Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

loocyfer@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 2.5 TD GL 99KM 73kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo duza przyjemność z jazdy po terenie - szczególnie błocie .Auto wjedzie chyba wszedzie .Nie wykorzystuje nawet połowy jego mozliwosci. Jako weterynarz "wiejski" dzieki mojemu Pajero dostane sie do kazdego klienta niezaleznie od tego w jakiej pypiduwie mieszka. Kiedys chlopi wyjezdzali po mnie traktorem a osobowke zostawialem na asfalcie.Teraz dojade wszedzie gdzie chce . Oczywiscie osczedzam auto bo czesci niezbyt tanie Chwała za zamienniki 30 % ceny czesci japonskiejDobrze wspominam mój wypad na dawny cross motorowy - super było - przekoziolkuje na dach czy nie ? Czy nuie przesadzam ? Czy tu podjade ? Jak teraz zjade ? Co ja robie ? Przesadzam ? Jednak udalo sie nie rozbic auta i pokonac wszelkie wertepy :) Alez sie rozpisalem . Podoba mi sie ta ankieta .Sam zskorzystalem z opinii innych uzytkownikow pajero .
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik do jazdy w terenie ma moc w pełni wystarczającą.Na asfalcie niestety nie może popisać się zrywnością. Moim zdaniem słaba elastyczność- szczególnie bieg 2 a 3 - gdy za wcześnie 3 lubi "szarpać" więc trzeba go trochę rozbujać.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Chodzi gładko.
3,0
Układ jezdny
Limuzyna to to z pewnośią nie jest .Moje Pajero jest 3 drzwiowe- krótkie stąd lubi skakać po asfalcie.Uwaga na ostre zakręty ! W terenie bdb.
Komfort
5,0
Widoczność
Trzeba przyzwyczaić się do gabarytów auta i mieć na uwadze by przy parkowaniu nie uszkodzić innych pojazdów !
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raczej pokonuje krótkie dystanse.Póki silnik się rozgrzeje i da ciepło to moja podróż dobiega końca .Marznę :) Ciepła czapka i rękawiczki rozwiązują problem.Poczatkowo myslalem ze cos nie tak z tym grzaniem , potem przeczytalem na forum ze tak juz jest - wolno sie rozgrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1.96 cm (100kg) i wreszcie wsiadam, siedze i wysiadam wygodnie ! Jest miejsce nad głową i na nogi .Pasażer tez nie narzeka. Cenie sobie podłokietnik .W moim Pajero poprzedni wlasciciel zamontowal iną kierownicę - mniejsza .
3,0
Wyciszenie
Dość głośny silnik przy wyzszych obrotach .Są jakieś stuki z kokpitu i z drzwi - jakieś luzy w mocowaniu szyby na podnosniku lub w zamku .Coś waliło z tyłu " - okazalo sie ze jakis kabel gruby " prosił się " o przywiązanie - związanie Walił o plastyk Teraz juz ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wczesniej zawsze jezdzilem osobówkami bo nie bylo mnie stac na terenówke -( i na utzrymanie ) Odczuwam ze Pajero to jednak tlenu a potrzebuje sporo paliwa . Poza miastem i w terenie przy spokojnej jezdzie to ok.Gorzej w miescie .Ruszasz i stop i tak bez końca - wtedy pali ! Unikaj wiec rush hour !
4,0
Stosunek jakość/cena
Uzywane niby nie takie drogie ( choc juz staruszek ) - nowe - o Nowe to jest drogie !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie moge wiele powiedziec bo auto mam krótko ok 0.5 roku . Czujnik cisnienia oleju do wymiany Oryinał 120 zł, zamiennik 10 zł. Bałem sie ze cos nie tak z silnikiem gdy sie lampka nie zapalała.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem jak to ująć .Auto kupilem od handlarza , ściągniete z Niemiec Stan wizualny wzorowy . Cena tez byla atrakcyjna 18400zł gdy tymczasem stały takie pajero po 20.000 tys . Po miesiącu od zakupu bialy dym sie pojawił i ucviekała woda z chlodnicy ! Pomyslalem uszczelka pod glowicą do wymiany .GORZEJ . Peknieta głowica !!! Zabolało! OK 2.5- 3 tys kosztowal remont . Kupilem nową glowice , tamtej spawac nie bylo jak. Malo kto mi wierzy gdy mowie ze w Pajero glowica pekla a jednak . Ale nie wiem czemu ...Moze auto dostało w "dupe" od poprzedniego wlasciciela . Zainwestowałem i mam nadzieje ze bede jezdził.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD GL 99KM 73kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero II Standard