal każdy liczący się producent ma w swojej ofercie podwyższoną wersję takiego auta. Jednak większość kupowanych crossoverów napędzana jest tylko na jedną oś. To podważa ich przydatność poza asfaltem. A czy "miejska terenówka" z napędem na cztery koła i mocnym dieslem sprawdza się poza szosą i czy crossover może być autem uniwersalnym? Sprawdźmy to na przykładzie Mitsubishi ASX.

Mitsubishi ASX - zobacz filmy

Mitsubishi ASX 1.8 DID 2013 - wideotest AutoCentrum.pl
Mitsubishi ASX 1.8 DID 2013 - wideotest AutoCentrum.pl Kolejny test na Wasz wniosek, a tym razem opowiadamy o Mitsubishi ASX - kompaktowym crossoverze, który powstał na bazie Outlandera oraz na bazie zazdrości o ... sukces Nissana Qashqaia. Japończycy wyposażyli ASX w mocny silnik i połączyli to wszystko z ... niską ceną. Czy to wystarczy, aby pokonać konkurencję?
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 825
Mitsubishi ASX 105

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum