Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera II Kombi

kapibar@op.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 16V 131KM 96kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 14 tys. km
Nissan Primera II Kombi 2.0 16V 131KM 96kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
P11 to jeden z ostatnich prawdziwych japońców nie do zdarcia. To nic że tłukli go w GB. Spędziłem setki godzin na necie i rozmowach z obeznanymi gościami. Nissan przygotowywał ten model prawie 5 lat! Dzisiejsze wozy to tandeta która ładnie wygląda i nieźle jeździ ale sie ciągle sypie. Jeśli dużo jeździsz i nie kupujesz auta żeby wyrywać blachary to primera z wypustu p11 nie ma konkurencji. Polecam. Ma swoje małe wady typu brzydkie wnętrze czy bardzo mala ładowność ale generalnie za tą kasę zajebioza, może i niemce są lepsze w samej jeździe ale to skarbonki. Warunek: trzeba kupić auto od niemca i bezwypadek. W Polsce te roczniki już się na naszych dziurach wyjeździły. Mój kombiak jest od pierwszeso właściciela, pełen wypas i ASO do samego końca. Kasa była normalna, bez mega okazji ale życie nauczyło mnie że nie można oszczędzać przy kupnie auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Łańcuch rozrządu to super oszczedność. Tylko 2.0 w benzynie. Dobry pod gaz. Dość głośny i osiągi bez rewelacji, jeździłem dużo szbszymi autami w tej pojemności, moment za wysoki jak na mój gust.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko czasem wchodzą, przełożenia OK.
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze jak jest pusty. Po załadowaniu dupa mu siada jakbym do bagażnika betonu nalał. Polo mojej matki ma w papierach większą ładowność niż moje kombi!!!
Komfort
3,0
Widoczność
Norma
4,0
Ergonomia
Jeden super myk, w kombiaka we wnękę na zapasówkę wchodzi butlaLPG 70l bo jest schowek w podłodze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manual, parowanie szyb bez włączonej klimy podczas deszczu. Chyba mam syf na filtrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak będzie trzeba to w 5 osób mogę śmigać gdzie dusza zapragnie
3,0
Wyciszenie
Jak na klasę auta to chyba jest po prostu za głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten silnik 2.0 plus sekwencyjny gaz to miód malina. Wychodzi mnie taniej niż jakimś super mega hiper D4D czy TDCI. Dałem bardzo drogo za gaz bo prawie 4tys, ale tłukę kilometry jak szalony, głównie na zachodzie więc się zwróci a nie zajadę zaworów za 100tys km. Generalnie optymalny pod względem finansowym dla kogoś kto robi trasy i ma ciężką nogę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest super. Accord czy avensis są lepsze ale w cenach jest przepaść. Almer się nie opłaca brać bo egzemplarze z klimą chodzą jak primery.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem te auto w 99% ze względu na niezawodność. Tu musi być idealnie albo się pogniewamy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Primera II Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
18,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Primera II Kombi