Szukaj

Oceny Mitsubishi Outlander I

Podsumowanie 112 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mitsubishi Outlander I - Oceń swoje auto
4,35
średnia ocena z 112 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
82%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Mitsubishi Outlander I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Mitsubishi Outlander I

3,8
~Endru
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Auto ma tyle wad co i zalet. Napęd 4x4 jest super ale za to auto pali 12-13 l na 100 na szczęście LPG. Miejsca w środku tak w miarę wnętrze bez większej rewelacji ale tragedia nie ma. Klima chłodzi ok ogrzewanie daje radę. Bagażnik jest mały więc albo box dachowy albo przyczepka i można latać w trasę. W trasie raczej głośno powyżej 100km/h słychać silnik i napędy. Brak 6 biegu ale jakoś da się to przeżyć. Zawiecha twarda ale za to na zakrętach...
4,6
~Wicuś
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Gdyby nie wrażliwość na korozję podwozia byłby to niemal ideał.W samochodzie zaraz po zakupie wymontowałem całe zawieszenie,zbiornik paliwa oraz zderzaki.W najgorszym stanie okazał się być zbiornik od góry i sanki tylnego zawieszenia,wszystko udało się odczyścić i solidnie zabezpieczyć.Dużym pozytywnym zaskoczeniem były bardzo dobrze zachowane progi.Myślę że gdyby właściciele tak zabezpieczali zanim jeszcze pojawi się korozja to "ruda"nie była...
4,9
~Bartosz P
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Outlander jest tylko jeden ! Tylko model Turbo Sport 202KM na bazie EVO ! Auto jest nietuzinkowe z charakterem dające sporo frajdy z jazdy , szybki , zwinny , niezawodny. Na drodze porusza się dostojnie a jeżeli trzeba jest w stanie odepchnąć się 4 kołami od asfaltu nie pozostawiając złudzeń i 0-100 zrobić w ok 7.5s. Oj zdziwienie czasami bywa okrutne w momencie gdy inne auto szuka przyczepności a Mitsu odjeżdża ! Samochód idealny na każdą...
3,9
~Mateusz
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Samochód kupiłem 3 lata temu, zrobiłem 60 tys. km. Jeździ się przyjemnie, auto jest uniwersalne lecz po pewnym czasie odnoszę wrażenie że samochód jest do wszystkiego lecz tak na prawdę ... trochę bez sensu. Inną kwestią jest korozja i kilka usterek, które są typowe dla modelu i niestety potrafią nieźle szarpnąć po kieszeni... NAJWAŻNIEJSZE podczas zakupu takiego auta to sprawdzić stan tylnej i przedniej belki zawieszenia oraz baku paliwa,...
4,6
~Tommi38
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Posiadam egzemplarz chyba z ostatnich dni produkcji. W dokumentach zakupu (mam je od 1 właściciela) w duńskim salonie widnieje rok prod. 2007 i pierwsza rejestracja 13.03.2007. Zakupiłem go od I właściciela tj. kobiety (inwalida po amputacji lewej nogi) w 2013 z udokumentowanym i sprawdzonym przebiegiem 87 000 km. Jest oczywiście w 100% bezkolizyjny a tym samym bezwypadkowy. Dziś ma 124 000 km. Samochód użytkuje w 99% żona. Natomiast co...
2,7
~marek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Outlander.suv który jest głównym konkurentem forestera,hondy crv i freelandera.I jest z nich najładniejszy.osobiscie po zdradzeniu marki audi jestem rozczarowany.Bardzo słabe wyciszenie silnika powyzej 3 tys obrotów.silnik dynamika wystarcza .spalanie jak na gabaryty w normie.słabe spasowanie elementów wnetrza.cos trzeszczy cos rezonuje.główna wada to korozja.elementy zawieszenia, nadkola tył.sławetna ława tylna.niedostepna w dobrym stanie.a...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
11,2
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,6
~bartosz_mikolaj_nazaruk
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem niedawno. Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Natomiast problem pojawił się przy pierwszych naprawach. Po pierwsze jest wiele zamienników np wahaczy, które niestety nie zachwycają wytrzymałością a oryginalne kosztują bardzo dużo, Niektóre zamienniki nie mają wymiennych tulei i sworzni, więc trzeba wymieniać cały element. Największą bolączką Outlanderów jest rdza, szczególnie korodująca belka zawieszenia tylnego i...
5,0
~Domin32134
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Samochód dziki, surowy, niepowtarzalny. To nie auto dla osób ceniących sobie ciszę i wygodę. Bliżej mu do jego mocniejszego brata (evo, z którego zaczerpnięto jego serce) niż do typowego suwa od którego oczekuje się dobrego wybierania polskich dziur. Samochód bezawaryjny, doskonale znosi gaz, można bez problemu zwiększyć mu moc o kilkadziesiąt koni. Nie ma żadnych systemów które pomogą w opresji, kierowca jest zdany na siebie i swoje...
4,0
~Waker87
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Kilka słów o moim outlanderze. Zagazowany niewiele pali, dobrze znosi gaz, stały napęd 4x4, pewnie wchodzi w zakręty, wysoko się siedzi, dość dużo miejsca dla pasażerów. Brak problemów z elektroniką- w przeciwieństwie do opinii np. o citroenie c5 z 2009 roku ze znacznie mniejszym przebiegiem. Jeśli chodzi o wady to bagażnik z kołem zapasowym staje się niewielki, zawieszenie twarde, robiłem całe tylne zawieszenie po kupnie dałem 1200zł,...
4,7
~MW
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Samochód rewelacyjny. Bardzo mocny i wręcz bezkonkurencyjny w tym segmencie, ze stałym napędem 4x4, prosty w budowie, świetnie się prowadzi, ma precyzyjny układ kierowniczy, sztywne i stabilne zawieszenie co dla mnie jest olbrzymim plusem poniewaz przy 170-180 na autostradzie nie ma żadnego problemu z "wożeniem" po pasie ruchu
Mitsubishi Outlander I