Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

Rpetryko, 12 lat temu
Silnik 2.5 DOHC 136KM 100kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 58 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Cały czas jeżdżę 4x4, co w innych pickupach raczej niemożliwe. W terenie też jest nieźle.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Przetarcia od zabudowy, \"bąbelki\" na zewnętrznych elementach chromowanych
Silnik : W modelach bez podgrzewacza, zamarza paliwo już przy delikatnych mrozach
3,0
Całokształt
W momencie kiedy wybór padł na L200 w rodzinie była od roku Navara, z której nie do końca jesteśmy zadowoleni. Na rynku był Hillux (z silnikiem 120KM) i Ranger (po Mondeo mk3 TDCi, Ford odpadł). Więc padło na L200. Czegoś konkretnego nie można mu zarzucić (może tylko dlatego, że mały przebieg), a na plus tylko napęd 4x4. No właśnie nic więcej. Za taką kwotę chciałoby się mieć auto mogące poszczycić się czymś więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na mrozie trochę mocno \"klekocze\" ( w sensie, że sporo głośniej niż jest nagrzany), ale póki co nie ma z nim problemów. Mimo iż raz zatankowaną miał Vervę PB98 i przejechał na niej ponad 300 kilometrów :)
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Biegi wchodzą łatwo, nawet na zmarzniętej skrzyni (po mroźnej nocy pod chmurką).
5,0
Układ jezdny
Dosyć długo jedyny na rynku pickup, który może jeździć 4x4 bez przeszkód.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Jak to mówią: Nothing special. Niemiłosiernie wkurza dźwięk niezapiętych pasów bezpieczeństwa.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato dobrze chłodzi, ale w zimę (srogą) szybko się nie nagrzewa...
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile z przodu jest ok, to pała z wykrzyknikiem za miejsce i pozycję z tyłu !!
2,0
Wyciszenie
Głośno. Na prawdę głośno w środku.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali w porównaniu do np Nissana Navary (jest w rodzinie i mam porównanie). Za standardowy przegląd po 40 000 km plus wymiana klocków z przodu 3400zł brutto...
2,0
Stosunek jakość/cena
Ponad 120 tys zł za nowego \"króla plastiku\" to nieporozumienie...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co oprócz żarówki, do auta nie dołożone nic! Ale bąbelki na klamkach i na znaczku na atrapie z czasem trzeba będzie usunąć. Podobnie jak przetarcia na burtach od zabudowy :/
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kwestia zamarzającego paliwa z sukcesem rozwiązana na gwarancji :)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DOHC 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab