Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Antara - Oceń swoje auto

Opel
Antara
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Opel Antara
lista silników Opel Antara
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 47 ocen tego auta

Oceny Opel Antara

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,11
2% gorzej niż w segmencie Crossovery/SUVy/Terenowe (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,17

Mechanika

Silnik
4,09
Skrzynia biegów
3,72
Układ jezdny
4,32

Komfort

Widoczność
4,47
Ergonomia
4,15
Wentylacja i ogrzewanie
4,09
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,53
Wyciszenie
4,21

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,38
Stosunek jakość/cena
3,79

Niezawodność

Drobne usterki
4,30
Poważne usterki
4,28

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
70%
30%
NIE
na podstawie 44 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Silnik

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 47 ocen

3,62
dodano 26.12.2015 przez

Moja Antara jest w najbogatsze wersji z tamtego okresu, czyli cosmo i benzynowym silnikiem 3.2 V6. Pod względem wyposażenia jest całkiem fajna. Ma wszystko, co kierowcy i pasażerom ułatwia i umila podróż od skórzanej podgrzewanej tapicerki i pełnej elektryki, przez nawigację, radio na 6cd, parktronik z przodu i z tyłu, po napęd 4x4, asystenta zjazdu, elektrycznie składane lusterka, czy tempomat, spryskiwacze ksenonów i el. szyberdach. Ale to wszystko fajnie wygląda tylko przy wyliczaniu. W praktyce auto jest mniej ekscytujące i zachęcające do ponownego zakupu. Pewne sprawy, o których napiszę poniżej do tego stopnia zaskoczyły mnie, że nawet dokonałem porównania mojej Antary z dwiema innymi o takich samych parametrach.

więcej »
4,77
dodano 31.07.2015 przez

Skrojony na miarę. Ładny. Zaskakująco dobrze radzi sobie w zakrętach, jak na SUVa. Stosunkowo cichy do 140 km/godz. Naprawdę niskie spalanie do 90 km/godz. Dobra wentylacja, wydajna klima, ogrzewane siedzenia, ciekawe schowki, auto-ściemniane lusterka zewnętrzne. Auto trakcyjnie i napędowo lepsze od BMW X3, choć stylizacja wnętrza BMW pasuje mi bardziej niż opla. Auto zdecydowanie niedocenione w Polsce, atrakcyjne zwłaszcza w wersji po FL - znacznie lepszy dostęp do serwisowania (chociażby do filtra oleju) w stosunku do poprzedniczki, brak większości usterek wieku dziecięcego. Jak możecie finansowo, to szukajcie auta od 2011 w górę.

więcej »
3,46
dodano 30.06.2014 przez

Na zewnątrz i wewnątrz ok. Jak na wielkość i cenę mogło by być lepiej, szczególnie wewnątrz. Komputer pokładowy nie istnieje, ilość spalanego paliwa obliczam sam. Jak na pojemność 2.4 paliwa nie "je" tak dużo, w granicach 10-11 w trasie i do 14 w zależności od wolnych kierowców. Nic nie skrzypi, ale już po 58.000, gdu go kupowałem, już musiałem wymienić końcówki kierownicze. Max 160, więcej nie pójdzie, opory powietrza zbyt duże

więcej »
2,69
dodano 26.10.2009 przez

Aby samochód udawał terenówkę powinien być odrobinę z twardszym zawieszeniem i wyposażony w płytę ochronną na podwoziu. Pianka ochronna na misce olejowej nie gwarantuje żadnej ochrony. Mankament ten podkreśla fakt, że takich misek na dzień 26 października 2009 nie było ani w polskich, ani niemieckich magazynach w wyniku dużego zapotrzebowania na nie.

więcej »
4,77
dodano 31.10.2007 przez

..dla mnie super ...2 miesiące szukałem "wysokiego " auta...testowałem i RAVkę , Hondę CRV, a nawet Forda S Maxa. z nich tylko Honda była interesującą propozycją...no cóż ale zwyciężyło przywiązanie do marki. Autko jest po prostu cudowne, rewelacyjnie się prowadzi ,jest cichutkie, dynamiczne..świetnie wyposażone( skóra ,ksenony i itp)

więcej »
4,85
dodano 15.09.2015 przez

Gdyby nie zapychający się DPF... byłoby super. Do kibla z tymi pseudoekologicznymi patentami. Wrażenie ogólne? Bardzo dobre. Wózek komfortowy, żwawy, oferuje sporo miejsca. Dobre wyciszenie, duże poczucie bezpieczeństwa. Im więcej o tym aucie wiem tym bardziej je cenię. Choć nie jest bez wad.

więcej »
4,23
dodano 25.04.2012 przez

Samochód niedoceniany w Polsce. Za słabo rozreklamowana naprawdę dobra wersja po faceliftingu. Za granicą oraz w szczególności w Stanach (Saturn Vue XE) jeździ nimi znacznie więcej kierowców. Wygodny krawężnikoodporny samochód rodzinny w trasę i do miasta.

więcej »
3,62
dodano 20.09.2012 przez

Ogólnie Ok, Jednak nie kupujcie diesla do miasta. Tak duże zużycie paliwa spowodowane jest również cyklicznym wypalaniem filtra cząstek stałych DPF (auto podnosi sobie temp. silnika pompując dodatkowe paliwo, każe jechać wtedy, kiedy Ty chcesz stanąć).

więcej »
2,69
dodano 30.08.2015 przez

Mój pierwszy diesel i automat, więc porównanie (nowa Antara kontra 15-letnia Leganza) pod względem komfortu i ekonomii wypada bardzo słabo. Nie jest to auto do jazdy miejskiej (zbyt duży) ani na dłuższe wyjazdy (zbyt głośny).

więcej »
3,00
dodano 07.11.2009 przez

jak na opla to rewelka natomiast ewidentnie brakuje tam silnika 3,0l no i tzeba poprawic kufer. Jesli cos z tym zrobia utzrymujac cenę to to auto bedzie godne polecenia

więcej »