Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Kombi

Indyk, 9 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wbrew pozorom karoseria jest zabezpieczona przed korozją bardzo dobrze a w standardzie konserwacja podwozia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Jednak to tylko tulejki w zawieszeniu. Koszty - 200 - 300 za komplet
5,0
Całokształt
Genialne auto o fantastycznych właściwościach jezdnych i wizualnych. Nic przy tym aucie mnie dotychczas złego nie zaskoczyło. Naprawy planuje 2 miesiące przed bo wiem co ulegnie zużyciu, typowej usterki popostu nie ma.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moze nie jest najoszczędniejszy, może jak na 2.0 mógłby mieć więcej pod maską koników ale z LPG (instalacją STAG) najmniejszych problemów nie ma i silnik nie jest nadmiernie wysilony. Tak więc każda wada ma zalete, a przy wyprzedzaniu redukcja i każdy w tyle zostaje.
5,0
Skrzynia biegów
Krótko zestrojona i jest bardzo precyzyjna. Myślę, że jest równie wytrzymała jak silnik - brak jakichkolwiek napraw do 215000km
5,0
Układ jezdny
Lepiej jak genialnie. Jedyny mankament to taki że standardowo w wyposarzeniu Lancerów były 16'' felgi, jednak przy felgach 15'' komfort znacznie lepszy. Sztywne zawieszenie zapewnia perfekcyjne prowadzenie i stabilność przy szybkich zakrętach, dla mnie to również bezpieczeństwo.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie wystarczająca i żeby podwyższyć ocene ogólną daje 5 bo mogłyby być czujniki parkowania w standardzie.
4,0
Ergonomia
4 za przeklęty podłokietnik który jest jednak bardzo twardy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi bardzo szybko - klimatyzacja w standardzie w zimie też szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest bardzo dobrze. Tak zwany test "dwumetrowca" bez problemu zaliczony.
5,0
Wyciszenie
Silnika na biegu jałowym nie słychać nawet na zewnątrz a co dopiero w środku. Podczas podróżowania absolutnie nic nie skrzypi ani nie piszczy. W środku w większości plastiki ale wysokiej jakości i doskonale spasowane.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z 2006 roku za około 20000 z LPG można bez problemu znaleść a jakość wykończenia i całokształt typowo japońskie - poprostu perfekcja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Totalnie brak. Nie wiem czy można doliczyć wyrwany drucik do trzymania śwateł mijania ale to przecież moja wina bo mechanik ze mnie średni.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Totalnie nic.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
8,7
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Lancer VIII Kombi