Jest , to moje drugie kolejne ato tej marki.Poprzedni TD był bez klimy.
Oba auta sprawują się nienagannie.Jazda może pozbawiona sportowego zacięcia ale komfort , solidność wykonania i ekonomiczne spalanie przemawiają za wyborem tego samochodu.A co jeszcze bardzo ważne- jest , to spewnością bardzo rodzinny samochód poj. bagażnika prawie 500 litrów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mała dynamika jak na TD.
4,0
Skrzynia biegów
Lekkie drgania lewarka zmiany biegów przy prędkości ca.100 km/h.Biegi wchodzą dobrze.
4,0
Układ jezdny
Dobre trzymanie na drodze łatwość w pokonywaniu zakrętów.Dobre wspomaganie.
Komfort
4,0
Widoczność
Z regulacją fotela kierowcy na wysokość bez problemów.
5,0
Ergonomia
Wszysko pod ręką , dużo miejsca z przodu i tyłu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą problemy z osuszeniem przedniej szyby od wewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodny i dużo miejsca - nawet dla rosłych kierowców.
4,0
Wyciszenie
Silnik pracuje miarowo choć jest słyszalny, na 5 biegu jest już lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TD na trasie z klimą potrzebuje ok.7 litrów oleju.Jest , to dobry wynik.Koszt kmpl. wymiany rozrządu , to spory wydatek - zwłaszcza w ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Model P-11TD (używany) ma umiarkowaną cenę w stosunku do tego, co oferuje.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność , to główna zaleta Primery.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie zawieszenie przednie.Końcówki drążką stabilizatora.