Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

Piotr83, 16 lat temu
Silnik 2.5 TD 160KM 118kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW od 2006 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo ciekawe auto. Duża moc i moment obrotowy, blokada centralnego dyferencjału, seryjnie montowane ESP i świetne wartości terenowe. Kupiłem bo chciałem mieć uniwersalne autko. Minus przede wszystkim za głośny silnik. Długa lista dodatkowych akcesoriów, ciekawa linia nadwozia, najwyższa ładowność w swojej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje kulturalnie acz głośno na niskich obrotach. Dopłaciłem 4000 zł do wersji 167 konnej dzięki czemu moment obrotowy wzrósł do 402 Nm. Elastyczność bez zarzutu. Auto ładnie "ciągnie" do 150 km/h potem już idzie opornie. Do setki z jedną osobą na pokładzie wyrabia się w niecałe 13 sekund.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutu, potrzebuje zdecydowanej ręki. Z reduktora korzystałem okazjonalnie ale jest i naprawdę daje radę w trudniejszych warunkach. Gdybym miał odpowiednie ogumienie byłaby pewnie bardziej emocjonalna wypowiedź.
4,0
Układ jezdny
Jeden z fundamentów wyboru tego auta przeze mnie. System Superselect pochodzący z większego Pajero. Dzięki zastosowaniu blokady centralnego dyferencjału można dołączyć napęd na przód bez obawy o jego szybsze zużycie. Do tego seryjny system ATSC (odpowiednik ESP). Przy spokojnej jeździe jest ok, trochę trzęsie ale jest to w granicach wytrzymałości. Pozostałe przypadłości typowe dla wszystkich pickupów - m.in. wysoko położony środek ciężkości pojazdu. W terenie bez zarzutów, choć jeszcze nie sprawdziłem do końca wszystkich jego możliwości terenowych.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest w porządku. Do tyłu - jak u wszystkich. Mitsubishi oferuje jako wyposażenie dodatkowe czujniki parkowania, które polecam.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski i pokrętła są dokładnie tam gdzie się ich spodziewałem. Duży plus za opuszczaną tylną szybę do przestrzeni ładunkowej. Moje psy nie czują się samotne, siedząc na "pace". Kieszenie w każdych drzwiach, są uchwyty na kubki, podświetlany schowek przed pasażerem, podłokietniki i lampki oświetlające ziemię przy wsiadaniu czy wysiadaniu. Dopracowałbym trzymanie boczne foteli - nie jest złe, ale dobre też nie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń, klimatyzacja i ogrzewanie działają tak jak powinny. Noszę się z zamiarem zamontowania ogrzewania postojowego - przydaje się w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze z tyłu jak w aucie klasy kompakt, co wcale nie oznacza, że źle. Podoba mi się dobrze ukształtowane oparcie tylnej kanapy, które jest ustawione bardziej pod kątem niż u konkurencji co sprzyja wygodzie pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach i obrotach rzędu 2500-3000 obr/min jest głośno i tutaj konstruktorzy powinni byli bardziej się przyłożyć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście w trudnych warunkach drogowych pali 12-13 litrów, na trasie około 8, średnio 10-11 w zależności od załadunku i techniki jazdy. Ceny przeglądów jak za dobre auto klasy średniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli odliczacie podatek VAT to odpowiedź na pytanie jest zbędna. Jest cała masa dodatków, brakuje bocznych airbagów ale to w końcu robocze auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab